Bilist Mærkat
Fra : Tommy Fer

Dato : 19-09-05 18:59

Hej NG

Jeg har bemærket at mange folke grupper er begyndt at montere et silhuet
af deres fritids interesse. Bag på deres bil.

F.eks. har jeg set golf,ridning, jagt og delfin (ok, den sidste er vist
en sonofon reklame)

Findes det ikke som mc'ist? For mit vedkomne har jeg en lille plan om at
finde, eller få lavet en af en sportsmc i fuldnedlægninge med knæ nede.

Er der nogen der har set et link til lignende, eller har interesse i at
købe en mærkat hvis jeg får startet en lille produktion ?

mvh Tommy Fer

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 19-09-05 19:15

-hej Tommy.

Jeg syns det lyder som en umiddelbar god ide, men der er en hårfin grænse,
mellem et lille uskyldigt emblem, som viser man er medlem af et "broderskab"
og lign. Og så den slags mærkater som steen( fra steen og stoffer) der
pisser ned af en vw, opel, ford etc. mærke..

Dette er ikke ment som en kritik, men blot min mening, jeg er villig aftager
af et mærke eller to, hvis pris er rimelig..

Så lige et lille surt opstød. Mc folkefærdet er ikke hvad det var førhen,
det er ved at blive hvermandseje, nu hvor det er billigt at låne osv. Tror
mange har det sådan, der er færre og færre der hilser, færre og færre der
hjælper, hvis folk strander i vejkanten... Men kæft hvor er det fedt at køre
på to hjul( når vejret er til det, uden at sku ha regntøjet fremme)

Der kommer så nu med garanti en masse andre meninger, og sure opstød, mit
svar her, er ikke ment som kritik, men husk sammenholdet derude.

MVH
Johan

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-09-05 09:01

> [...]
> hjælper, hvis folk strander i vejkanten... Men kæft hvor er det fedt at køre
> på to hjul( når vejret er til det, uden at sku ha regntøjet fremme)

Hmm... jeg tror ikke der er færre der hilser eller stopper. Alle os
"rigtige" MC-ister hjælper jo stadig hinanden når det er. Men når de nye
ikke gør, så er det da rigtigt at der procentvis ikke er ligeså mange som
i "gamle" dage

/
Jesper

Fra : Peter

Dato : 20-09-05 18:05

"Jesper Pedersen" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke gør, så er det da rigtigt at der procentvis ikke er ligeså mange som

Jeg fik kortet den 25. august og hilser altid - og forleden dag hilste jeg
også pænt med et nik til 4 Harleyer der kom op på siden af mig ved rødt lys,
de hilste også pænt igen.... selvom jeg var i banktøj og de var med
rygmærker...

Og skulle jeg se en i vejkanten, så er jeg også indstillet på at smøje
ærmerne op eller gi' et lift.

Peter

Fra : Knud Dam

Dato : 20-09-05 18:15

"Peter" <p_dahlFJERN@SLETtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik kortet den 25. august ..

Snip

> Og skulle jeg se en i vejkanten, så er jeg også indstillet på at smøje
> ærmerne op eller gi' et lift.
>
> Peter

Sådan skal det være !

Fortsæt med det og tillykke med kortet !

; - )

KD

Fra : Jacob Larsen

Dato : 19-09-05 19:34

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der har set et link til lignende, eller har
> interesse i at købe en mærkat hvis jeg får startet en

Jeg så præcis sådan nogle mærker til salg (på en udenlandsk side) for en
uges tid siden. Nu kan jeg bare ikke lige huske hvor. Jeg så lige mine
favoritter igennem med uden held. Typisk...

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-09-05 19:47

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har set et link til lignende, eller har interesse i at
> købe en mærkat hvis jeg får startet en lille produktion ?

Jeg tager gerne et styk, hvis det kan laves i sølvfarve.
--
Brian Sørup
Honda VFR 750F RC36

Fra : Knud Dam

Dato : 19-09-05 20:33

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

eller har interesse i at
> købe en mærkat hvis jeg får startet en lille produktion ?
>
> mvh Tommy Fer

Hej Tommy.

Jeg vil gerne købe 4 stk. hvis du får lavet/købt.

; - )

KD

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-09-05 22:27

Tommy Fer wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har set et link til lignende, eller har interesse i
> at købe en mærkat hvis jeg får startet en lille produktion ?

Louis.de har vist sådan nogle.. f.eks. med bestillingsnummer 10010678

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas Makro

Dato : 21-09-05 21:50

On Mon, 19 Sep 2005 23:26:55 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>Louis.de har vist sådan nogle.. f.eks. med bestillingsnummer 10010678
Ja søreme. Og så oven i købet en farve der matcher madkassens...

Nå, men Tommy, jeg er også aftager af et par stykker - hvis ellers du
ikke skruer prisen alt for højt op - og hvis ikke det bliver sådan en
fylde-hele-bagruden-ting

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 19-09-05 23:16

Tommy Fer wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har set et link til lignende, eller har interesse i at
> købe en mærkat hvis jeg får startet en lille produktion ?

Sådan ét kunne jeg godt bruge til Lada'en

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 20-09-05 07:26

> [...]
> af deres fritids interesse. Bag på deres bil.
>
> F.eks. har jeg set golf,ridning, jagt og delfin (ok, den sidste er vist
xxxxxxxxxxxxxx

Hej Tommy...
Det kunne jo være at de mennesker rent faktisk gik til delfin........
Jeg har faktisk selv overvejet at gå til delfin.. det er det fedeste....
Nå nok joke om det..

Jeg er aftager at et mærke eller 2 ... hvis det er rimelige priser.. og kan
man sætte dem på hesten også ??!?!?!, altså den rigtige hest, ikke
jernhesten...

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-09-05 08:24

Tommy Fer <NOSPAM@fotofer.dk> writes:

> Jeg har bemærket at mange folke grupper er begyndt at montere et
> silhuet af deres fritids interesse. Bag på deres bil.

Der er jo også DMC's klassiske bagrude streamer 'Jeg vil hellere køre
motorcykel'. Men den er jo nok ikke helt så hip :)

Nå, jeg må tilbage til delfinfabrikken.

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : StoneCold

Dato : 20-09-05 17:09

> Der er jo også DMC's klassiske bagrude streamer 'Jeg vil hellere køre
> motorcykel'. Men den er jo nok ikke helt så hip :)

Kan den fåes endnu ?? hvor og hvordan ?? kom endlig med info

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Thomas Makro

Dato : 21-09-05 21:47

On Tue, 20 Sep 2005 18:09:01 +0200, "StoneCold" <bugtrup@FJERNemail.dk
( fjern FJERN )> wrote:

>Kan den fåes endnu ?? hvor og hvordan ?? kom endlig med info
Tja, prøv at gå ind på deres hjemmeside, og klik på shoppen i menuen.

28 kr. for sådan en bagrudestreamer.

Eneste ulempe er at det er en bagrudestreamer, dvs. den fylder godt,
og tager dermed udsyn. Men det er den jo nødt til, når der skal stå
tekst. Så det må være en individuel smagssag, om man vil ha' sådan en.
Det er ihvertfald ikke prisen der skræmmer...

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-05 09:45

Tommy Fer wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har set et link til lignende, eller har interesse i at
> købe en mærkat hvis jeg får startet en lille produktion ?

Da jeg købte min bil sad der et rødt Dainese mærke bagpå - det fik lov
at blive siddende

Derudover mener jeg at Louis har præcis det mærke du beskriver - og husk
at købe en Bikers postkasse nu du er igang - ingen må kunne komme i
tvivl

--
vh
Torben

Fra : Tommy Fer

Dato : 20-09-05 15:08

Torben Scheel skrev:

> [...]
>
> Derudover mener jeg at Louis har præcis det mærke du beskriver - og husk
> at købe en Bikers postkasse nu du er igang - ingen må kunne komme i

Hehe, jeg bestiller ihvertfald deres mærkat, mon ikke postmanden syntes
den ser underlig ud i opgangen på 7 sal

mvh Tommy Fer

Fra : Soren Lindholt

Dato : 20-09-05 21:44

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> Derudover mener jeg at Louis har præcis det mærke du beskriver - og husk
> at købe en Bikers postkasse nu du er igang - ingen må kunne komme i tvivl

Og kageformene til brunkagerne...

Soren