Varmetråde til forsæde
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-09-05 19:23

Hej gutter!

Jeg har en defekt varmetråd, så jeg får ikke varme i førersædet i min Escort Mk
V. Ford vil have 725,- +moms (!!!!) for et nyt indlæg så jeg kan få varme der
hvor jeg har placeret bagdelen, så jeg takkede pænt nej tak

Nogen af jer der ved hvor man kan købe en uoriginal erstatning som jeg kan
placere istedet? Den er U-formet og måler 1.4 ohm (hvis den ellers virkede) :)

Og den skal selvfølgelig være væsentligt billigere end den originale.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 22-09-05 10:12

> [...]
virkede) :)

> Og den skal selvfølgelig være væsentligt billigere end den originale.

hvad med en ophugger ?

mvh
Bendt

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-05 15:51

Hej!

Bendt Rasmussen wrote:

> hvad med en ophugger ?

Tror næppe de gider skille et sæde ad for at sælge een varmetråd :(

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-09-05 16:13

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Tror næppe de gider skille et sæde ad for at sælge een varmetråd :(

Men hvis sædet kan erhverves for et par hundrede inkl. moms, kan du vel
selv skille det ad?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-05 17:11

Hej!

Robert Eriksen wrote:

> Men hvis sædet kan erhverves for et par hundrede inkl. moms, kan du vel
> selv skille det ad?

Det kan et sæde med garanti ikke købes for hos en hugger. Men hvis du vil sælge
mig et til den pris, så mailer du bare

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-09-05 19:06

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
> ellers virkede) :)
> Og den skal selvfølgelig være væsentligt billigere end den originale.

Hvad med nogle af de dersens uoriginale man kan købe hos f.eks. T.Hansen og
Bildillen osv ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-05 19:49

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Hvad med nogle af de dersens uoriginale man kan købe hos f.eks. T.Hansen og
> Bildillen osv ?

Det ved jeg da ikke, hvorfor tror du jeg spurgte?

Har du et varenummer hos f.eks. Thansen? Kunne ikke finde noget på deres side :(

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-09-05 19:54

Kim Voss Schrader wrote:

> Det ved jeg da ikke, hvorfor tror du jeg spurgte?

> Har du et varenummer hos f.eks. Thansen? Kunne ikke finde noget på
> deres side :(

http://www.thansen.dk/product.asp?c=588669389&n=1227449434&pn=1227450758
http://www.thansen.dk/product.asp?c=588669389&n=1227449434&pn=1383812964

Og hvis du får det til at virke, så er denne måske en god ide:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=588669389&n=1227449434&pn=1497959202

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-09-05 19:56

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=588669389&n=1227449434&pn=1383812964
>
> Og hvis du får det til at virke, så er denne måske en god ide:

Og hos Bildillen:
http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=393674
(dog uden pris)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-05 21:41

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Og hos Bildillen:
> http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=393674
> (dog uden pris)

Hmm, det ser jo interessant ud... :) Men da jeg ikke gider have sådan et
arrangement udover mit fine veloursæde skal det jo integreres. Jeg har ikke
meget mere end ca. 30x30cm plads i sædet, så spørgsmålet er om "varmepladerne"
er for store...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-09-05 22:15

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>så spørgsmålet er om "varmepladerne"
>er for store...

Det bliver vel ligesom med et komfur ....

Hvor stor er "emnet" der skal varmes op ;)

..... har du overvejet et passende stykke konstatantråd ?

--
jan@stevns.net

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-09-05 22:45

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Det bliver vel ligesom med et komfur ....
>
> Hvor stor er "emnet" der skal varmes op ;)

LOL da :)

> .... har du overvejet et passende stykke konstatantråd ?

Hvor mange meter taler vi ca. om til 1.4 ohm? Så kunne man jo klistre det på et
stykke filt og erstatte det originale.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-09-05 22:52

<jan@stevns.net> skrev

> .... har du overvejet et passende stykke konstatantråd ?

Problemet er vel nærmere hvad den skal pakkes ind i.

Hvad med at købe et 230V varmekabel og korte det ned?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-09-05 23:01

jan@stevns.net skrev:

> .... har du overvejet et passende stykke konstatantråd ?

½ m. lunkner hvert af mine spejle.
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8