Outlook .ai export
Fra : MGA

Dato : 22-09-05 07:55

Hej!

Kan man eksportere sine mailkontofiler i Outlook 2003? I den gamle kunne man
inde fra mailkonto oversigten, men i 2003 kan jeg ikke se funktionen
derinde. Og den almindelige "Importer og eksporter" ser heller ikke ud til
at indeholde muligheden.

Jeg er ved at skulle reinstallere. Jeg har to harddiske og dokumentmappen er
på F: - det er den jeg gemmer backup filer i, så kun C: bliver formatteret
og reinstalleret.
Jeg har gemt cookies og foretrukne, savegames og mapper i Outlook. Mangler
lige de der mailkonti - og hvad ellers? Er der noget jeg har glemt?

På forhånd tak

Mette

Fra : Grunt

Dato : 22-09-05 08:10

On Thu, 22 Sep 2005 08:55:15 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>lige de der mailkonti - og hvad ellers? Er der noget jeg har glemt?

At poste i den rigtige gruppe ?

Fra : MGA

Dato : 22-09-05 16:29

"Grunt" <gruntsaver@msn.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 22 Sep 2005 08:55:15 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote:
> in dk.spil.computer

> At poste i den rigtige gruppe ?

Undskyld, jeg kunne kun finde den her gruppe med navnet computer - hvilken
er den rigtige?

Mette

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-09-05 17:11

MGA skrev:
> Undskyld, jeg kunne kun finde den her gruppe med navnet computer - hvilken
> er den rigtige?

edb er det magiske ord :)
under dk.edb.* hierakiet er der masser af grupper,
herunder dk.edb.programpakker.ms-office som ville være den
rigtige i dette tilfælde.

Check evt. www.usenet.dk for beskrivelse af grupperne
eller spørg i dk.velkommen hvis du er usikker på hvilken
gruppe et givent spørgsmål hører hjemme i.

--
Peter J

Fra : MGA

Dato : 22-09-05 17:47

"Peter Jensen" <peter@lovelyspam.spateldask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller spørg i dk.velkommen hvis du er usikker på hvilken
> gruppe et givent spørgsmål hører hjemme i.

Ej, kanon - tak for det

Mette