tv-kort til htpc ?
Fra : BeerHunter

Dato : 25-09-05 11:42

Hej
Jeg leder efter et rimelig godt tv-kort til min nye htpc, jeg har
umiddelbart kig på Hauppage PVR-150MCE men er det mon ok ?

Min htpc er en rimelig ny pc (3gh), men jeg vil dog gerne have et kort med
hardware komprimering, for at 'beskytte' processoreren mest muligt. Har I
andre gode forslag, også gerne om det skal være et dual eller 2 single ?

Mvh. BeerHunter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-09-05 12:58

Hej!

BeerHunter wrote:

> Jeg leder efter et rimelig godt tv-kort til min nye htpc, jeg har
> umiddelbart kig på Hauppage PVR-150MCE men er det mon ok ?

150MCE'eren er rigtig god - bruger det selv til min XP MCE maskine. Du kan evt.
overveje 500'eren, som har to tunere...

> [...]
> andre gode forslag, også gerne om det skal være et dual eller 2 single ?

Dual virker fint, men kan ikke skilles ad senere hvis du vil lave to maskiner
med eet kort i hver Ellers er der vist ingen ulemper.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader