Problemer med opstart af Doom 3 på Xp
Fra : Ole Valdemar Heilsko~

Dato : 21-09-05 03:10

Hej

Når jeg starter Doom 3 får jeg en medelelse hvor den står i
overskriften : " CAnnot locate DOOM 3 disk 1" og i selve fejlmeldinger
er: "CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all
CD/DVD emulation software and re-start the game". I disken sidder
selvfølgelig den originale doom 3 disk 1.

Er der nogle som kan hjælpe mig med at få gang i spillet og som ved
hvad der skal til ?

På forhånd mange tak

Ole

Fra : Grunt

Dato : 21-09-05 04:08

On 21 Sep 2005 02:09:39 GMT, Ole Valdemar Heilskov Rasmussen
<vanhoolhorning@ITSOUhotmail.com> (slet ITSOU) wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>selvfølgelig den originale doom 3 disk 1.
>
>Er der nogle som kan hjælpe mig med at få gang i spillet og som ved

du skal disable/fjerne alle kopiprogrammer m.m.
Dem der har lavet programmet vil ikke lade dig kopiere disken.
Der er sikkert dem herinde der ved hvad de programmer hedder som du har på din
computer.

Fra : Ole Valdemar Heilsko~

Dato : 21-09-05 20:20

Mange tak

Det må jeg prøve.

Ole

Fra : Dopedog

Dato : 21-09-05 08:28

> [...]
> selvfølgelig den originale doom 3 disk 1.
>
> Er der nogle som kan hjælpe mig med at få gang i spillet og som ved

Hvis du har Daemon Tools eller Alcohol 120% på din PC, så slå dem fra, og
prøv igen :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-09-05 09:34

Dopedog wrote:
> Hvis du har Daemon Tools eller Alcohol 120% på din PC, så slå dem
> fra, og prøv igen :)

Gælder også for CloneCD

Fra : Diablo

Dato : 21-09-05 21:38

Nogle gange hjælper det helt at afinstallere Clonecd, det er som reglen den
som fu... det op

/Diablo

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-09-05 06:51

Diablo wrote:
> Nogle gange hjælper det helt at afinstallere Clonecd, det er som
> reglen den som fu... det op

Det var egentlig også det jeg mente