ODENSETUR idag!
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 09:01

Vi kører sidst på eftermiddagen. Vi er allerede et par stykker!
Skriv dig på her hvis du er frisk. Mødested og tidspunkt kommer senere

Det bliver på de helt små veje! jeg mener SMÅ! Så er kvik mc og fører og et
par gode dæk er nødvendigt!

Tempoet bliver lagt højt (passer med at man ikke bryder fartgrænsen på de
små veje! Der føles 50km/t som 100km/t)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-09-05 09:09

> Tempoet bliver lagt højt (passer med at man ikke bryder fartgrænsen på de
> små veje! Der føles 50km/t som 100km/t)

husk nu at køre efter forholdene

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 09:39

> husk nu at køre efter forholdene
jep :)

skal ud og lege på TL´eren.
Den var ved MR. dyno igår.
Han hentede 14HK mere i toppen på den!!!!!
Og ved alle spjældåbninger op til 20HK.
Så den har været justeret helt forkert!
:D
SKal du ikke med?