mpeg2
Fra : ro

Dato : 07-01-01 03:19

Hej
Jeg har købt Studio DV (Pinnacle) til at redigere digital video med, og det
er helt fint til at lave gode avi-filer med, som bare fylder helt vildt
meget.
Jeg mangler noget (software) der kan konvertere fra *.avi filer til mpeg2,
så jeg kunne bænde på CD. På en alm. 80 min skive er der til bare 4
minutter.

Har nogen lyst til at hjælpe mig med oplysninger.

med venlig hilsen
Rune

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 07-01-01 12:27

Jeg kender en rigtig god mpeg-encoder, men kan bare ikke lige huske navnet
:o/

Men jeg finder det lige i morgen, når jeg kommer på arbejde, så skal jeg nok
sende et link til dig...

Kim

Fra : CAWH

Dato : 07-01-01 14:49

"Kim Søvsø Pedersen" <kim@kimpedersen.dk> wrote in message
> [...]
> :o/
>
> Men jeg finder det lige i morgen, når jeg kommer på arbejde, så skal jeg

Du må da meget gerne også sende det til mig !

Fra : Jens H. Eriksen

Dato : 04-02-01 13:41

Noget af det bedste og freeware:

http://www.jamsoft.com/tmpgenc/

Sørg for at bruge version 12a da efterfølgende versioner ikke kan mpeg2
encode.

/Jens