SVHS kabel længde - TV-out problemmer
Fra : MaxG

Dato : 06-01-01 23:19

Nu har jeg langt om læge fået liv i mit ASUS AGP-V6600, med TVout. Der røg
en Dual boot på, så virkede det. Da jeg testede det brugte jeg et 1,2 meter
SVHS kabel, samt prøvede også med et 1,5 meter videokabel, virkede fint.
Nu har jeg været ude og købe et 5 meter SVHS babel, for ikke lige at have
PC'en stående oven på tv'et, men det virker sku ikke. Der kommer intet på
skærmen.

Jeg har testet kablet med min stationære DVD spiller, og det virker fint.

Er der nogen gode forslag,....for der kan da ikke være så store tab på de 4
meter som er til forskel.

Gode råd og erfaringer søges.

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 07-01-01 10:00

"MaxG" <m_gundersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Er der nogen gode forslag,....for der kan da ikke være så store tab på de

Jeg har et 12 meter SVHS kabel fra min pc'er til tv'et.

\MK
G400 Max

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 08-01-01 13:30

Jeg har selv brugt op til 25m slam kabel uden problemer. Så det burde
ikke være længden. Men måske kører det ikke lige igennem!

Mvh. Brian