I har bemærket det ... ikke?
Fra : Hekto

Dato : 20-09-05 08:15

Rossi kørte af, og Ducati kom på skamlen! ... på Honda's hjemmebane!

Nå ... det interesserer jo ike så mange, som hvis det omvendte havde
været tilfældet!? ;oD

menu=home<<

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-05 10:00

Hekto wrote:
> Rossi kørte af, og Ducati kom på skamlen! ... på Honda's hjemmebane!
>

> Nå ... det interesserer jo ike så mange, som hvis det omvendte havde
> været tilfældet!? ;oD

> menu=home<<

Hvad er "Rossi"? Et eller andet sekundaprodukt fra støvlelandet? :D

--
vh
Torben

Fra : Hekto

Dato : 20-09-05 09:28

In article <432fcebe$1@news.carlbro.dk>, torben_scheel@hotmail.com
says...
> Hvad er "Rossi"? Et eller andet sekundaprodukt fra støvlelandet? :D

*LOL* - Noget i stil med en 'dansk pizza'????

Fra : Veset

Dato : 20-09-05 10:42

http://www.rossimotors.it/

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 10:14

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Rossi kørte af, og Ducati kom på skamlen! ... på Honda's hjemmebane!

Man skal måske til at følge med Moto GP igen
Har ellers givet en del dårligt humør :-/
Og SBK er der så mange Duc'er at hvis andre vinder, er det nærmest flovt :-|
Tak for meldingen, jeg får ellers alle nyhedsbreve fra fabrikken, men får
vist ikke læst alle!

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : m0rt3n

Dato : 20-09-05 11:09

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Rossi kørte af, og Ducati kom på skamlen! ... på Honda's hjemmebane!

Ja de må have fat i noget. Ducatierne er jo klart de maskiner i GP der har
flest heste, og nu ser det ud til at de har fået køreegenskaber der matcher.
Eller også er det bare Capirossi der er i topform. Det bliver spændende, om
det bliver Sete, der skal afløse Checa på holdet næste år!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 20-09-05 18:54

m0rt3n wrote:

> [...]
Og tog en sagesløs Melandri men i faldet !!!!!

> Ja de må have fat i noget. Ducatierne er jo klart de maskiner i GP der har
> flest heste, og nu ser det ud til at de har fået køreegenskaber der matcher.

De har nok nærmere fået fremstillet et Brigestone dæk der kan matche dem
Michelin laver, ihvertfald på Motegi banen, som mig bekendt bruges af
Brigestone som hoved-testbane.
Det bliver spændende at se om de også kan matche Michelin næste weekend
når der køres i Malaysia.

> Eller også er det bare Capirossi der er i topform. Det bliver spændende, om
> det bliver Sete, der skal afløse Checa på holdet næste år!

Med den snak der foregår, kunne jeg nemt forestille mig at det bliver
Sete, han har jo ikke haft det store held med onda`en i år, så mon han
ikke har brug for lidt luftforandring.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Richard

Dato : 20-09-05 21:28

Hekto wrote:
> Rossi kørte af, og Ducati kom på skamlen! ... på Honda's hjemmebane!
> Nå ... det interesserer jo ike så mange, som hvis det omvendte havde
> været tilfældet!? ;oD

Jo, men nu skubbede Rossi jo igen en velkørende Honda-kører af banen,
denne gang Marco M. Ikke til at sige, hvordan det ellers var gået, men
det gav ihvertfald Rossis makker Edwards et spring frem i vm-stillingen

- kan man ikke køre fra dem af, kan man jo vippe dem af, synes at være
Rossis motto i år

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hekto

Dato : 20-09-05 22:59

In article <433070e0$0$25955$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
richardpunktumpade@Se-Epost.dk says...
> - kan man ikke køre fra dem af, kan man jo vippe dem af, synes at være
> Rossis motto i år

.... når bare det bliver i 'familien' er alt jo godt!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-09-05 08:58

Richard <richardpunktumpade@Se-Epost.dk> writes:

> [...]
> denne gang Marco M. Ikke til at sige, hvordan det ellers var gået, men
> det gav ihvertfald Rossis makker Edwards et spring frem i

Aarh, nu bliver der vist overfortolket lige vel rigeligt. Det var ikke
en 'game-winner' situation som i starten af sæsonen med Sete og læser
man udtalelserne er der vist ikke meget tvivl om at det var en regulær
race incident.

> - kan man ikke køre fra dem af, kan man jo vippe dem af, synes at være
> Rossis motto i år

....mmmm. Sure.

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Richard

Dato : 21-09-05 17:28

Mikkel Christensen wrote:

> [...]
> en 'game-winner' situation som i starten af sæsonen med Sete og læser
> man udtalelserne er der vist ikke meget tvivl om at det var en regulær

Muligvis, og hvis og hvis - det er ikke til at sige, hvordan det var gået
- dækkene var vist det altafgørende i det løb. Men det var ærgerligt, at
Rossi derved kørte en underholdende kører som Marco M. af banen. Marco har
om nogen i denne sæson stået for den underholdende kørsel, som tidligere
Rossi, indtil han begyndte at kære taktisk i stedet og ventede med at fyre
den af til de sidste to-tre omgange. Muligvis er Rossi nød til det for at
kunne vinde på Yamadaen, muligvis er pengene blevet for store og
tillokkende; men faktum er, at han var meget mere underholdende at se køre
for 2-3 sæsoner siden IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK