Toldsyn og nr. plade (MC fra fra USA)
Fra : "<< André T >>"

Dato : 21-09-05 17:46

Skal ud og se på en CBR600F4 Sport, fra 2002, i Weekenden, der er synet
+ toldsynet, i denne uge (godkendt). Cyklen er importeret fra USA, hvor
den har været indregistreret.

Som jeg har forstået det, er der 100% garanti for at man kan hente Nr.
plade (når afgiften er betalt), når den har begge syn.. Passer det ?

Jeg tænker selvfølgelig på de nye miljøkrav, og om toldsynet, er den
endelige godkendelse for den kan indregistreres.

Og et sidste spørgsmål. Når en cykel er toldsynet, hvor lang tid gælder
det? 1 år ?

Vil bare være helt sikker, at jeg kan få plade på, når sneen smelter om
5-6 mrd.. :0)

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Live For Excess. Not Just Survival ©