Billigt fra København<->Aalborg
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-09-05 23:38

Hej.

Jeg har ofte brug for at rejse mellem Aalborg og København. Normalt
kører jeg med DSB på mit WildCard.
Kan det gøres billigere?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Holst

Dato : 25-09-05 08:47

Thomas Damgaard Nielsen wrote:

> Jeg har ofte brug for at rejse mellem Aalborg og København. Normalt
> kører jeg med DSB på mit WildCard.
> Kan det gøres billigere?

Orange-billetter skulle være klart den billigste måde at rejse fra den
ene ende af landet til den anden, i hvert fald når man er vant til at
skulle betale fuld pris.

Som om Wildcard-rabatten gør det billigere end Orange, ved jeg ikke.
Orange er jo også en billet, som retter sig mod en bestemt afgang, og
den kan mig bekendt heller ikke refunderes. Almindelige billetter, og
sikkert herunder også Wildcard-billetter, gælder jo ikke for en bestemt
afgang, men derimod for strækningen, og de kan sædvanligvis refunderes.
Groft sagt, altså.