/ Forside / Interesser / Fritid / Sport / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Sport
#NavnPoint
refi 3860
ans 3423
Nordsted1 3104
Stouenberg 2510
Kortoverv.. 2244
jakjoe 2179
katekismus 2170
pve 1965
fdbm 1839
10  Klaudi 1810
H2O hos SportMaster Valby
Fra : ZUM


Dato : 07-06-01 19:51

Jeg købte et par H2O sandaler hos SportMaster i Valby for kr. 500,-
Efter 14 dage knak et spænde, og jeg tog tilbage til SportMaster for at få dem ordnet.
Da de stort set var nye, havde jeg håbet på at få dem byttet, men det ville de ikke.
De sendte dem i stedet til H2O, som så skal reparere dem.

Efter en uge får jeg en reklame ind ad døren, hvor sandalerne er nedsat til kr. 400,-
Nu er der gået en uge mere, og jeg har ringet og rykket.
SportMaster ringede til H2O, som siger at de endnu ikke er nået til mine sandaler, så de ved ikke om de skal
byttes eller repareres.
På 14 dage har de altså ikke en gang nået at åbne kassen, og jeg kan ikke få at vide hvornår de har tænkt sig
at gøre det.

På H2O's hjemmeside kan man læse følgende: "All H2O clothes are made from the highest quality fabrics.".
Så synes jeg det er rimelig mystisk, at de har så travlt med reparationer!

Derfor følgende 2 små advarsler:
Køb ikke H2O sandaler med plastic spænde!
Køb ikke hos SportMaster, hvis du har tænkt dig at benytte udstyret i den korte danske sommer.

De fleste i denne gruppe bruger nok en del kroner på sportsudstyr, så jeg håber at dette indlæg kan spare
nogen for den ufede oplevelse jeg har fået.

Hvis du trods ovenstående stadig har en plan om at købe H2O sandaler, så check dk.binaer.
Lidt senere vil jeg poste et billede af den sandal du IKKE skal købe...

mvh Jan

 
 
ZUM (26-06-2001)
Kommentar
Fra : ZUM


Dato : 26-06-01 21:15

Jeg skulle på ferie kort tid efter mit indlæg her i gruppen, så jeg nåede aldrig at få sendt den skriftilige
rykker.

Resultat:
Da jeg kommer fra ferie ringer jeg igen igen til SportMaster og får fat i bestyreren.
Jeg brokker mig igen over sandalerne, som det på det tidspunkt er præcis en måned siden jeg indleverede, og
bestyreren undrer sig også over den lange ventetid.

Fjolset jeg snakkede med i butikken er sjovt nok taget på ferie, men bestyreren finder fjolsets notater
frem...
Påstanden er så, at fjolset har ringet til mig den 15. juni uden held.
Den 15 . juni har jeg rendt rundt med min telefon i lommen som altid, og den stationære telefon, som de fik
nummeret til er altid viderestillet til mobilen. ...og hvis mobilen ikke bliver taget, ryger opkaldet altid
videre til telefonsvareren, så der er ikke rigtigt nogen undskyldning for ikke at give besked.
Hvad fjolset havde gjort, eller havde tænkt sig at gøre, efter hans første fiktive telefonopkald, vidste
bestyreren intet om.
Han vidste dog, at H2O havde krediteret butikken, så jeg kunne bare komme og hente mine penge - eller et andet
par sandaler, hvis jeg ikke havde fået nok i første omgang. :-|

SportMaster har altså tjent de få renter af mine 500 kr i en måned og jeg har lært at SpotMaster Valby er en
skodbiks.

Spørgsmålet er så:
Hvor i København køber man sine sandaler og får en ordentlig behandling, hvis de skulle gå i stykker?

mvh Jan


batigol (27-06-2001)
Kommentar
Fra : batigol


Dato : 27-06-01 08:21

Fik du ikke dine penge???
En mdr. er meget normalt at vente i tilfælde af rekl., du skal være glad for
at de ikke limede dem eller lignende så tør øjnene
og get over it!!!!!!!



ZUM <zum@mail.flashmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:79rhjtcb5qkma63nrl4oll3tv0j544ppd9@4ax.com...
> Jeg skulle på ferie kort tid efter mit indlæg her i gruppen, så jeg nåede
aldrig at få sendt den skriftilige
> rykker.
>
> Resultat:
> Da jeg kommer fra ferie ringer jeg igen igen til SportMaster og får fat i
bestyreren.
> Jeg brokker mig igen over sandalerne, som det på det tidspunkt er præcis
en måned siden jeg indleverede, og
> bestyreren undrer sig også over den lange ventetid.
>
> Fjolset jeg snakkede med i butikken er sjovt nok taget på ferie, men
bestyreren finder fjolsets notater
> frem...
> Påstanden er så, at fjolset har ringet til mig den 15. juni uden held.
> Den 15 . juni har jeg rendt rundt med min telefon i lommen som altid, og
den stationære telefon, som de fik
> nummeret til er altid viderestillet til mobilen. ...og hvis mobilen ikke
bliver taget, ryger opkaldet altid
> videre til telefonsvareren, så der er ikke rigtigt nogen undskyldning for
ikke at give besked.
> Hvad fjolset havde gjort, eller havde tænkt sig at gøre, efter hans første
fiktive telefonopkald, vidste
> bestyreren intet om.
> Han vidste dog, at H2O havde krediteret butikken, så jeg kunne bare komme
og hente mine penge - eller et andet
> par sandaler, hvis jeg ikke havde fået nok i første omgang. :-|
>
> SportMaster har altså tjent de få renter af mine 500 kr i en måned og jeg
har lært at SpotMaster Valby er en
> skodbiks.
>
> Spørgsmålet er så:
> Hvor i København køber man sine sandaler og får en ordentlig behandling,
hvis de skulle gå i stykker?
>
> mvh Jan
>







ZUM (27-06-2001)
Kommentar
Fra : ZUM


Dato : 27-06-01 21:52

Det er muligt, at en måned er meget normalt for dig, men det er altså uacceptabelt for mig.
Jeg købte et par sandaler for at have noget luftigt til kontoret og noget rart til gåturene i ferien.
Jeg fik intet - bortset fra ventetid og dårlig behandling.
Havde de fra starten af, taget beslutningen om at give mig pengene tilbage, kunne jeg have købt et nyt par,
som jeg kunne have haft med på ferie - måske endda i samme forretning.
Get over it - ja, der er jo ikke andet at gøre... bortset fra at undgå at handle der mere.



On Wed, 27 Jun 2001 09:21:02 +0200, "batigol" <jelbynymark@mail.tele.dk> wrote:

>Fik du ikke dine penge???
>En mdr. er meget normalt at vente i tilfælde af rekl., du skal være glad for
>at de ikke limede dem eller lignende så tør øjnene
> og get over it!!!!!!!


Jacob Blirup Larsen (13-10-2001)
Kommentar
Fra : Jacob Blirup Larsen


Dato : 13-10-01 13:14

Jeg arbejder selv hos Intersport, og når sagen er så klar som den er her, at
et par
sandaler der kun er 14 dage gamle går i stykker, så bytter vi varen, og
reklamerer så
til H2O og får dem byttet.
Den behandling du har fået, holder jeg med dig i, at den er direkte ringe.

ZUM <zum@mail.flashmail.com> wrote in message
news:gkhkjto066866b34qkr6pdrbi8om7hduh4@4ax.com...
> Det er muligt, at en måned er meget normalt for dig, men det er altså
uacceptabelt for mig.
> Jeg købte et par sandaler for at have noget luftigt til kontoret og noget
rart til gåturene i ferien.
> Jeg fik intet - bortset fra ventetid og dårlig behandling.
> Havde de fra starten af, taget beslutningen om at give mig pengene
tilbage, kunne jeg have købt et nyt par,
> som jeg kunne have haft med på ferie - måske endda i samme forretning.
> Get over it - ja, der er jo ikke andet at gøre... bortset fra at undgå at
handle der mere.
>
>
>
> On Wed, 27 Jun 2001 09:21:02 +0200, "batigol" <jelbynymark@mail.tele.dk>
wrote:
>
> >Fik du ikke dine penge???
> >En mdr. er meget normalt at vente i tilfælde af rekl., du skal være glad
for
> >at de ikke limede dem eller lignende så tør øjnene
> > og get over it!!!!!!!
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177459
Tips : 31964
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408186
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste