Andet multimedie
bentjuul 3670
.atn-filer ???
Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-09-05 12:41

Hej!

Jeg vil gerne lave et puslespil af et foto!

Jeg har været inde på
http://share.studio.adobe.com

Men her kan man kun downloade .atn-filer. Hvor pokker er det for nogle filer
???

Er de ting man kan downloade

http://share.studio.adobe.com
som regel freeware...???

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-09-05 15:29

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:432ea3e9$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej!
>
> Jeg vil gerne lave et puslespil af et foto!
>
> Jeg har været inde på
> http://share.studio.adobe.com
>
> Men her kan man kun downloade .atn-filer. Hvor pokker er det for nogle
> filer ???
>
> Er de ting man kan downloade
> på
> http://share.studio.adobe.com
> som regel freeware...???
>
> Mange hilsner fra
> Carsten
> cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk
+++++++++++++++++

Hej.

*.atn filer er Photoshop Actions. Jeg har dem til at ligge i denne mappe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Presets\Photoshop Actions.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-09-05 16:16

> *.atn filer er Photoshop Actions. Jeg har dem til at ligge i denne mappe
> C:\Programmer\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Presets\Photoshop Actions.

Okay. Det virker nu! Tak for hjælpen!
Er actions en slags makro - som vi kender det fra Word?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-09-05 17:11

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:432ed9c1$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Okay. Det virker nu! Tak for hjælpen!
> Er actions en slags makro - som vi kender det fra Word?
>
> Mange hilsner fra
> Carsten
> cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk
++++++++++++++++

Ja det tror jeg faktisk det er, har ikke selv brugt makro i Word.

Fra : CanonKnud

Dato : 19-09-05 17:31

:
: Jeg vil gerne lave et puslespil af et foto!
:

Jeg har haft stor morskab af dette plugin til Photoshop:
http://www.avbros.com/english/products.html
Lige under "PageCurl", som også er fint.
mvh Knud

Fra : :-\) Carsten

Dato : 20-09-05 19:16

Hvilke(n) begrænsning(er) er der i trial-versionen ?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-09-05 15:34

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:43305210$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hvilke(n) begrænsning(er) er der i trial-versionen ?
>
> Mange hilsner fra
> Carsten
> cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Mener ikke der er nogen.