Kan du finde fejlen??
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-09-05 16:19

Hvad er der mon forkert ved disse reservedele som t-hansen tilbyder...
http://www.thansen.dk/products.asp?c=585899802&n=1434284213#xy

/
Jesper

Fra : MKS - 74

Dato : 19-09-05 16:29

On Mon, 19 Sep 2005 15:18:55 +0000 (UTC), tiper@tiscali.dk (Jesper
Pedersen) wrote:

>Hvad er der mon forkert ved disse reservedele som t-hansen tilbyder...

For nemt - Kardan...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Troels Jensen

Dato : 19-09-05 16:36

"Jesper Pedersen" <tiper@tiscali.dk> wrote in message
> Hvad er der mon forkert ved disse reservedele som t-hansen tilbyder...
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=585899802&n=1434284213#xy

At de burde sælge dem i pakker med 5 stk. ad gangen, da det er til en
Honda.....

---
Troels
FZ6 Fazer

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-05 16:38

At de burde stå under knallertreservedele?

/Janus

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-09-05 22:04

Jesper Pedersen wrote:

> Hvad er der mon forkert ved disse reservedele som t-hansen tilbyder...
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=585899802&n=1434284213#xy

Til dem der ikke har fundet fejlen kan jeg sige at T-hansen sælger kædekit
til en kardan-trukket Honda NTV650....

/
Jesper

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 20-09-05 07:47

On Mon, 19 Sep 2005 21:04:03 +0000 (UTC), tiper@tiscali.dk (Jesper
Pedersen) wrote:

>Til dem der ikke har fundet fejlen kan jeg sige at T-hansen sælger kædekit
>til en kardan-trukket Honda NTV650....

Og med tandhjul istedet for kædehjul...

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Pierre

Dato : 20-09-05 14:49

Tjahhh!! Kunne det tænkes at de er så fremsynede at det er til den
søstercykel der hedder NT650 Hawk - Den er kædetrukket!! - Bare et forslag

Per

Fra : Pierre

Dato : 20-09-05 14:53

> Tjahhh!! Kunne det tænkes at de er så fremsynede at det er til den
> søstercykel der hedder NT650 Hawk - Den er kædetrukket!! - Bare et forslag

Kig lige under info ved tandhjul for/bag..... Det er til Hawk-modellen.

De der måtte være interesseret i at udvide deres horisont omkring emnet kan
jo søge i Google på emnet: "NT650 Hawk"

Vh. Per

Hvem foreslog Hondadele under knallertreservedele??? <<PLONK>>