Day of Defeat source
Fra : Peter Krogh

Dato : 21-09-05 15:34

Kan DoD: Source køre uden HL2? Eller skal jeg til at betale for både HL2 og
DoD: Source?

Fra : Silver

Dato : 21-09-05 18:47

"Peter Krogh" <dsl171294@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kan DoD: Source køre uden HL2? Eller skal jeg til at betale for både HL2
og
> DoD: Source?

Den her skal jeg vist osse lige lure lidt over da jeg håber jeg kan spare
lidt penge og stadig joine min gamle DoD klan SNAFU igen.

Mvh
SilverFoot (first private member of SNAFU)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-09-05 22:27

Silver wrote:
> "Peter Krogh" <dsl171294@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den her skal jeg vist osse lige lure lidt over da jeg håber jeg kan
> spare lidt penge og stadig joine min gamle DoD klan SNAFU igen.

Jeg tvivler. De sælger jo en bronze pakker som kun giver HL2 & cs:source,
mens silver pakken specifikt giver adgang til DOD:source.

Folk med en retail pakke eller en ati "voucher" skal ikke regne med mere end
bronze pakken.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : BuFFerz

Dato : 22-09-05 00:19

> Jeg tvivler. De sælger jo en bronze pakker som kun giver HL2 & cs:source,
> mens silver pakken specifikt giver adgang til DOD:source.

Jeg tror faktisk at man _godt_ kan nøjes med DOD:S

http://www.steampowered.com/?area=product_packageoffers

Hvis du køber DOD:S til 19.95 så regner jeg med
at man kun får DOD:S uden HL2 mm.

/B

Fra : Silver

Dato : 22-09-05 16:54

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse

> Jeg tror faktisk at man _godt_ kan nøjes med DOD:S
>
> http://www.steampowered.com/?area=product_packageoffers
>
> Hvis du køber DOD:S til 19.95 så regner jeg med
> at man kun får DOD:S uden HL2 mm.

Har lige spurgt i steam forum, opdaterer herinde når jeg får et svar.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Krogh

Dato : 22-09-05 19:29

Hej igen, har fundet svaret og man kan godt spille DoD: Source uden brug af
HL2 -da det er et StandAlone spil(aha, så lærte jeg også noget idag :)

Taget fra Steams forum. ->Poofyfinger, it's not a mod it is a standalone
game (It is sold as a standalone game) There by giving us the right to
compare it to ohter options.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?s=29342fad534597b8f3f878dd7e92174b&threadid=339630&highlight=standalone

Tak for svarene, Peter