Bf2
Fra : Mads Aage

Dato : 25-09-05 11:31

Hej jeg har et lille spørgsmål hvilken rang skal man være i og hvordan får
man nye våben?

Venlig hilsen Mads.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 25-09-05 12:57

Mads Aage skrev:
> Hej jeg har et lille spørgsmål hvilken rang skal man være i og
> hvordan får man nye våben?

Det er ved anden forfremmelse (1000 point, tror jeg nok), du får den første
unlock. Hvordan man gør, giver sig selv.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : BuFFerz

Dato : 25-09-05 19:04
Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 22:22

In article <4336e679$0$9180$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nospam@tomesdfsdfs.dfsklh says...
> http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Var inde og kigge her og det ser da ud til at spec ops er den ringeste
upgrade af alle. MHT til power er der intet at hente hvis der ikke er
tale om en fejl på siden.

Lidt overraskende når man ser hvormeget de andre tilsyneladende
opgraderes.

--
Venlig hilsen

Jakob