world of warcraft
Fra : johnny

Dato : 19-09-05 14:08

Findes der en mulighed, så man kan spille wow uden at gå på nettet.

Fra : Devast8or

Dato : 19-09-05 16:12

johnny wrote:
> Findes der en mulighed, så man kan spille wow uden at gå på nettet.

Nej. Det er et onlinespil, ikke singleplayer.

Og selvom du kunne ville du garanteret hurtigt blive træt af det. Du kan
ikke finde nogle at teame med, dvs. seriøse problemer i instances, ingen
modstandere i battlegrounds og du kan kun byde på dine egne auktioner... ;)

Devast8or

Fra : ASKF

Dato : 25-09-05 11:56

Devast8or ytrede sig i <432ed37f$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk>
med dette:

> [...]
>modstandere i battlegrounds og du kan kun byde på dine egne auktioner... ;)

Jeg vil da stadig mene at man kan få mange timer til at gå med spillet.
Det vil minde lidt om at køre solo til lvl 60 på en PvE server, uden
brug af AH.

Det vil næsten kræve at man lægger ud med at lave en char af hver
klasse, så man kan overføre items i mellem dem, da der ikke er så stor
sandsynlighed for at få de gode (non-instance) items som drops.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Devast8or

Dato : 26-09-05 17:18

ASKF wrote:
> Devast8or ytrede sig i
> <432ed37f$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk> med dette:

> Jeg vil da stadig mene at man kan få mange timer til at gå med
> spillet.

Sådan er vi så forskellige, men det kommer vle an på hvordan man definerer
mange. Jeg kunne nok også godt bruge en uges tid på det, men så ville det
nok også få lov at ligge stille det næste lange stykke tid.

> Det vil minde lidt om at køre solo til lvl 60 på en PvE
> server, uden brug af AH.

Det lyder sq også sygt :P

> Det vil næsten kræve at man lægger ud med at lave en char af hver
> klasse, så man kan overføre items i mellem dem, da der ikke er så stor
> sandsynlighed for at få de gode (non-instance) items som drops.

Ja, det kunne du godt have ret i. Den bedste mulighed for at få nogle
ordentlige ting vil nok være at lave det selv - med de materialer du selv
finer fordi du ikke kan købe det du lige står og mangler.

Men bortset fra det, burde jeg nok i min tidligerer post have skrevet "det
kan da godt være at der er et crack til det jeg aldrig har hørt om, men jeg
tvivler" :)

Devast8or

Fra : ASKF

Dato : 27-09-05 17:20

Devast8or ytrede sig i <43381d6f$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk>
med dette:

>Sådan er vi så forskellige, men det kommer vle an på hvordan man definerer
>mange. Jeg kunne nok også godt bruge en uges tid på det, men så ville det
>nok også få lov at ligge stille det næste lange stykke tid.

På en uge ville du ikke kunne nå lvl 60, så du ville stadig have mange
områder du ikke har besøgt.

Det ville jo bare være som tidligere hack'n'slash rollespil og mig
bekendt har mange af dem jo solgt ganske udemærket.

>Det lyder sq også sygt :P

Absolut, ikke desto mindre har jeg talt med en der gjorde det. Han havde
dog også flere chars på en PvP server, så det var blot noget han fordrev
tiden med, når der var kø på hans primære server.

> [...]
>kan da godt være at der er et crack til det jeg aldrig har hørt om, men jeg

Der eksisterer faktisk crackede servere, men instances, BG og andet
indhold mangler på disse. - En af mine venner downloadede og
installerede en, for at vi kunne spille sammen på den, men jeg fik ham
overtalt til at købe spillet og spille på samme server som mig i stedet.
Han har absolut heller ikke fortrudt det (og har parkeret sin EQ konto)

Fra : Devast8or

Dato : 28-09-05 23:53

ASKF wrote:
> Devast8or ytrede sig i
> <43381d6f$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk> med dette:

> På en uge ville du ikke kunne nå lvl 60, så du ville stadig have mange
> områder du ikke har besøgt.

Det er rigtigt, jeg ville ikke nå 60 på den uge. Men jeg tror stadig ikke at
jeg ville gide at fortsætte hvis jeg var helt alene i spillet.

> Det ville jo bare være som tidligere hack'n'slash rollespil og mig
> bekendt har mange af dem jo solgt ganske udemærket.

Ja, og jeg har da også selv spillet dem. Men de har jo så været lavet til
solospil - det er WoW som bekendt ikke.

> Absolut, ikke desto mindre har jeg talt med en der gjorde det.

Jeg vil da ikke afvise at der er nogen der gør det på den måde - jeg har
bare svært ved at se det sjove i det.

> Han
> havde dog også flere chars på en PvP server, så det var blot noget
> han fordrev tiden med, når der var kø på hans primære server.

Det forklarer en hel del :)

> Der eksisterer faktisk crackede servere,

Det er jeg klar over, men det oprindelige spørgsmål gik på offline-spil.

> men instances, BG og andet
> indhold mangler på disse. -

Og derfor har jeg ikke engang gidet at prøve dem (der skulle vist også være
mange quests der ikke funker).

> [...]
> overtalt til at købe spillet og spille på samme server som mig i
> stedet. Han har absolut heller ikke fortrudt det (og har parkeret sin

Meget forståeligt :)

BTW. hvilken server og faction spiller du? (man er jo nysgerrig. Jeg spiller
selv Alliance på Shadow Moon og Horde på Sunstrider (sidstnævnte er dog
stadig meget ung)).

Devast8or

Fra : ASKF

Dato : 29-09-05 13:49

Devast8or ytrede sig i <433b1cd6$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>
med dette:

[snip]

>Det er jeg klar over, men det oprindelige spørgsmål gik på offline-spil.

Selvfølgelig, men det er vist muligt at køre både server og spil på
samme maskine, serveren kræver jo ikke det store, når man spiller alene.

>Og derfor har jeg ikke engang gidet at prøve dem (der skulle vist også være
>mange quests der ikke funker).

Ja, alle quests der har med instances at gøre

>BTW. hvilken server og faction spiller du? (man er jo nysgerrig. Jeg spiller
>selv Alliance på Shadow Moon og Horde på Sunstrider (sidstnævnte er dog
>stadig meget ung)).

Mine primære horde chars er på Bloodscalp (jeg nævnte det også i denne
uge på a.g.w i tråden om kinesiske farmere).

Har en Paladin på Dragonmaw, men den var for kedelig så jeg stoppede med
den som lvl 16
På Stormrage (PvE) har jeg også en low lvl horde char.
Jeg har valgt de servere fordi jeg i forvejen havde venner som spillede
på dem. På både Bloodscalp og Stormrage er jeg med i guilds som kræver
at et medlem kender en person IRL for at vedkommende kan optages. Det er
altså primært sociale guilds, som ikke er i stand til selvstændigt at
lave lvl 60 raid grupper til end game instances.

Jeg bemærkede godt din tråd i a.g.w, så jeg havde gættet mig til at du
havde startet en char på Sunstrider. Er du kommet med i guilden?

Jeg har også selv overvejet at starte en char på Sunstrider, for det
lyder som om det er en god guild a.g.w. skribenterne har dannet.