Andet multimedie
bentjuul 3670
Installerer Adobe Acrobat ikke en printerd~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 22-09-05 10:35

Installerer Adobe Acrobat ikke en printerdriver så man kan printe til et
pdf-dokument?

Jeg prøver at printe til et pdf-dokument via pdf-witer, men den skriver at
der mangler driver!

Burde Adobe ikke installlere sådan en ?

Fra : Søren Blom

Dato : 22-09-05 12:51

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev
> [...]
> pdf-dokument?
>
> Jeg prøver at printe til et pdf-dokument via pdf-witer, men den skriver at

jo, Acrobat burde optræde som en printer forstået på den måde, at når du er
i Word og vælger udskriv, så kan du vælge imellem din normale printer eller
Acrobat at udskrive til, vælger du så Acrobat, så opretter der en PDF fil.

Her der blev al nødvendigt installeret automatisk da jeg installeret Acrobat
7.0

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Esben

Dato : 22-09-05 14:27

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:43327b02$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> pdf-dokument?
>
> Jeg prøver at printe til et pdf-dokument via pdf-witer, men den skriver at

Jo, prøv evt. at fjerne Adobe PDF/Writer fra printeroversigten og
geninstaller Acrobat.

--
Esben