/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suzuki 250 GSX-R
Fra : CoolEcard.dk


Dato : 07-06-01 20:06

Hej folkens

er der nogen der kan hjælpe mig.

Jeg overvejer at købe en Suzuki 250 GSX-R

Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på

kan man lave den endnu sjovere / hurtigere

MVH
CASPER



 
 
Rune Larsen (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Rune Larsen


Dato : 07-06-01 20:24


"CoolEcard.dk" <casperb@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:9foj93$iv8$1@news.inet.tele.dk...

> kan man lave den endnu sjovere / hurtigere

Nemmest var måske bare at købe noget hurtigere, istedet for at tune!

/Rune



Tommy (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Tommy


Dato : 07-06-01 23:29

Hallo Rune, kan du så holde.....

Tommy
Som lige har købt komplet kulfiber til den ganske tunede ZX9R...
Og en RS125 til race... som han desværre ikke må tune i... ØV

Rune Larsen skriver:

> "CoolEcard.dk" <casperb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:9foj93$iv8$1@news.inet.tele.dk...
>
> > kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
>
> Nemmest var måske bare at købe noget hurtigere, istedet for at tune!
>
> /Rune


Mads Lund (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 08-06-01 15:42

> Tommy
> Som lige har købt komplet kulfiber til den ganske tunede ZX9R...

Sebimoto eller hva ? hvordan er kvaliteten og hvad var prisen.
JEg går lidt og overvejer om jeg skal købe en ZX9RB eller en ZX7RP kulfiber
kåbe til 9'eren. Og jeg er lidt lun på 7'er designet (så må der vil for
h#%&#¤ snart være nogle ZX12'ere der byderop til dans

> Og en RS125 til race... som han desværre ikke må tune i... ØV

Anders D havde da ellers affjedrings tunet hans AF1'er i ekstrem grad. Den
var under alle omstændigheder der mest overdæmpede cykel jeg længe har set


Og så er det jo bare at slå hjernen fra, og så bremse mindst.

Mads Lund, som også har det skidt med ikke at må skrue i RS'eren.
Ninja9RT, som også er tunet en anelse



Steen S. Schmidt (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 08-06-01 16:56

> Mads Lund, som også har det skidt med ikke at må skrue i RS'eren.
> Ninja9RT, som også er tunet en anelse

Kommer du til Powermeet (Randers) igen i år? Måske kommer den dér R1'er
igen - med passende vejr viser den nok 200-210 hk. det bliver vel lidt
vanskeligt at slå?

Mvh
Steen



Mads Lund (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 08-06-01 16:13

> Kommer du til Powermeet (Randers) igen i år? Måske kommer den dér R1'er
> igen - med passende vejr viser den nok 200-210 hk. det bliver vel lidt
> vanskeligt at slå?

Selvfølgelig kommer jeg. Og der er ganske korrekt at den R1'er er vild, men
nu hvor prøvepladerne er blevet dyrere kan det jo være den ikke dukker op


Men jeg går da og pusler med en lille tanke om noget vand/methanol
indsprøjtning som resulterer i at 1 bar's tryk ikke er udelukket, og så skal
den gamle 9'er nok spydte 200+ hk ud.

Desværre har jeg ikke påtænkt at blæse toppakningen i år, så showet bliver
nok ikke så godt som sidste år

Mads Lund
Ninja9RT



Steen S. Schmidt (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 08-06-01 17:26

> Selvfølgelig kommer jeg. Og der er ganske korrekt at den R1'er er vild,
men
> nu hvor prøvepladerne er blevet dyrere kan det jo være den ikke dukker op
>

Hehe - jeg lagde ikke engang mærke til at den var på prøveplader. Der burde
være en regel til sådanne "civile" træf om at de målte maskiner skulle være
indregistrerede.

> Men jeg går da og pusler med en lille tanke om noget vand/methanol
> indsprøjtning som resulterer i at 1 bar's tryk ikke er udelukket, og så
skal
> den gamle 9'er nok spydte 200+ hk ud.

Hvor længe? Hvad er egentlig den største forskel på den R1'ers effekt og
din ZX9'er? Den virkede da helt rolig da den blev målt - ingen hoppen og
vandpjasken. Den har lidt større blok fra starten, meeen. Sætter MC-Express
blot alle sejl til eller hvad?

> Desværre har jeg ikke påtænkt at blæse toppakningen i år, så showet bliver
> nok ikke så godt som sidste år

Årh, mon ikke?

Mvh
Steen

PS. Jeg kunne da ikke undgå at blive en smule skuffet over den dér 2 liters
HD som kun leverede 152 hk (mener jeg). Den lød mindst af 300+.



Tommy (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Tommy


Dato : 08-06-01 21:36

Med passende vejr laver Mads´s 9R nok også en 170-175hk og min 9R de godt
150hk den laver når den er i topform.

Gad vide hvad din trædecykel laver?? )

Tommy

"Steen S. Schmidt" skriver:

> > Mads Lund, som også har det skidt med ikke at må skrue i RS'eren.
> > Ninja9RT, som også er tunet en anelse
>
> Kommer du til Powermeet (Randers) igen i år? Måske kommer den dér R1'er
> igen - med passende vejr viser den nok 200-210 hk. det bliver vel lidt
> vanskeligt at slå?
>
> Mvh
> Steen


Steen S. Schmidt (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 08-06-01 23:02

> Gad vide hvad din trædecykel laver?? )

Tja, hvis jeg nu havde haft en, så ville den i hvert fald ikke være ridset!!
De store drenge ser jo ud til at lave 1,2-1,3 hk, så jeg ligger vel på
0,4-0,6 stykker?

Mvh
Steen



Tommy (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Tommy


Dato : 09-06-01 02:53

Uuups, det var ikke meningen det skulle gøre ondt, men bare ment sjovt.

Sorry.

Tommy

"Steen S. Schmidt" skriver:

> > Gad vide hvad din trædecykel laver?? )
>
> Tja, hvis jeg nu havde haft en, så ville den i hvert fald ikke være ridset!!
> De store drenge ser jo ud til at lave 1,2-1,3 hk, så jeg ligger vel på
> 0,4-0,6 stykker?
>
> Mvh
> Steen


Steen S. Schmidt (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 09-06-01 14:15

> Uuups, det var ikke meningen det skulle gøre ondt, men bare ment sjovt.
>
> Sorry.

Hey, ingen grund til det. Så du ikke smilyen? Jeg tog det kun for sjov, mit
var ment ligesådan - absolutisimo

Mvh
Steen



Tommy (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Tommy


Dato : 08-06-01 21:27



Mads Lund skriver:

> > Tommy
> > Som lige har købt komplet kulfiber til den ganske tunede ZX9R...
>
> Sebimoto eller hva ? hvordan er kvaliteten og hvad var prisen.

Kvalitet ok, pris ok. Faktisk et udemærket køb.

>
> JEg går lidt og overvejer om jeg skal købe en ZX9RB eller en ZX7RP kulfiber
> kåbe til 9'eren. Og jeg er lidt lun på 7'er designet (så må der vil for
> h#%&#¤ snart være nogle ZX12'ere der byderop til dans

Kan du bruge en vild 9R? Eller hvad med en super RS125? )

>
>
> > Og en RS125 til race... som han desværre ikke må tune i... ØV
>
> Anders D havde da ellers affjedrings tunet hans AF1'er i ekstrem grad. Den
> var under alle omstændigheder der mest overdæmpede cykel jeg længe har set
>
>
> Og så er det jo bare at slå hjernen fra, og så bremse mindst.

Jeg vil prøve...

>
>
> Mads Lund, som også har det skidt med ikke at må skrue i RS'eren.
> Ninja9RT, som også er tunet en anelse

Øverst, garanteret sandt. Nederst ej så sandt.

Tommy



Tommy (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Tommy


Dato : 08-06-01 21:34

Uuups, mere detalieret...

Sebimoto Ja.
ca. 9K kr.

Tommy

Tommy skriver:

> Mads Lund skriver:
>
> > > Tommy
> > > Som lige har købt komplet kulfiber til den ganske tunede ZX9R...
> >
> > Sebimoto eller hva ? hvordan er kvaliteten og hvad var prisen.
>
> Kvalitet ok, pris ok. Faktisk et udemærket køb.
>
> >
> > JEg går lidt og overvejer om jeg skal købe en ZX9RB eller en ZX7RP kulfiber
> > kåbe til 9'eren. Og jeg er lidt lun på 7'er designet (så må der vil for
> > h#%&#¤ snart være nogle ZX12'ere der byderop til dans
>
> Kan du bruge en vild 9R? Eller hvad med en super RS125? )
>
> >
> >
> > > Og en RS125 til race... som han desværre ikke må tune i... ØV
> >
> > Anders D havde da ellers affjedrings tunet hans AF1'er i ekstrem grad. Den
> > var under alle omstændigheder der mest overdæmpede cykel jeg længe har set
> >
> >
> > Og så er det jo bare at slå hjernen fra, og så bremse mindst.
>
> Jeg vil prøve...
>
> >
> >
> > Mads Lund, som også har det skidt med ikke at må skrue i RS'eren.
> > Ninja9RT, som også er tunet en anelse
>
> Øverst, garanteret sandt. Nederst ej så sandt.
>
> Tommy


Fer (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Fer


Dato : 07-06-01 21:06

> Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på

motoren har en estimeret levetid på 60.000km.

Membranerne i karburatorene har det med at blive utætte.

Det er lidt dem jeg har fanget af typiske ting..

mvh Tommy fer

Yamaha TDR125 (til salg)




Jesper FA (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Jesper FA


Dato : 07-06-01 22:19

Fer wrote:

> motoren har en estimeret levetid på 60.000km.

Tja.. min tidligere cykel som min lillebror har overtaget har på nuværende
tidspunkt gået 66 kkm og kører stadig fint.

--
Jesper
CBR600F4

Jon Larsen (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 08-06-01 18:21


"> > Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på
>
> motoren har en estimeret levetid på 60.000km.
>
> Membranerne i karburatorene har det med at blive utætte.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Så kender min ikke til de 60.000 km..

Membranerne bliver såmænd ikke utætte som sådan.. de revner bare


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Jes Vestervang (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-06-01 21:13

CoolEcard.dk wrote:

> Hej folkens
>
G'darw

> er der nogen der kan hjælpe mig.
>
Måske

> Jeg overvejer at købe en Suzuki 250 GSX-R
>
Ohh! En mikrogixxer

> Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på
>
Den har sådan set ikke nogle sygdomme. Dog er der af en eller anden grund
mange af dem, der kun har omkring 30 hk. På min egen var det fordi nogle
fjedre sad forkert i karburatorerne, men det er åbenbart ikke det der er
problemet på dem alle sammen.
Derudover skal man kun hælde en god fuldsyntetisk olie på den, da
plejlstangslejerne ellers dør. Det var i hvert fald mekanikerens forklaring
på at det skete på min. Derudover sagde mekanikeren at de 46500km min havde
kørt, ikke var noget i forhold til hvad de plejede at køre, så holdbarheden
fejler ikke noget, på trods af de hidsige omdrejningstal. Dog er det jo
ingen perfekt mc, så du skal selvfølgelig være opmærksom på alle de ting
man altid skal være opmærksom på på en mc, der er ved at være 10 år gammel.
Her kan de andre rødder herinde nok bidrage med noget
Hvis du tror at det vil genere dig, at skulle holde motoren over 10k rpm,
for at der er noget træk i møllen, så er det _ikke_ en gsxr250 du skal
have. Den skal helst over 12k rpm, hvis man virkelig skal accelerere.
Motoren trækker skam jævnt fra 3-4k rpm, men der er ikke meget træk i den
dernede. Hvis du vil have en lille og rimelig kvik mc, men ikke gider at
lege med en 2takter, så er det til gengæld en rigtig fed mc. Lyden er et
kapitel for sig Hvis man kører med omkring 3k rpm, og trækker den hele
vejen op til redline ved 17k rpm, så kigger folk _meget_ Den lyder sgu
som en hel jetjawwer
En ting du skal være opmærksom på er at den er ret lille, så hvis du er
over 70-180 cm, så skal du nok se efter en anden mc. Derudover ser bilister
den heller ikke så let, og har nok også lettere ved at forveksle den med en
af de pokkers 45'ere Men hvis man bare er opmærksom på at bilisterne er
nogle blinde idioter (og det er man jo alligevel!), så går det nok


> kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
>
Jeps. Den er droslet fra 54 til 45 hk. Man kan få en klump elektronik hos
KS motor i Vejle, som skulle fjerne denne drosling. Tilslutningen er meget
simpel, men jeg mangler bare lige at finde ud af hvor 2 af ledningerne skal
gå hen :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Steen S. Schmidt (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 07-06-01 22:21

> En ting du skal være opmærksom på er at den er ret lille, så hvis du er
> over 70-180 cm, så skal du nok se efter en anden mc.
^^^

Dét er han nok

Mvh
Steen



Jes Vestervang (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-06-01 22:35

Steen S. Schmidt wrote:

> > En ting du skal være opmærksom på er at den er ret lille, så hvis du er
> > over 70-180 cm, så skal du nok se efter en anden mc.
> ^^^
>
> Dét er han nok
>
*GRILL* En mikrogixxer egner sig vist kun til dværge så
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Jesper FA (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Jesper FA


Dato : 07-06-01 22:32

Jes Vestervang wrote:

> Den har sådan set ikke nogle sygdomme. Dog er der af en eller anden grund
> mange af dem, der kun har omkring 30 hk. På min egen var det fordi nogle
> fjedre sad forkert i karburatorerne, men det er åbenbart ikke det der er
> problemet på dem alle sammen.

Hvor meget har den så nu? På baghjulet?

> meget træk i den dernede. Hvis du vil have en lille og rimelig kvik mc,
> men ikke gider at lege med en 2takter, så er det til gengæld en rigtig fed
> mc. Lyden er et kapitel for sig Hvis man kører med omkring 3k rpm, og
> trækker den hele vejen op til redline ved 17k rpm, så kigger folk _meget_
> Den lyder sgu som en hel jetjawwer

Specielt med en anden potte på.

> En ting du skal være opmærksom på er at den er ret lille, så hvis du er
> over 70-180 cm, så skal du nok se efter en anden mc. Derudover ser

Jeg har 182 og har da holdt til at køre ca. 55 kkm på sådanne en maskine.

> bilister den heller ikke så let, og har nok også lettere ved at forveksle
> den med en af de pokkers 45'ere Men hvis man bare er opmærksom på at
> bilisterne er nogle blinde idioter (og det er man jo alligevel!), så går
> det nok

Ja, man skal være opmærksom uanset hvor stor cyklen ser ud. Der er også det
med hvor man placere sig. Ligger man og køre på kantstenen som 45'erne
typisk gør er chancen for at blive forvekslet nok noget større end hvis man
køre som MCist til venstre i banen.

> Jeps. Den er droslet fra 54 til 45 hk. Man kan få en klump elektronik hos
> KS motor i Vejle, som skulle fjerne denne drosling. Tilslutningen er meget
> simpel, men jeg mangler bare lige at finde ud af hvor 2 af ledningerne
> skal gå hen :-/

Du må lige huske at fortælle hvad det giver når du har fået det monteret og
målt.

--
Jesper
CBR600F4

Jes Vestervang (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-06-01 22:53

Jesper FA wrote:

> Jes Vestervang wrote:
>
> > Den har sådan set ikke nogle sygdomme. Dog er der af en eller anden
> > grund mange af dem, der kun har omkring 30 hk. På min egen var det fordi
> > nogle fjedre sad forkert i karburatorerne, men det er åbenbart ikke det
> > der er problemet på dem alle sammen.
>
> Hvor meget har den så nu? På baghjulet?
>
> > meget træk i den dernede. Hvis du vil have en lille og rimelig kvik mc,
> > men ikke gider at lege med en 2takter, så er det til gengæld en rigtig
> > fed mc. Lyden er et kapitel for sig Hvis man kører med omkring 3k
> > rpm, og trækker den hele vejen op til redline ved 17k rpm, så kigger
> > folk _meget_
> > Den lyder sgu som en hel jetjawwer
>
> Specielt med en anden potte på.
>
> > En ting du skal være opmærksom på er at den er ret lille, så hvis du er
> > over 70-180 cm, så skal du nok se efter en anden mc. Derudover ser
>
> Jeg har 182 og har da holdt til at køre ca. 55 kkm på sådanne en maskine.
>
Folk er jo bygget forskelligt Det bedste råd er jo at tage e prøvetur


> > bilister den heller ikke så let, og har nok også lettere ved at
> > forveksle den med en af de pokkers 45'ere Men hvis man bare er
> > opmærksom på at bilisterne er nogle blinde idioter (og det er man jo
> > alligevel!), så går det nok
>
> Ja, man skal være opmærksom uanset hvor stor cyklen ser ud. Der er også
> det med hvor man placere sig. Ligger man og køre på kantstenen som 45'erne
> typisk gør er chancen for at blive forvekslet nok noget større end hvis
> man køre som MCist til venstre i banen.
>
Jeps, det gælder om at holde en fornuftig placering. Sådan omkring
bilisternes venstre forhjul afhængig af situationen.

> > Jeps. Den er droslet fra 54 til 45 hk. Man kan få en klump elektronik
> > hos KS motor i Vejle, som skulle fjerne denne drosling. Tilslutningen er
> > meget simpel, men jeg mangler bare lige at finde ud af hvor 2 af
> > ledningerne skal gå hen :-/
>
> Du må lige huske at fortælle hvad det giver når du har fået det monteret
> og målt.
>
Da jeg monterede den fik jeg en før/efter måling. Men der er jo to
ledninger der ikke er monteret, og da den blev målt kunne spjældene i
karburatorerne ikke åbne mere end ½-2/3 pga. en dum fjeder (monteret
forkert af en dum person . Derudover havde knoldesparkerne hos KS Motor
kommet til at lave rulningerne efter to forskellige standarder, så
målingerne duer nok nærmest ikke. De sagde at den var steget fra 30 til 32
hk, men de kan jo betyde hvad som helst når de ikke er efter samme
standard. Dog gav boksen et noget mere jævnt kraftforløb, og rettede mange
huller ud osv.
Jeg skal nok give lyd fra mig, når jeg får monteret alle ledningerne og får
den på et rullefelt (hos nogen der kan finde ud af at bruge det).

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Armand (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 08-06-01 14:07


Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:14tof9.884.ln@jes.etellerandet.com...
> Jesper FA wrote:
>
> ................. Derudover havde knoldesparkerne hos KS Motor
> kommet til at lave rulningerne efter to forskellige standarder, så
> målingerne duer nok nærmest ikke. De sagde at den var steget fra 30
til 32
> hk, men de kan jo betyde hvad som helst når de ikke er efter samme
> standard.

Har du konfronteret dem med dette? Og er det deres egen erkendelse at du
her citerer??

--
Armand
(der godt husker kurverne og kommentarerne; men ikke at du har været
tilbage med en melding om KS's kommentar)





Jes Vestervang (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 08-06-01 17:13

Armand wrote:

>
> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> news:14tof9.884.ln@jes.etellerandet.com...
> > Jesper FA wrote:
> >
> > ................. Derudover havde knoldesparkerne hos KS Motor
> > kommet til at lave rulningerne efter to forskellige standarder, så
> > målingerne duer nok nærmest ikke. De sagde at den var steget fra 30
> til 32
> > hk, men de kan jo betyde hvad som helst når de ikke er efter samme
> > standard.
>
> Har du konfronteret dem med dette?
>
Nej, det har jeg ikke. For det første er jeg lidt af en snøvlerøv og nu har
jeg jo også fået en anden motor på. Og så har jeg også 45 km til Vejle, men
selvfølgelig bør de da at stå til regnskab for deres sjusk.

> Og er det deres egen erkendelse at du
> her citerer??
>
Nej, de har ikke erkendt noget da jeg ikke har snakket med dem. Dog taler
det der står ved grafen vel sit eget sprog... vil jeg da mene.

> --
> Armand
> (der godt husker kurverne og kommentarerne; men ikke at du har været
> tilbage med en melding om KS's kommentar)
>
Det har jeg heller ikke, så det er ikke din hukommelse det er galt med
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 (nyvasket) & TS125ER (gammelvasket)

Peder Eskildsen (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Peder Eskildsen


Dato : 07-06-01 23:17

On Thu, 7 Jun 2001 22:12:41 +0200, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:
> Derudover ser bilister
>den heller ikke så let, og har nok også lettere ved at forveksle den med en
>af de pokkers 45'ere

Det kan nu også ske på større cykler - især hvis de står stille. Vil
du tænke dig: Farverne og Aprilianavnet har været nok til at min
"bette" cykel er blevet forvekslet med så'n en.
Det er dog aldrig sket med motoren gående

> Men hvis man bare er opmærksom på at bilisterne er
>nogle blinde idioter (og det er man jo alligevel!), så går det nok

Enig
Gå som udgangspunkt ud fra, at ingen kan se dig..

--
Peder
m/Mille

Jon Larsen (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 08-06-01 18:30


>
>
> > kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
> >
> Jeps. Den er droslet fra 54 til 45 hk. Man kan få en klump elektronik hos
> KS motor i Vejle, som skulle fjerne denne drosling. Tilslutningen er meget
> simpel, men jeg mangler bare lige at finde ud af hvor 2 af ledningerne
skal
> gå hen :-/
> --
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rettelse Jes..
Man KUNNE få en klump elektronik hos KS.Motor i Vejle.. Har endnu ikke hørt
fra dem, selvom de sagde de ville undersøge sagen nærmere....

De vidste ikke engang hvor man ellers kunne få dem... Udover i Japan...
Nu er problemet bare at fabrikken er lukket.. eller flyttet. Har det fra en
kilde derovre fra...

Men hvis nogen ved hvor såen en M-Max boks kan hittes... så skriv endelig
til mig...


--
MVH.
Jon larsen.( som gevaldigt mangler den boks..)
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.






Jes Vestervang (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 08-06-01 23:01

Jon Larsen wrote:

>
> >
> >
> > > kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
> > >
> > Jeps. Den er droslet fra 54 til 45 hk. Man kan få en klump elektronik
> > hos KS motor i Vejle, som skulle fjerne denne drosling. Tilslutningen er
> > meget simpel, men jeg mangler bare lige at finde ud af hvor 2 af
> > ledningerne
> skal
> > gå hen :-/
> > --
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Rettelse Jes..
> Man KUNNE få en klump elektronik hos KS.Motor i Vejle.. Har endnu ikke
> hørt fra dem, selvom de sagde de ville undersøge sagen nærmere....
>
> De vidste ikke engang hvor man ellers kunne få dem... Udover i Japan...
> Nu er problemet bare at fabrikken er lukket.. eller flyttet. Har det fra
> en kilde derovre fra...
>
Hvordan var det nu... M-Max var jo ikke de eneste som lavede den slags
bokse. Var det ikke en der hed Rune, som snakkede om nogle andre mærker?
Læs evt. i nogle af de gamle tråde (søg evt. på google), så kan du måske
finde noget
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 - med m-max dims & TS125ER

Rune Larsen (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Rune Larsen


Dato : 09-06-01 15:34


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:huhrf9.pf1.ln@jes.etellerandet.com...

> bokse. Var det ikke en der hed Rune, som snakkede om nogle andre mærker?

Til andre motorcykler findes bl.a. "Posh" og "Kiss" - men om de laver noget
til gix250 ved jeg ikke.

/Rune



Poul B-H (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Poul B-H


Dato : 09-06-01 16:59


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
news:huhrf9.pf1.ln@jes.etellerandet.com...
> Jon Larsen wrote:
>
> >
> > >
> > >
> > > > kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
> > > >
> > > Jeps. Den er droslet fra 54 til 45 hk. Man kan få en klump elektronik
> > > hos KS motor i Vejle, som skulle fjerne denne drosling. Tilslutningen
er
> > > meget simpel, men jeg mangler bare lige at finde ud af hvor 2 af
> > > ledningerne
> > skal
> > > gå hen :-/
> > > --
> > xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> >
> > Rettelse Jes..
> > Man KUNNE få en klump elektronik hos KS.Motor i Vejle.. Har endnu ikke
> > hørt fra dem, selvom de sagde de ville undersøge sagen nærmere....
> >
> > De vidste ikke engang hvor man ellers kunne få dem... Udover i Japan...
> > Nu er problemet bare at fabrikken er lukket.. eller flyttet. Har det fra
> > en kilde derovre fra...
> >
> Hvordan var det nu... M-Max var jo ikke de eneste som lavede den slags
> bokse.

Prøv her, de sælger ihvertfald M-Max til NSR250:

http://www.apexleisure.co.uk/nsr.htm


--
Poul B-H
NSR250SE
NSR250SP
"Smoking Is Good For Your Health"



Jon Larsen (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 09-06-01 20:56


> Hvordan var det nu... M-Max var jo ikke de eneste som lavede den slags
> bokse. Var det ikke en der hed Rune, som snakkede om nogle andre mærker?
> Læs evt. i nogle af de gamle tråde (søg evt. på google), så kan du måske
> finde noget
> --
> mvh Jes Vestervang
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrev til Lydmuren.. de henviste mig til Køge MC, og sagde at de plejede at
have dem hjemme..
Skal vist liiiiiiiiiiige have ringet derover...
hvis ikke de havde dem.. skulle jeg ringe til Lydmuren.. så ville de se hvad
de kunen gøre...


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Anders C. Lassen (07-06-2001)
Kommentar
Fra : Anders C. Lassen


Dato : 07-06-01 22:15

Min kammerat have en. Den brændte topstykket 2 gange fordi den var
'tunet' .....

"CoolEcard.dk" wrote:

> Hej folkens
>
> er der nogen der kan hjælpe mig.
>
> Jeg overvejer at købe en Suzuki 250 GSX-R
>
> Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på
>
> kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
>
> MVH
> CASPER

--

\\\//
(o o)
----ooO-(_)-Ooo----------------------------------------------------------------

* Anders Chr. Lassen
* Stud. Polyt. at Department Of Life Science
* Aalborg University. Sohngaardsholmsvej 57, DK-9000 Aalborg
* e-mail: lassen99@civil.auc.dk
* Phone: +4599342179/+4520838404
* CheckOut: www.protein.auc.dk/~soren99
* Possible Cause Of Death: 126 Years of Living.....
-------------------------------------------------------------------------------




Per Pedersen (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Per Pedersen


Dato : 08-06-01 19:20


CoolEcard.dk <casperb@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9foj93$iv8$1@news.inet.tele.dk...
> Hej folkens
>
> er der nogen der kan hjælpe mig.
>
> Jeg overvejer at købe en Suzuki 250 GSX-R
>
> Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på
>
> kan man lave den endnu sjovere / hurtigere
Det er ikke nødvendigt at lave den hurtigere. Bare drej skarpere....... Det
er den iøvrigt også god til.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen
som kom til at tænke på den gang fruen havde en 2½´er. Sjovt apparat...



>
> MVH
> CASPER
>
>



Henrik Paulsen (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Paulsen


Dato : 08-06-01 23:38

Kørestillingen er egentlig fin nok. HVIS man altså kører oprejst ved over
100 km/t. Med mine 174cm, fik jeg hurtigt ondt i ryggen af at ligge totalt
sammenkrummet bag kåbeglasset (lad det være sagt, at jeg kunne hvile mine
albuer på knæerne). Membranerne i karb'erne har ikke godt af blyfri benz.
Den jeg havde var ikke glad for at køre under 5000 omdr/min, så koksede de
bittesmå tændrør til i løbet af no time. Jeg så engang en i Odense med Lazer
K2 kuldfiberpotte, den lød bare overblæret. Men man skal nok regne med lidt
tilpasning, da det er meget sværet (ret mig, hvis jeg tager fejl) at finde
uoriginale dele til den i DK.
Btw, er der en af jer, som ved hvad der er blevet af den jeg havde ('96
750WT replica, altså i
guld/sølv/meget-mørk-guld-som-vist-skulle-ligne-sort)? Jeg solgte den gennem
KS i foråret '97.



Jes Vestervang (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 09-06-01 21:59

Henrik Paulsen wrote:
-///-
> Jeg så engang en i Odense med
> Lazer K2 kuldfiberpotte, den lød bare overblæret.
-///-
Det lyder da som om det kunne være Jon Larsen's (herfra ng'en)
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Hellfire (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Hellfire


Dato : 10-06-01 18:47


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
news:em2uf9.vl1.ln@jes.etellerandet.com...
> Henrik Paulsen wrote:
> -///-
> > Jeg så engang en i Odense med
> > Lazer K2 kuldfiberpotte, den lød bare overblæret.
> -///-
> Det lyder da som om det kunne være Jon Larsen's (herfra ng'en)
> --
>
Muligt. Hvis han havde den for et par år siden.




Jon Larsen (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 10-06-01 18:54


> > Jeg så engang en i Odense med
> > Lazer K2 kuldfiberpotte, den lød bare overblæret.
> -///-
> Det lyder da som om det kunne være Jon Larsen's (herfra ng'en)
> --
> mvh Jes Vestervang
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nix.. min er i Alu. Men synes stadig den lyder blæret


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Bent Madsen (09-06-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 09-06-01 22:36

> Jeg overvejer at købe en Suzuki 250 GSX-R

go ide... en kewl cykel at starte på

> Hvad er der af "sygdomme" hvad skal man passe på

min cykel (købte den for to år siden)... har endnu ikke haft nogle
problemer.
Ud over at mit droslingskit ikke var monteret rigtigt.. og derved lave lort
ved blandingen...
.... men den funker PERFEKT nu

> kan man lave den endnu sjovere / hurtigere

jeg syntes at den er voldsom nok... (man bliver dog lidt træt af hele tiden
at høre på de meget voldsomme omdrejninger den jo tager.)
den er ikke så forfærdelig fornuftig til bykørsel syntes jeg... men det er
nok fordi at trækket på min cykel er blevet flyttet op til 11000 omdr.
..... så den skriger noget ....
;)

.... når jeg passerer de 12500 omdr. så tager fanden ved den... og den går
BRUTALT amok .... (for en 250cc'er)..
min går på baghjulet hvis jeg ikke passer på .... sååå..

men.. altså.. det er ikke en god cykel til langture... den er lille... (jeg
er 187cm og kraftig).... man sidder såmænd meget godt på den..
men... det er ikke rart at køre langt med de høje omdrejninger syntes jeg...
plus at hjulene er små... ... tjaa.. jeg er måske lidt sart..

måske skulle du overveje en gsx400r.. istedet... eller en cbr400 ? .. måske
en zzr250 eller 400 ?...de er også nogle fede startercykler.. (yder dog
"lidt" mere end man må med lille mc-plastik).

tjaa.. jeg har haft min cykel i 2 år nu.. og den er virkelig en god cykel..
jeg er glad for at jeg købte den... har givet mig meget erfaring i
trafikken... (syntes jeg selv)..

jeg sælger min her til september... nu vil jeg også gerne have noget nyt...
med et mere behageligt "by-kørsels-træk" ... jeg er den type som godt kan
lide at rulle lidt rundt i sløvt tempo i byerne.. og landet.... ergo.. vil
godt have lidt mere træk ved... 2-5K omdr.


Hilsen Stefan

.... Gsx250r - 1991 - 19000km (nu)



Armand (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-06-01 01:17


Bent Madsen <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en
news:9fu4vt$4hd$1@news.inet.tele.dk...
>
> jeg syntes at den er voldsom nok... (man bliver dog lidt træt af hele
tiden
> at høre på de meget voldsomme omdrejninger den jo tager.)
> den er ikke så forfærdelig fornuftig til bykørsel syntes jeg... men
det er
> nok fordi at trækket på min cykel er blevet flyttet op til 11000 omdr.
> .... så den skriger noget ....

Jeg tror at det fortrinsvis er tallene på tælleren at man får dårlige
relationer til :-/

Nuvel, Gix'eren er jo en firecylindret hvorved at tændingsfrekvensen et
så maksimal som næsten muligt på en motorcykel (forekommer enkelte
seks-cylindrede, og kun i princippet V8'ere!).
Men forestil dig at sidde i en Lamborghini med en v12'er lige i nakken:
Omend at den er gearet anderledes (da RPM jo skal række til ca.
300km/t), er den i forhold til andre biler temmeligt højtdrejende, og
som sagt med faktor 3 på motorlydens frekvens!!

Regne-leg:
Lamborghini: 9.000(?) RPM v. 300km/t = 3.000 rpm v. 100 kmt => ganget
med faktor 3 (for tre gange så mange cylindre!) = samme lyd som
babyGix'er med 9.000 RPM, hvilket igen svarer til ca. 100 km/t(?)
Ergo: 250'eren er en Gix'er med Lamborghini-lyd!

--
Armand
(der foreslår at alle omdr. tællere istedet skulle vise 0-100% -og røde
tal derfra og indtil ca: 120%)






Jes Vestervang (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 10-06-01 13:32

Armand wrote:
-///-
> Regne-leg:
> Lamborghini: 9.000(?) RPM v. 300km/t = 3.000 rpm v. 100 kmt => ganget
> med faktor 3 (for tre gange så mange cylindre!) = samme lyd som
> babyGix'er med 9.000 RPM, hvilket igen svarer til ca. 100 km/t(?)
> Ergo: 250'eren er en Gix'er med Lamborghini-lyd!
>
Hey, den leg kan jeg godt lide

> --
> Armand
> (der foreslår at alle omdr. tællere istedet skulle vise 0-100% -og røde
> tal derfra og indtil ca: 120%)
>
Hmm, narj da. Det er da meget federe, når ens rpmtæller går op til 20.000


Fut: dk.fritid.motorcykel
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Bent Madsen (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 10-06-01 14:20


> Regne-leg:
> Lamborghini: 9.000(?) RPM v. 300km/t = 3.000 rpm v. 100 kmt => ganget
> med faktor 3 (for tre gange så mange cylindre!) = samme lyd som
> babyGix'er med 9.000 RPM, hvilket igen svarer til ca. 100 km/t(?)
> Ergo: 250'eren er en Gix'er med Lamborghini-lyd!

hahaha... ja ... den er jeg også med på...

men... arj.. en V12 der brøler derudaf... det lyder SÅ!!!!!!!! fedt..
..

har du nogensinde hørt en bugatti... ?. .den nye der med 18 cylindre
(vidstnok fra 1999)...
DET!!!!!!.. lyder SÅ sindsygt når den kommer op på 4K omdr.
du tror at hele verden er ved at styrte sammen...


:)



Hellfire (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Hellfire


Dato : 10-06-01 18:56


"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> wrote in message
news:9fvs94$m5n$1@news.inet.tele.dk...
>
> > Regne-leg:
> > Lamborghini: 9.000(?) RPM v. 300km/t = 3.000 rpm v. 100 kmt => ganget
> > med faktor 3 (for tre gange så mange cylindre!) = samme lyd som
> > babyGix'er med 9.000 RPM, hvilket igen svarer til ca. 100 km/t(?)
> > Ergo: 250'eren er en Gix'er med Lamborghini-lyd!
>
> hahaha... ja ... den er jeg også med på...
>
> men... arj.. en V12 der brøler derudaf... det lyder SÅ!!!!!!!! fedt..
> .
>
"snip
En Diablo lyder såmen fedt selv i tomgang.......

Nå, men om Gixxeren... Jeg ville engang se hvor hurtig den var i de
forskellige gear. Så jeg overhalede en kammerat med 17.000 i 2. Hold kæft,
et syn. Manden var nær røget af sin GSX400F (eller var det en CB350/400 på
det tidspunkt?!).



Armand (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-06-01 22:56


Hellfire <henrik-paulsen@get2net.dk> skrev i en
news:1wOU6.856$YM5.10613@news.get2net.dk...
>
> Nå, men om Gixxeren... Jeg ville engang se hvor hurtig den var i de
> forskellige gear. Så jeg overhalede en kammerat med 17.000 i 2. Hold
kæft,
> et syn. Manden var nær røget af sin GSX400F

Jeg bor én parcel fra en af byens tre udfaldsveje og kigger jævnligt
impulsivt ud af stuevinduerne for at se hvem f..... der nu kommer
sprøjtende - Oftest bedrages jeg af en 250'er gix'er der kommer hylende
med ca. 40 kmt

--
Armand.



Jens U (11-06-2001)
Kommentar
Fra : Jens U


Dato : 11-06-01 09:44

Er det ikke ved at være tiden hvor i stopper X-poste til d.m.p.m

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/8811/ (tip til NTV/Revere ejer)
Studmc#, DMCN#, MCTC#, ÅRL#. V2-Power.




Armand (11-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 11-06-01 16:00


Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en
news:Dy%U6.3488$rs4.734477@news010.worldonline.dk...
> Er det ikke ved at være tiden hvor i stopper X-poste til d.m.p.m

UPS!

Overset forekomst

--
Armand.



Armand (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-06-01 23:46


Bent Madsen <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en
news:9fvs94$m5n$1@news.inet.tele.dk...
>
>
> har du nogensinde hørt en bugatti... ?. .den nye der med 18 cylindre
> (vidstnok fra 1999)...

- - - Der er en sammenbygning af 3 stk Golf VR6-motorer

Desværre har jeg oplevelsen tilgode - Må se at få gjort noget ved
det, for det tilfælde at man vågner op en morgen og er døv
Findes der en .waw et sted?

--
Armand.
(der klart har store (fly) radialmotorer som lyd-favorit)







Jon Larsen (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 10-06-01 19:01


>
> ... når jeg passerer de 12500 omdr. så tager fanden ved den... og den går
> BRUTALT amok .... (for en 250cc'er)..
> min går på baghjulet hvis jeg ikke passer på .... sååå..
>
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hmmmm.. gad vide hvordan din er anderledes end min???.. for min vil absolut
ikke gå på noget som helst hjul (hverken baghjul eller "stoppie-hjul" )
Er din evt. renoveret i motoren på nogen måde... ?????
Ved min har fået ordnet topstykket engang..!!

Jeg kunne evt. gearer min så meget ned at den kunne gå på baghjulet...
meeeeen. vil nu gerne have at den kan flytte sig uden at skulle "skrige" så
hysterisk i omdr.

Men lad os nu se om jeg kan skaffe den M-max boks eller en anden boks... Så
tror jeg Laser-piben får en anden lyd

BTW. Jes... den brugsforviring du havde scannet blev sendt en tur til Japan
af min fars kollega der tilfældigvis er japaner.... som havde en fætter
derovre men ved egentlig ikke om den er blevet oversat.. De havde i
hvert fald prøvet at ringe til firmaet... men som skrevet tidligere så var
firmat enten lukket eller flyttet...


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Jon Larsen (10-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 10-06-01 19:05

> Hilsen Stefan
>
> ... Gsx250r - 1991 - 19000km (nu)
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hm... måske er din motor ret så meget mere frisk end min, hvis den kun har
gået 19.000 km.
der står 62.000 på min klokke... Men ellers køre motoren faktisk rimeligt
godt... har ikke start problemer... mangler bare det sidste "guf" i
motoren... Gad vide hvor det gemmer sig ???


--
MVH.
Jon larsen. som vil ha' kadan på sin gixxer
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Bent Madsen (11-06-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 11-06-01 21:50


> Hm... måske er din motor ret så meget mere frisk end min, hvis den kun har
> gået 19.000 km.
> der står 62.000 på min klokke... Men ellers køre motoren faktisk rimeligt
> godt... har ikke start problemer... mangler bare det sidste "guf" i
> motoren... Gad vide hvor det gemmer sig ???

tjaaa ?.. er den droslet? ... så... er det derfor...
hvilket modstandstryk er der i din udstødning..

min mekaniker sagde at den udstødning han ville sætte på (SANSEI 98dB
evolution)... ville give den et ordentligt spark i røven...

og... tjaa... det har den sgu GODT nok også gjort..
den er ikke gearet.. så hut jeg vidsker... men.. det kan da godt være..
jeg er 2. ejer på den... (ejet af en japser, før mig).

...... well.... den er fra 91... øøøhm...
jeg ved ik om jeg kan hjælpe dig yderligere... ud over at den kun har
standard dele... (bortset fra udstødning-mellemrør-forrør).



Jon Larsen (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 12-06-01 21:55


> tjaaa ?.. er den droslet? ... så... er det derfor...
> hvilket modstandstryk er der i din udstødning..
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Har ingen anelse om om. den er droslet, og har aldrig fået målt noget på
udstødningen..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> min mekaniker sagde at den udstødning han ville sætte på (SANSEI 98dB
> evolution)... ville give den et ordentligt spark i røven...

> og... tjaa... det har den sgu GODT nok også gjort..
> den er ikke gearet.. så hut jeg vidsker... men.. det kan da godt være..
> jeg er 2. ejer på den... (ejet af en japser, før mig).
>
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nårh ja.... du har jo så komplet system på... jeg har kun selve dæmperen med
originale forrør.

Med med alt standart skulle den jo yde 45 Hk.

Hmmm.. Hvad gav du for det komplette system ????
Og hvor fik du det monteret.??? ( ja ja.. ved godt du fik det monteret på
mc'en! )


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.





Bent Madsen (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 13-06-01 17:19


> Med med alt standart skulle den jo yde 45 Hk.
>

tjaa.. min yder sikkert deromkring...

> Hmmm.. Hvad gav du for det komplette system ????
> Og hvor fik du det monteret.??? ( ja ja.. ved godt du fik det monteret på
> mc'en! )

=) .. hahahahah

jeg købte det brugt fra en fra vordingborg mc.. som ville have en lovlig
cykel ..(min udstødning er IKKE lovlig.. da den larmer mere end udstødninger
må)...
det er et helstøbt forrør-mellemrør-udstødningsrør.... (NOGET LORT NÅR MAN
VIL PUDSE DET!!!.. VIL JEG LIGE SIGE).
......
købte det for... 1800spir' (inkl montering.. "1 times mekaniker").

det fede ved at det er helstøbt.. det er at det ser PISSEgodt ud... (arj,
altså .. selve udstødningen er jo ikke helstøbt.. det er jo lidt svært at
montere dæmpere inden i røret jo.. = ) ).


SANSEI 98dB evolution -- du kan vel spørge rundt omkring efter det.
aluminium .. hele lortet.... pisse lækkert...


- Stefan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177526
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408691
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste