Børste til teleskopstang?
Fra : JS

Dato : 21-09-05 10:01

Jeg har forgæves ledt efter en børste (bilbørste el. lign.) hvor der kan
påmonteres teleskopstang eller kosteskaft. Det skal ikke være en med
kostehovedform. Er der nogen der ved hvor en sådan kan skaffes?

Fra : John Vedsegaard

Dato : 21-09-05 15:55

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har forgæves ledt efter en børste (bilbørste el. lign.) hvor der kan
> påmonteres teleskopstang eller kosteskaft. Det skal ikke være en med
> kostehovedform. Er der nogen der ved hvor en sådan kan skaffes?

En almindelig kost har jeg set hos Flügger og Johannes Fog (hørsholm) Den
kan monteres på et almindeligt forlængerskaft til malerruller.

John

Fra : JS

Dato : 22-09-05 08:30

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> En almindelig kost har jeg set hos Flügger og Johannes Fog (hørsholm) Den
> kan monteres på et almindeligt forlængerskaft til malerruller.

Men det er vel en støvkost el lign?

Fra : John Vedsegaard

Dato : 24-09-05 16:09

> "John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er vel en støvkost el lign?
Næ, en almindelig fejekost de findes også som gulvskrubbe.

John

Fra : Max

Dato : 21-09-05 16:08

Hej JS

> Jeg har forgæves ledt efter en børste (bilbørste el. lign.) hvor der kan

Der ligger en ovre i garagen, konen siger at hun købte den i et sæt
med en gummiskraber og en svamp på en tankstation.

Mvh Max

Fra : JS

Dato : 22-09-05 08:30

> Hej JS

> Der ligger en ovre i garagen, konen siger at hun købte den i et sæt
> med en gummiskraber og en svamp på en tankstation.

Ok tak
Jeg må lede videre