Skrotpræmie uden nr. plader
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-05 16:12

Bil uden nummerplader.

Hvordan skrottes en sådan lettest og billigst ?

Er prisen pr. automatik 800,- for at få den skrottet ?

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 19-09-05 18:17

Hej

Jeg mener at have læst et sted at man godt kan få skrotningspræmie hvis man
har registeringsattesten og bilen er afmeldt efter 1/7-2000.
Men jeg kan ikke lige huske hvor jeg har læst det, men jeg mener at det var
på en autoophuggers webside.

Hilsen Karsten

Fra : Henning

Dato : 19-09-05 19:00

On Mon, 19 Sep 2005 17:12:29 +0200, "Olesen" <n/a> wrote:

>Bil uden nummerplader.
>
>Hvordan skrottes en sådan lettest og billigst ?

Parker den nede af vejen, på et eller andet tidspunkt bliver den
fjernet

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-09-05 19:58

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Parker den nede af vejen, på et eller andet tidspunkt bliver den
> fjernet

Så skal du slette div. numre, ellers kan sidste ejer risikere en regning.
Hvis han da ikke melder den stjålet, så risikere han at få sin bil igen ;).

Fra : Lars L. Jensen

Dato : 19-09-05 21:32

Daw,

> Så skal du slette div. numre, ellers kan sidste ejer risikere en
> regning. Hvis han da ikke melder den stjålet, så risikere han at få sin
> bil igen ;).

Sæt en annonce i den blå avis, bliver den solgt er det fint, hvis ikke
parkeres den et øde sted. Når/hvis der er nogen der henvender sig og
spørger til hvornår vraget fjernes, så meddeler man bare at den er solgt
til en ukendt person der købte den kontant. Ikke min bil = Ikke mit
problem.

Men hvis man nu kan få noget ved at aflevere den til ophug, så er det da
værd at tage med.

Mvh
Lars

Fra : JS

Dato : 20-09-05 07:50

"Lars L. Jensen" <larslindenborg@hotmail.com2> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørger til hvornår vraget fjernes, så meddeler man bare at den er solgt
> til en ukendt person der købte den kontant. Ikke min bil = Ikke mit

Jeg håber simpelthen at du mener det som en joke. Det er noget svineri af
dimensioner!

Fra : NS

Dato : 20-09-05 09:35

JS wrote:

> Jeg håber simpelthen at du mener det som en joke. Det er noget svineri af
> dimensioner!

Det tvivler jeg på han gør, desværre. Sådan er der desværre bare nogle
mennesker der... uden dem ville vejene være fri for gamle bilvrag. En
anden ting er så at de som regel er nogle sølle skrog, dem der gør sådan
noget. Det kan man jo så altid glæde sig over.

NS

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 17:10

Var hos huggeren idag og han skal ha' 400,- for at skaffe
den forsvarligt af vejen *SNØFT*...

Fra : Lars L. Jensen

Dato : 20-09-05 20:35

Hej,

<snip en kreativ løsning>

> Jeg håber simpelthen at du mener det som en joke. Det er noget svineri
> af dimensioner!

Bare rolig, det er en joke. Eller rettere sagt et hul i systemet.

Mvh
Lars

Fra : Ole Axelsen

Dato : 19-09-05 19:08

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse
> Bil uden nummerplader.
>
> Hvordan skrottes en sådan lettest og billigst ?
>
> Er prisen pr. automatik 800,- for at få den skrottet ?

Du kan læse om reglerne på www.bilordning.dk

Priserne man får for bilen er meget forskellig, alt efter hvilken hugger man
vælger. Her på Syd/midt- fyn har der længe været "priskrig" så på et
tidspunkt kunne man få 1500 kr, hvis man selv kunne levere bilen. Prisen er
vist på det seneste faldet lidt igen.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Klaus A

Dato : 20-09-05 05:35

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse
> Bil uden nummerplader.
>
> Hvordan skrottes en sådan lettest og billigst ?
>
> Er prisen pr. automatik 800,- for at få den skrottet ?

Sådan (evt): http://www.midtskrot.dk/skrotpraemie-afhentning.php

Klaus A