bestilling ved louis.de
Fra : Tue Jensen

Dato : 20-09-05 18:50

Er ved at bestille på louis.de men mig tysk er ikke så godt. Hvad betyder:

Restposten; Restordre?

og

Hinweis Bitte bedenken Sie, daß Restposten schnell ausverkauft sein
können, insbesondere dann, wenn es sich um eine extreme Preissenkung und
dazu noch um gängige Konfektionsgrößen handelt. Die Bestände werden im
Internet werktags von 7.00 bis 20.00 Uhr stündlich aktualisiert, das gibt
Ihnen eine hohe Sicherheit bei der Verfügbarkeit der Produkte. Restposten
sind nicht in den Filialen erhältlich!

Hvad står der i hovedtræk?

Er der forresten nogle der vil anbefale et par gode handsker fra louis.de?
gerne sportshandsker.

Takker for hjælpen.

--
Tue
SV650S

Fra : MKS - 74

Dato : 20-09-05 19:11

On Tue, 20 Sep 2005 19:50:06 +0200, Tue Jensen <tuesjensen@gmail.com>
wrote:

>Restposten; Restordre?

Nej restparti/restvarer - typisk nedsat lidt eller meget.

> [...]
>Ihnen eine hohe Sicherheit bei der Verfügbarkeit der Produkte. Restposten

Der står:

Vær opmærksom på at restvarer kan blive hurtigt udsolgt, specielt når
det drejer sig om en ekstrem prissænkning og desforuden om gængse
konfektionsstørrelser. Lagerbestanden bliver opdateret på nettet hver
time, hverdage fra 07-20, det giver Dem en høj sikkerhed for
tilgængeligheden af produkterne (underforstået ikke udsolgt).
Restvarerne kan ikke erhverves i filialerne.

>Er der forresten nogle der vil anbefale et par gode handsker fra louis.de?
>gerne sportshandsker.

Dem her er relativt billige, jeg har et sæt der både har holdt godt og
_er_ crashtestet :

<http://www.louis.de/_1074ee8cc1a4f4e162de27803f86aece0b/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=180&wgr=713&total=31&anzeige=0&page=1&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dsearchlist%252526grwgr%25253D180%252526wgr%25253D713%252526page%25253D1&artnr_gr=771129>

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 19:21

Tue Jensen skrev i meddelelsen ...
>Er ved at bestille på louis.de men mig tysk er ikke så godt. Hvad betyder:
>
>Restposten; Restordre?

Restlager

> [...]
>Ihnen eine hohe Sicherheit bei der Verfügbarkeit der Produkte. Restposten

Husk at restlagre hurtigt kan blive udsolgt.
Internet butikken bliver hverdage fra 7.00 til 20.00 opdateret hver time.
Det giver en høj sikkerhed for leveringmulighed af varen

mvh
Orla

Fra : Tue Jensen

Dato : 20-09-05 20:47

On Tue, 20 Sep 2005 20:20:58 +0200, Orla Pedersen wrote:

> [...]
> Internet butikken bliver hverdage fra 7.00 til 20.00 opdateret hver time.
> Det giver en høj sikkerhed for leveringmulighed af varen

Tak for svaret begge to, så ved jeg også det.

--
Tue
SV650S