Nyhedsgrupper i OE 4.5
Fra : Karen Seiersen

Dato : 07-06-01 18:56

Hej NG

Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kan komme til at læse nyhedgrupperne
i dk. hierakiet gennen OE 4.5 ??

Jeg har hidtil brugt Netscap C., der har jeg ikke haft problemer med at
abb. på disse nyhedgrupper.

Er det sådan at NC har en "indbygget" nyhedsreader og denne ikke findes
i OE 4.5 ??
Og hvis dette er tilfældet hvad gør jeg så....... beholder min Netscape
?

Karen Macbruger

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 07-06-01 23:05

Karen Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> [...]
> i OE 4.5 ??
> Og hvis dette er tilfældet hvad gør jeg så....... beholder min Netscape

Du skulle overveje macsoup. Det lyder måske lidt fortærsket at den
bliver hævet frem hvergang der er nogen der siger newsreader, men den er
faktisk god. Du kan ihvertfald downloade den og afprøve om det er dig.

Jeg mener dog at man sagtens kan bruge OE 4.5. det er blot lang tid
siden jeg brugte 4.5'eren så jeg kan ikke lige huske hvordan det
fungere. Ellers kunne du bruge OE5

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-06-01 01:31

I artiklen <3B1FC01A.274EC5D2@mail.dk> , Karen Seiersen <kv@mail.dk> skrev:

> Hej NG
>
> Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kan komme til at læse nyhedgrupperne
> i dk. hierakiet gennen OE 4.5 ??

Du går int i Indstillinger under Rediger-menuen, her vælger du "nyheder" og
kan så oprette en ny server hvis du ikke allerede har en. Server symbolet
findes nu i panelet til venstre. Klik på det og en liste af nyhedsgrupper
vises i panelet til højre. Klik på en gruppe og vælg abonner i
Værktøjsmenuen.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 08-06-01 07:52

roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk,Ny-Internet writes:

> [...]
>
>Jeg mener dog at man sagtens kan bruge OE 4.5. det er blot lang tid
>siden jeg brugte 4.5'eren så jeg kan ikke lige huske hvordan det

Hej Karen,
Du har formodenlig set at MacSoup ligger på din medlems-CD?

Hilsen Hanne ( MacBruger)

Skal du sejre, skal du slås med dig selv