Andet multimedie
bentjuul 3670
Driver til HP Vectra VLL400
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 25-09-05 06:40

Vi har på vores skole modtaget 2 computere - HP Vectra VLL400 - renset
helt
i bund.
Ved ny-opsætningen kan jeg ikke opdatere skærmkortet til SuperVGA, så jeg
det mindste
kan få en skærmopløsning på 800x600. Det er vel et driver-spørgsmål.
Kunne nogen af jer give mig navnet på den driver, der skal bruges ? Evt.
sende en kopi ?

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Jørgen Carlsen
jcarl@daks.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-05 12:59

Jørgen Carlsen skrev:

>Ved ny-opsætningen kan jeg ikke opdatere skærmkortet til SuperVGA

Det er ikke lige den rigtige gruppe til dit indlæg,
news:dk.edb.hardware.drev.grafikkort er den rigtige gruppe.

Denne her gruppe er beregnet til grafikbehandling på computer.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Esben

Dato : 25-09-05 14:44

> Det er ikke lige den rigtige gruppe til dit indlæg,
> news:dk.edb.hardware.drev.grafikkort er den rigtige gruppe.

dk.edb.hardware.grafikkort hedder den.

--
Esben

Fra : Knud Gert Ellentoft