Vinteropevaring på Fyn
Fra : Niels B

Dato : 21-09-05 23:01

Nu er det nok snart tid til at sende damen i vinterhi, men jeg kan ikke
rigtig finde nogle steder, hvor man kan få opbevaret sin mc i nærheden af
Odense. Jeg har været inde på nettet og lure lidt, men jeg kunne ikke
rigtig finde nogle steder.

Kan I anbefale nogle steder i Odenseområdet, evt. suppleret af en pris?

Mvh. Niels

Fra : MKS - 74

Dato : 21-09-05 23:08

On Wed, 21 Sep 2005 22:01:24 +0000 (UTC),
nielses-messengerFJERNDETTE@hotmail.com (Niels B) wrote:

>Kan I anbefale nogle steder i Odenseområdet, evt. suppleret af en pris?

Ikke at jeg hverken vil anbefale eller det modsatte, men
MP-motorcykler http://www.mp-motorcykler.dk/ vinteropbevarer, prisen
må du selv spørge dem om....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : CL

Dato : 22-09-05 00:46

"Niels B" <nielses-messengerFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig finde nogle steder.
>
> Kan I anbefale nogle steder i Odenseområdet, evt. suppleret af en pris?

Hej jeg spurgte Midtfyns MC og jeg mener at de sagde 125 kr./måned
eller gratis hvis man fik lavet for over 2500 kr. på MC´en i løbet af
vinteren.

V.H
Carsten