Billig fly til Paris??
Fra : Lars

Dato : 24-09-05 19:42

Hej min kone og jeg leder efter en billig flyrejse til paris for 3-4
dage, og vi er rimelig fleksible med hensyn til dato'er, det skal dog
helst være i oktober og henover en weekend.

Vi bor syd for Århus, hvormed vi hvis muligt gerne vil undgå tog turen
til kbh, der jo også koster.

Jeg havde en ide om at vi kunne finde biletter til i omegnen af 1.000,-
kr per person, men med de datoer hvor jeg søgte på hhv:
http://www.travelstart.dk/
http://www.flybillet.dk/
lå prisen på 3.000 - 5.000 per person, jeg formoder at vi alene ved valg
af dato'er (men hvilke?) kan opnå bedre priser???

--
Best regards

Lars

Fra : Anette

Dato : 24-09-05 20:07

"Lars" <nomail@none.com> skrev
[...]

Hvis I kan vente til slutningen af oktober (27-31) kan I få billetter med
Air France fra Billund(direkte) til 1174 per person...

Check www.rejsefeber.dk

Anette

Fra : Jens G

Dato : 24-09-05 21:16

On Sat, 24 Sep 2005 20:41:57 +0200, Lars <nomail@none.com> wrote:

> [...]
>lå prisen på 3.000 - 5.000 per person, jeg formoder at vi alene ved valg
>af dato'er (men hvilke?) kan opnå bedre priser???

1000 kr tror jeg er lidt optimistisk.
Min kone skal til Paris i oktober(9. til 20.), og vi har fået
biletterne for 1089 fra København med Air France, bestilt for et par
uger siden.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Kim Persson

Dato : 24-09-05 22:23

Maerk air tilbyder billetter til 2200 for 2 retur sidste weekend i oktober.
Men prøv selv deres hjemme side.
Go' Tur

//kim

Fra : Lars

Dato : 25-09-05 15:56

In article <MPG.1d9fbc64ee457356989be9@news.inet.tele.dk>,
nomail@none.com says...
> Hej min kone og jeg leder efter en billig flyrejse til paris for 3-4

Hej tak for jeres feedback, vi vil kigge på det.

--
Best regards

Lars