Sikkerhedsveste
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-09-05 10:02

Får man de obligatoriske sikkerhedsveste med når man lejer bil i Italien.

Ellers sælger de dem vel?

Jesper

Fra : ole

Dato : 21-09-05 20:20

får mig til at tænke på...hvis du har råd
til at tage til italien har du vel også råd til at købe en i danmark til 25
kr.

hilsen ole

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 21-09-05 22:49

> får mig til at tænke på...hvis du har råd
> til at tage til italien har du vel også råd til at købe en i danmark til
> 25 kr.

Personligt gad jeg da ikke at pakke 1-2 sikkerhedsveste ned i min
rejsekuffert :(
Så det behøver altså ikke have noget at gøre med at man er nærig.

Men som svar på dit spørgsmål, så ved jeg det ikke? Men hvis det er
obligatorisk, må man forvente at udlejningsselskabet har dem liggende i
bilerne de lejer ud.

Mvh

Emil

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-09-05 09:54

Emil Jensen [2100] wrote:

> Personligt gad jeg da ikke at pakke 1-2 sikkerhedsveste ned i min
> rejsekuffert :(
> Så det behøver altså ikke have noget at gøre med at man er nærig.

Nej, men åbenbart enormt doven

vh
Jan

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-09-05 20:20

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> [...]
> the second mistake was called WO-MAN,
> and the third mistake was the invention of THE POODLE."
Men hvis nogen sagde, "Jamen, der er altid veste med når man lejer bil i
Italien. Og det har vi gjort 50 gange!", så var det jo på plads. Der er jo
ingen grunde til at købe veste hvis de følger med bilen. Jeg har ikke noget
at bruge dem til bagefter alligevel.

Jesper

Fra : Jan Bøgh

Dato : 23-09-05 13:17

Jesper Nielsen wrote:

[om sikkerhedsveste]

> Jeg har ikke noget at bruge dem til bagefter alligevel.

Jeg har et forslag: Heroppe i det nordjyske er der en geschäft gående ud på
at svneskere bringes til Frederikshavn, placeres på en cykel og så cykler ad
den naturskønne og meget separerede cykelsti til Skagen. Selvfølgeligt (de
er jo svenskere) iført alverdens sikkerhedsudstyr.
Nu er sæsonnen åbenbart kommet, hvor de gode nordboere (mon ikke der er en
normand eller to mde også) i stedet for cykel tager turen på rulleski. Og
her kommer vestene ind i billedet. Man har selvfølgeligt en stærkt lysende
sikkerhedsvest på ud over tomrumsbeskytteren, handsker, knæ- og
albuebeskyttere mv.
Så når du næste gang skal gå fra p-pladsen og ind i den lokale brugs eller
hvor du måtte gå på indkøb - så ifører du dig blot vesten, hvorefter du har
nedsat risikoen for at blive kørt ned af en indkøbsvogn ført af en forbruger
med dårligt syn.
Så du /har/ noget at bruge den til bagefter!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : ole

Dato : 25-09-05 16:41

> [...]
> ingen grunde til at købe veste hvis de følger med bilen. Jeg har ikke
> noget at bruge dem til bagefter alligevel.

for lige at trække den sidste olie ud af den debat, så kunne du vel
gemme din vest. Den kan bruges næste gang du er uden lands i bil.
Du smider vel vel ikke din kuffert væk hver gang du er ude
og rejse?

ole

Fra : Michael

Dato : 23-09-05 20:10

Jesper Nielsen skrev
> Får man de obligatoriske sikkerhedsveste med når man lejer bil i Italien.
>
> Ellers sælger de dem vel?

Du kunne jo sende en mail til udlejningsselskaberne i Italien, og høre om
det var kutyme at lægge veste i udlejningsbilerne.

Hilsen
Michael.

www.zoneterapi-hillerod.dk