Temperatur på 6800GT?
Fra : Poul Kaasing

Dato : 20-09-05 09:07

Hej

Hvordan kan man se temp på dette kort? Jeg har lige sat passiv køler på, og
vil derfor gerne lige tjkke hvor varmt det bliver. Hvad er iøvrigt
smertegrænsen?

/Poul

Fra : Hans

Dato : 20-09-05 09:49

Poul Kaasing wrote:
> Hej
>
> Hvordan kan man se temp på dette kort? Jeg har lige sat passiv køler
> på, og vil derfor gerne lige tjkke hvor varmt det bliver. Hvad er
> iøvrigt smertegrænsen?

Har du prøvet om Everest kan aflæse sensoren på kortet:

http://www.lavalys.hu/products/download.php?pid=1&lang=en

Se under PC og Sensors.

Hans

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-09-05 15:04

Poul Kaasing wrote:
> [...]
>
> Hvordan kan man se temp på dette kort? Jeg har lige sat passiv køler
> på, og vil derfor gerne lige tjkke hvor varmt det bliver. Hvad er

Det kan du se i Nvidias Forceware drivers kontrolpanel. Højreklik på
skrivebordet og vælg 'nvidia analog display' eller noget i den stil.
Find så menuen for temperaturindstillinger i venstre side.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk