Skruekursus øst (igen, sorry)
Fra : Frederik

Dato : 07-06-01 17:56

Nu har jeg i det sidste halve år læst om flere såkaldte skruekurser afholdt
vest for storebælt, og blev faktisk lidt misundelig. Det ville være enormt
fedt hvis en gammel mekanikerrotte/orakel ville spendere et par aftener på
at vise nogen nybegyndere hvordan man egentlig fixer en mc. Jeg er sikker
på jeg ikke er den eneste herovre, der godt kunne tænke sig en lærd
introduktion til dette emne, og mon ikke også vi sammen kan afsætte et par
flasker god rødvin til professoren?
Kan det virkelig passe at alle de gode mekanikere bor ovre vestpå? ;)

Hvis der er andre, der er interesseret i et sådant kursus (på elevsiden
altså), så sig endelig til i denne tråd så vi kan hvordan interessen ligger.

--
Frederik
Honda CB500

Fra : Bo Thomsen

Dato : 07-06-01 20:54

> Hvis der er andre, der er interesseret i et sådant kursus (på elevsiden

det er sikkert nemt nok at finde folk der gerne vil være elev
jeg er ihvertfald også en af dem
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Anders Winther

Dato : 07-06-01 22:50

Jeg er også på..

Mvh.
Anders Winther - KBH Ø
XJ600S

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-06-01 00:51

"Anders Winther" <anders@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er også på..
>
> Mvh.
> Anders Winther - KBH Ø
> XJ600S

Det er ikke ligesom vest, vel??

mvh Søren. Jeg skal nok holde et kursus...

Fra : Frederik

Dato : 08-06-01 01:16

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> wrote in message

> "Anders Winther" <anders@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke ligesom vest, vel??
>
> mvh Søren. Jeg skal nok holde et kursus...

Med fare for at have misforstået dig, vil jeg gerne lige spørge: bor du
østpå? Min tråd handlede netop om at vi burde have et sådant skruekursus
her i kbh-området, selvom det måske var lidt vagt formuleret.

Mvh Frederik

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-06-01 23:06

"Frederik" <dev@null.com> skrev i en meddelelse

> Med fare for at have misforstået dig, vil jeg gerne lige spørge: bor du
> østpå? Min tråd handlede netop om at vi burde have et sådant skruekursus
> her i kbh-området, selvom det måske var lidt vagt formuleret.

nå ja bevares du har da ret, misforståelsen var helt på min side. Jeg var
lige kommet hjem fra Wild Tings (første) bryllupsfest, og var nok ikke helt
klar i hovedet )
Nu mangler vi så Polterabend.

S.

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 08-06-01 08:53

Jeg er helt bestemt også interesseret i et skrue kursus tæt på KBH.
Jeg vil da lige tilføje at vi faktisk har holdt et lille kursus for piger, og
har planer om snart at holde et nyt (for piger)

Charlotte
CBR 600

Fra : Frederik

Dato : 08-06-01 16:10

Øv hvor snyd, må vi ikke være med? Det er rigtigt strengt er det :).
Hvem har I som lærer? Hvis vedkommende har lyst til at undervise lidt i et
kursus for drenge ville det være fedt. Hvor foregår det i øvrigt, har I et
værksted at stå i?

Mvh Frederik

Fra : Lars

Dato : 08-06-01 10:45

Den er jeg helt med på - som elev.

))

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Frederik

Dato : 10-06-01 06:07

"Frederik" <dev@null.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis der er andre, der er interesseret i et sådant kursus (på elevsiden
> altså), så sig endelig til i denne tråd så vi kan hvordan interessen

Jer, der har lyst til at være med på et sådant kursus, kan I ikke skrive
til mig på test@order.dk med navn og email? Så vil jeg forhøre mig om jeg
kan finde en til at stå for det med undervisningen. Jeg lover dog ikke
noget :)

Mvh Frederik

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:44

On Thu, 7 Jun 2001 18:56:17 +0200, "Frederik" <dev@null.com> wrote:

>Hvis der er andre, der er interesseret i et sådant kursus (på elevsiden
>altså), så sig endelig til i denne tråd så vi kan hvordan interessen ligger.

Count me in... ))

Selv om jeg ved en del om teknikken, så er der også MEGET jeg ikke ved
- og kan...

Venligst
John - Værløse
gl. CB 250 - så længe det varer )