Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lowepro foto rygsæk - adskillelse af objek~
Fra : Peter

Dato : 19-09-05 13:54

Hej,

Så kom dagen hvor jeg løb tør for disse smarte vekro ting man adskiler
objektiverne med, og til min store forundring kan man ikke købe nogen
løse i fotobutikkerne.

Nogen her der har fundet på et smart alternativ....eller er der kun den
"sure" løsning med selv at finde nål og tråd frem?

--
Peter

Fra : Max

Dato : 19-09-05 14:24

Hej Peter

> Nogen her der har fundet på et smart alternativ....eller er der kun den

Køb en ekstra rygsæk, behold skillevægene og smid
resten væk :)

Mvh Max

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-09-05 14:41

"Peter" <1@dacor.dk> wrote in message news:Peter.1vlxu2@www.dacor.dk...

> [...]
>
> Nogen her der har fundet på et smart alternativ....eller er der kun den
> "sure" løsning med selv at finde nål og tråd frem?

Jeg har adskilige liggende fra forskellige tasker, nogle gange bruger jeg de
fleste af dem, alt afhængig af hvor meget grej jeg har med ude, så det er
nok den bedste løsning hvis ikke du vil tage den sure med nål og tråd, men
de er jo knapt så store de skillevægge så det burde ikke være et stort
problem, med mindre du skal lave 100

Mvh
SImon

Fra : BoBr

Dato : 19-09-05 20:04

Hej Peter

Velcro koster ca. 15-16 kr. pr. meter, så det kan da ikke være noget der gør
dig fattig

mvh. Bo Br

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-09-05 22:16

"BoBr" <bobrfjern@mail.dk> wrote in message
> Hej Peter
>
> Velcro koster ca. 15-16 kr. pr. meter, så det kan da ikke være noget der
> gør dig fattig

Jeg tror måske mere det er tiden og evnerne til at sy der presser. Det
kender jeg da selv da jeg skulle lave velour gardiner til at farve
baggrunden og kasser til fotografering, godt nok kun lige en løbegang hen
over i toppen, men at selv skulle sy sådanne skillevægge, tror jeg ikke jeg
har ro til

Mvh
Simon

Fra : Peter

Dato : 20-09-05 07:22

> Jeg tror måske mere det er tiden og evnerne til at sy der presser.

Du skulle slå dig ned som spåmand :) for det er netop her skoen
presser.

Takker for jeres råd, som bekræfter at jeg nok må bide i det sure æble
og finde sytøjet frem, da priserne er for høje til at købe yderligere
en rygsæk og så bruge den som reservedele.

--
Peter

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-09-05 08:53

Peter wrote:

> Takker for jeres råd, som bekræfter at jeg nok må bide i det sure æble
> og finde sytøjet frem, da priserne er for høje til at købe yderligere
> en rygsæk og så bruge den som reservedele.

Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg skrive til Lowepro og brokke
mig over, at skille-pladerne ikke kan købes løst som ekstra tilbehør.

For det er kun når firmaer får tilbagemeldinger fra kunderne, at de kan
ændre på de uhensigtsmæssighedder, som det kun er de daglige brugere af
produktet, der bemærker - http://www.lowepro.com/contact_us.aspx

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 19:18

Her er lidt løst.

http://www.helixphoto.com/CameraBags/Domke/domkeAccess.html

http://www.bhphotovideo.com/product/240290/BIIH/REG/4361

FotoC har haft Domke, men jeg ved ikke om de har indsatserne

Poul B-H

Fra : Peter

Dato : 20-09-05 19:28

> Her er lidt løst.
>
> http://www.helixphoto.com/CameraBags/Domke/domkeAccess.html

Meget intressant, tak for linket...vil straks finde målebåndet frem :)

--
Peter

Fra : waal

Dato : 20-09-05 22:15

"Peter" <1@dacor.dk> skrev i en meddelelse news:Peter.1vlxu2@www.dacor.dk...

> [...]
>
> Nogen her der har fundet på et smart alternativ....eller er der kun den
> "sure" løsning med selv at finde nål og tråd frem?

Har du prøvet den danske importør ?
http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/tilbehor.htm

Det kunne jo være de havde nogle løse liggende

mvh
Michael