1st Page editor og CSS
Fra : Anders Mørup

Dato : 07-06-01 20:23

Mojn!

Prøver for første gang at bruge CSS i min 1st page editor.

Jeg kan ikke den side jeg har oprettet som style.css (ifølge
tutorial) til at vise resultatet af det indtastede? Når jeg ændre
style.css sker der heller ikke noget i mit default.htm dokument?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig på rette vej igen.

Cheers, Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-01 23:50

Thu, 7 Jun 2001 19:22:39 +0000 (UTC), skrev Anders Mørup
<frispark@privat.dk>:

>Jeg kan ikke den side jeg har oprettet som style.css (ifølge
>tutorial) til at vise resultatet af det indtastede? Når jeg ændre
>style.css sker der heller ikke noget i mit default.htm dokument?

Har du husket at lave et link til css-filen i <head> på dine
sider?
<link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css">

Ellers bliver du nødt til at uploade, det du har lavet, så vi kan
se på det.

Ellers bliver det jo ren gætteri om, hvad fejlen kan være.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Snarf

Dato : 12-06-01 12:41

Har du husket at "save" dit stylesheet før du chcker dit default dokument?

-snarf3001