Andet multimedie
email
Fra : Denn!s H

Dato : 23-09-05 08:22

Hej

Kan ikke lige finde en gruppe omkring PDF, så prøver her.

Hvis jeg i PhotoShop (eller i Word) indsætter en e-mail adresse der
indeholder punktum eller bindestreg før @ konverteres e-mail adressens
"mailto:" ikke korrekt når jeg generere min pdf-fil.

ex.
mit.navn@skriv-nu.dk bliver til navn@skriv-nu.dk
mit-navn@skriv.nu.dk bliver til navn@skriv.nu.dk

hvor i opsætningen af Adobe Acrobat styrer jeg det?

--

vh
Denn!s H

Fra : Brizz

Dato : 23-09-05 09:34

Denn!s H wrote:
> [...]
> indeholder punktum eller bindestreg før @ konverteres e-mail adressens
> "mailto:" ikke korrekt når jeg generere min pdf-fil.

Kan ikke lige se hvorfor du vælger denne gruppe men tror du får mere
held i dk.edb.internet.software.mail+news eller outlook gruppen.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Denn!s H

Dato : 23-09-05 09:41

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Kan ikke lige se hvorfor du vælger denne gruppe men tror du får mere held
> i dk.edb.internet.software.mail+news eller outlook gruppen.

Fordi det er et Adobe program der laver fejlen.
Tror næppe mail+news eller outlook gruppen beskæftiger sig med
pdf-generering.

--

vh
Denn!s H

Fra : Brizz

Dato : 24-09-05 17:37

Denn!s H wrote:
> "Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi det er et Adobe program der laver fejlen.
> Tror næppe mail+news eller outlook gruppen beskæftiger sig med
> pdf-generering.

Har så nok bare misforstået dit spørgsmål.
Håber du får hjælp til problemet

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-09-05 09:51

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse
> ex.
> mit.navn@skriv-nu.dk bliver til navn@skriv-nu.dk
> mit-navn@skriv.nu.dk bliver til navn@skriv.nu.dk
>
> hvor i opsætningen af Adobe Acrobat styrer jeg det?

Det ser ikke ud til at være Acrobat alene.
Min Cute PDF-writer lave samme nummer.
Linket i PDF'en ser fint ud, men klikkes der
klippes linket på samme måde som du fortæller.

siger til hvis jeg finder noget ...
--
Peter J

Fra : ha

Dato : 23-09-05 13:53

Denn!s H wrote:
> hvor i opsætningen af Adobe Acrobat styrer jeg det?

Jeg ved ikke hvr du styrer det i Acrobat, men har du prøvet
om "underscore" virker, altså mit_navn@skriv-nu.dk'

/ha

Fra : Denn!s H

Dato : 23-09-05 19:58

"ha" <minnewsmail@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvr du styrer det i Acrobat, men har du prøvet
> om "underscore" virker, altså mit_navn@skriv-nu.dk'

.... underscore giver samme fejl

Må vist have fat i Adobe og fortælle dem at der er en bug i deres software.

--

vh
Denn!s H

Fra : Denn!s H

Dato : 27-09-05 10:40

> [...]
> indeholder punktum eller bindestreg før @ konverteres e-mail adressens
> "mailto:" ikke korrekt når jeg generere min pdf-fil.

adobe.dk har oprettet en sag for at løse problemet.

--

vh
Denn!s H