hypnose
Fra : Chokmah

Dato : 07-06-01 18:28

jeg kunne godt tænke mig at blive hypnotiseret - ikke med noget specilt
formål borste fra jeg ikke har prøvet det.
det kunne da selvføligt være meget inetresandt at se hvad hjernen kunne
producere af idder om " tidliger liv " etc.
problem hvis det er et problem er at jeg er dignoseret grænse pysokotisk og
bliver nehandlet medisinsk - meget kraftigt for det ikke at jeg går rudnt i
ne medicin tåge .... men baf medicinen ligger en del paranoia tvans tanker
osv.
Det er i øvrigt muligt min bilogiske fader har forgrebet sig på mig seksuelt
i spædbarene årene da jeg har/ havde en fobisk angst for rødhårede mænd &
frøer + tudser , jeg er i øvrig pensionert på gæsne pysokosen.

men for nu lige at komme til det væsentlig : hvad koster det ?
og hvor sker det ?
MvH
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 07-06-01 18:44

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> skrev i en meddelelse

ps det ville være praktisk hvis det var i københavn

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-06-01 19:26

Heyy Chokmah.

> jeg kunne godt tænke mig at blive hypnotiseret - ikke med noget specilt
> formål borste fra jeg ikke har prøvet det.

smiler. De fleste hypnoser idag er ikke sådan at du er væk, du er der hele
tiden bagved og kan stoppe hvis du selv ønsker. Det er kun i shows der
bruges de totalte hypnoser, hvor folk bringes til at gøre skøre ting til
andres underholdning.

> det kunne da selvføligt være meget inetresandt at se hvad hjernen kunne
> producere af idder om " tidliger liv " etc.

så Prøv en regression.

> [...]
> ne medicin tåge .... men baf medicinen ligger en del paranoia tvans tanker

Det kan du få svar på hvis du kontakter en NLP-terapeut der kan hjælpe dig
igennem en Regression. Jette Jøker i Sejs ved silkeborg er bare fantastisk
:)

> [...]
> frøer + tudser , jeg er i øvrig pensionert på gæsne pysokosen.
>
> men for nu lige at komme til det væsentlig : hvad koster det ?

Jette Jøker tar vistnok 6-800 kr for en session - men der findes også gode
NLP-terapeuter i kbh området....sss.

> og hvor sker det ?
> MvH
> Bo

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah

Dato : 07-06-01 20:26

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
alooo Virgo :)

> [...]
> tiden bagved og kan stoppe hvis du selv ønsker. Det er kun i shows der
> bruges de totalte hypnoser, hvor folk bringes til at gøre skøre ting til

jaaaeee men jeg ku nu godt tænke mig at se hvad der dukker op helt nede
bagerst i bevistheden- optog en gang mig selv på sådan en lyd sensetiv
digtafon fort at høreom jeg snakkede i søvne det gjorde jeg sgu det var fame
spooky
¨men også fordi jeg har prøvet så mange andre indrømmede well lykkede former
for behandling i mod alkoholisme depresioner etc.
menjeg har stadigt en umætelig trang til at komme helt ind til kernen af
hvad fanden der er galt med mig ?

..

> så Prøv en regression.

done !

> Det kan du få svar på hvis du kontakter en NLP-terapeut der kan hjælpe dig
> igennem en Regression. Jette Jøker i Sejs ved silkeborg er bare fantastisk
> :)

hmmm.....jaa.... nu er der jo et stykke fra wster bro til sileborg men måske
i forbindelse med noget andet ....800 kr er jo også et andevendeligt beløb
:) jeg har dem i reglen men har lige haft en profan vvs mand til at lægge
bad ind han gik fra 17000 til 5500 da jeg nævnte dte magiske ord forbruger
klage nævnet :) men jeg er flad pt.

> Jette Jøker tar vistnok 6-800 kr for en session - men der findes også gode
> NLP-terapeuter i kbh området....sss.

Øhh hvad står NLP FOR ? og hvordan finder man dem i Kbh ?

MvH
Bo

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 20:36

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> wrote in message

> Øhh hvad står NLP FOR ? og hvordan finder man dem i Kbh ?

Det står for "Neuro-Lingvistisk Programmering".

På google får du lynhurtigt en masse resultater, klik på

<http://www.google.com/search?q=NLP&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=lang_da>

så kommer der links til en masse sider op.

/arcana

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 20:37

> Øhh hvad står NLP FOR ? og hvordan finder man dem i Kbh ?

PS: Ellers er der jo http://www.nlp-foreningen.dk/.

/a

Fra : Chokmah

Dato : 07-06-01 21:40

"/arcana" <mailme@youllnever.com> skrev i en meddelelse
> "Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> wrote in message

> PS: Ellers er der jo http://www.nlp-foreningen.dk/.

mange tak har lige udfyld indmeldeses formularen.
hvis der er andre der følger med og har prøvet hypnose så vil jeg gerne høre
om det
MvH
Bo

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 21:41

> hvis der er andre der følger med og har prøvet hypnose så vil jeg gerne
høre
> om det

Jeg har prøvet det én gang - jeg havde det lidt ligesom dig, at jeg enormt
gerne ville prøve hvordan det var. Hypnotisøren kunne bare ikke stille
nogetsomhelst op med mig...

/arcana

Fra : Chokmah

Dato : 08-06-01 14:38

> Jeg har prøvet det én gang - jeg havde det lidt ligesom dig, at jeg enormt
> gerne ville prøve hvordan det var. Hypnotisøren kunne bare ikke stille
> nogetsomhelst op med mig...

Nå ja det var jo ikke så godt ? menjeg glider nu rat nemt med når f.eks i
meditasion på jeg tror det heder astal / drømme rejser rat langt ud .. men
tror du egentligt ikke hvis man skal have fats i underbevisthedens hmm rå
komboneter så er det der man finder dem ?
MvH
Bo

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 10-06-01 12:14

> [...]
> i spædbarene årene da jeg har/ havde en fobisk angst for rødhårede mænd &
> frøer + tudser , jeg er i øvrig pensionert på gæsne pysokosen.

Jeg synes, det lyder som en rigtig dårlige ide at blive hypnotiseret "uden
grund", når man lider af en psykisk sygdom. Især af en hypnotisør, der ingen
erfaring har for at behandle sindssygdomme. Du kan risikere at forværre din
sygdom, men det er jo naturligvis ikke mig der bestemmer hvad du skal og
ikke skal. Hvis du nu alligevel vil prøve, synes jeg du skal snakke med en
psykiater om risikoen/fordelene ved hypnose først og fremmest. Hvis du ikke
har lyst til det, så informér i det mindste hypnotisøren eller
NLP-terapeuten om din diagnose, så de har en chance for at vurdere om det er
en god idé eller ej. Som sagt ville jeg absolut ikke lade nogle urutinerede
lægmænd rode rundt i min underbevidsthed, hvis jeg led af en psykisk sygdom.

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Chokmah

Dato : 10-06-01 16:20

"Henrik Schmidt" <smurfREMOVETHIS@rrk.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
din
> sygdom, men det er jo naturligvis ikke mig der bestemmer hvad du skal og

Nå men derfor er et well ment råd da altid well koment :)

> [...]
> har lyst til det, så informér i det mindste hypnotisøren eller
> NLP-terapeuten om din diagnose, så de har en chance for at vurdere om det

jamne dte har jeg sandeligt også tænkt mig

>Som sagt ville jeg absolut ikke lade nogle urutinerede
> lægmænd rode rundt i min underbevidsthed, hvis jeg led af en psykisk
sygdom.

jeg har en eller anden ide om at bevistheden ahr nogen sikerhedes ventiler
der for den til at slå fra hvis man når ud i noget hvor man ikke skal være.
der udover så har jeg været alkoholiker i 15 år .. de første mange år i mens
bølgerne fik jeg ikke nogen form for medeicin til atrapning når jeg stoppede
efter en tur ... hvis ens bevisthede kan holde til det :) så kan den holde
til stort set ALT så er man i helved !
MvH
Bo