Laststænger til Peugeot 307 3/5dørs
Fra : KANI

Dato : 19-09-05 21:50

Hej gruppe!

Er det virkelig rigtigt, at man skal give ca 1100,- for Thuele
lastskinner/fodsæt for montering af en tagboks?

Jeg har et par laststænger og fodsæt til en bil med tagræling (Volvo 240),
men det passer ikke umiddelbart til en 307 hatch.

Gode råd modtages.

/Niels

Fra : Kim Kristensen

Dato : 19-09-05 22:32

"KANI" <4niels@XYZmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et par laststænger og fodsæt til en bil med tagræling (Volvo 240),
> men det passer ikke umiddelbart til en 307 hatch.

Jeg har to gange købt den slags hos Metro til bil uden tagrende, de kostede
ikke nær så meget som de 1100 kr. du nævner. De fungerede udmærket selv om
finish og muligheder (bla. Lås osv.) måske er bedre på de gode navne, og de
er nok til at købe hos Harald Nyborg, T. Hansen og lignende pushere.

Med venlig hilsen Kim

Fra : HKN

Dato : 19-09-05 22:49

> Gode råd modtages.

T. Hansens er ganske udmærkede - kr. 495,- til alle bilmærker!

Jeg var selv træt af at skulle hoste op med kr. 1.000+ hver gang jeg
skiftede bilmærke, så jeg endte med det ovennævnte sæt til sommerens tur
med
skiboks til Korsika.....

Kan kun anbefale dem til prisen.

Mvh
Henrik

It has removed 8 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : ct

Dato : 20-09-05 07:51

hvorfor ikke bare leje dem? http://www.topboksen.dk/

claus
-der kender fyren bag firmaet, så er du advaret, vil ikke beskyldes for
skjult reklame

Fra : KANI

Dato : 20-09-05 18:19

"ct" <claus@FJERNDETTEkjerkegaard.dk> wrote in message
> hvorfor ikke bare leje dem? http://www.topboksen.dk/
>
> claus
Har snakket med topboksen.dk, det var dem der havde til ca 1100,-, og de
havde ikke nogle til udlejning $o/

Så jeg ender nok med at købe hos THansen.dk - så tit bruger man dem trods
alt ikke, og mon ikke de holder.

Tak for input.

/Niels

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 20-09-05 11:14

KANI wrote:
> [...]
>
> Jeg har et par laststænger og fodsæt til en bil med tagræling (Volvo 240),
> men det passer ikke umiddelbart til en 307 hatch.

Hvis dine gamle stænger er Thule, så kan du købe fødderne separat.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend