Bærbar til spil
Fra : Laskedyret

Dato : 22-09-05 17:19

Hejsa

min gamle fatter skal bruge en bærbar som han især skal bruge til red alert
og lidt andre spil i den stil.

Den skal have 15" skærm

Hvilke krav skal man stille til grafikkort, CPU og rammængde

Evt nogen som har set et godt tilbud som passer til dette.

På forhånd takker

Mvh

Jesper

Fra : Keldo

Dato : 22-09-05 18:35

jeg er glad for www.zepto.dk og deres bærbare.

Fra : Kasper Aae

Dato : 24-09-05 19:24

On Thu, 22 Sep 2005 18:18:42 +0200, "Laskedyret"
<laskedyret@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og lidt andre spil i den stil.
>
>Den skal have 15" skærm
>
>Hvilke krav skal man stille til grafikkort, CPU og rammængde

Det kommer helt an på, præcis hvilke spil det drejer sig om. Hvis det
kun er ældre spil som Red Alert, så kan en ældre maskine sagtens
bruges. Hvis han derimod også vil spille nyere spil, skal der sidde et
godt grafikkort i maskinen og minimum 512 MB ram.

--
Kasper Aae

Fra : ct

Dato : 27-09-05 06:25

dell er lige kommet med en xps M170 med 17", 7800GTX grafik, 1GB ram, 100GB
hd og Pentium M2.2

den burde kunne trække det - og sætte dig omkring 25K tilbage.

Claus

Fra : Uni Bull

Dato : 27-09-05 18:50

"ct" <claus@FJERNDETTEkjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> dell er lige kommet med en xps M170 med 17", 7800GTX grafik, 1GB ram,
> 100GB hd og Pentium M2.2

Jeg har lige fået en M70, som vist nok løb op i knap 15000,-!?
Pentium M2.0, 1GB, Quadro FX1400Go 256MB, 60GB HDD, 15.4" 1680*1050.
Det klarer fint BF2.

--
Uni Bull
Vallensbæk