CAD tegning af MC ??
Fra : solvang

Dato : 19-09-05 19:38

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en CAD tegning eller ligende, til at pryde mit
kontor.

Det skal plottes på alm. papir på en A0 plotter(ca 1x1meter)

Nogen her der har sådan fil liggende eller evt link ??

Fra : solvang

Dato : 20-09-05 04:11

Fra : Hekto

Dato : 20-09-05 08:36

In article <vADXe.355$hy2.344@news.get2net.dk>, solvang@FJERNparadis.dk
says...
> [...]
>
> Det skal plottes på alm. papir på en A0 plotter(ca 1x1meter)
>
> Nogen her der har sådan fil liggende eller evt link ??

Før i tiden fulgte der sådan een med AutoCAD - måske nogen har den?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Flyrider

Dato : 20-09-05 15:54

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> In article <vADXe.355$hy2.344@news.get2net.dk>, solvang@FJERNparadis.dk
> says...

> Før i tiden fulgte der sådan een med AutoCAD - måske nogen har den?

Den kan jeg ikke finde, må være før Autocad 2000.
mvh
Palle

Fra : Flyrider

Dato : 20-09-05 16:28

"solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal plottes på alm. papir på en A0 plotter(ca 1x1meter)
>
> Nogen her der har sådan fil liggende eller evt link ??

Har i øvrigt selv rodet nettet tyndt, for at finde noget tilsvarende, blot
fot Vtwin motor, men uden det store held, så hvis nogen har et godt link, så
tak.
Mvh
Palle

Fra : solvang

Dato : 20-09-05 19:46

> [...]
> fot Vtwin motor, men uden det store held, så hvis nogen har et godt link,

ja - kom nu ud af buske med et par CAD tegninger/billeder af MCer )

Fra : Jacob

Dato : 20-09-05 22:12

> ">> Jeg kunne godt tænke mig en CAD tegning eller ligende, til at pryde
> mit

> ja - kom nu ud af buske med et par CAD tegninger/billeder af MCer )

Jeg har et par stykker... Er der en bestemt mc (eller type af mc) du helst
vil have?

Mvh Jacob

Fra : Flyrider

Dato : 20-09-05 22:58

"Jacob" <jacob@goatstormNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> "solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et par stykker... Er der en bestemt mc (eller type af mc) du helst
> vil have?
>
> Mvh Jacob

Ja hvis du havde noget på en Yamaha XVS1100 Dragstar ville det være
fortrinligt.
mvh
Palle

Fra : solvang

Dato : 21-09-05 05:48

> [...]
>
> "solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et par stykker... Er der en bestemt mc (eller type af mc) du helst

Hej - det er lige meget hvilken MC, om det er racer eller chopper.
du må meget gerne sende mig et par stykker )
En Harley ville være nr 1..

Fra : Solvang

Dato : 21-09-05 14:36

> Hej - det er lige meget hvilken MC, om det er racer eller chopper.
> du må meget gerne sende mig et par stykker )
> En Harley ville være nr 1..
Gerne 2D (DXF/DWG-filer) eller 3D filer

Fra : Anders Bæk

Dato : 21-09-05 18:48

Hejsa,

I kan finde nogle fine eksemplare inde på http://cben.net/
under Vehicles>Sports & Recreation, side 4

Anders