Batterifejl på Suunto Cobra?
Fra : Henning

Dato : 23-09-05 11:24

Jeg har lige skiftet batteri på min Cobra, men er pludselig kommet i
tvivl om den opfører sig som den skal.
Når jeg tænder giver den et bip, efterfulgt af BAT i display. Samtidig
er der et lille OK længere oppe i displayet.
Fortæller den at der er batteriefejl, eller at batteriet er OK?
Jeg kunne slå op i manualen, men det vil tage længere tid at finde den
frem fra loftet...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Torben

Dato : 23-09-05 12:44

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fortæller den at der er batteriefejl, eller at batteriet er OK?
> Jeg kunne slå op i manualen, men det vil tage længere tid at finde den

Der er også en batterie indikatikator i venstre side der viser hvor maget
batteri der er tilbage, men for mig der har den samme lyder det som korrekt
funktion.

Mvh. Torben