Ukrudtsdug/roser
Fra : jvj

Dato : 19-09-05 10:25

hejsa

Er alle ukrudtduge ens ... priserne er forskellige

Og er der nogen der har erfarring med at plante en rosenhæg i en ukrudtsdug

hilsen jørgen

Fra : Aksel

Dato : 19-09-05 17:01

"jvj" <toftlunddk-removeme-@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Er alle ukrudtduge ens ... priserne er forskellige
>
> Og er der nogen der har erfarring med at plante en rosenhæg i en

Knud Pedersen, http://www.rosenposten.dk har demonstreret plantning af roser
i ukrudtsdug, han ruller dugen ud, graver kanterne ned og skærer hul hvor
der skal plantes, hullet laver han ved at stikke spaden ned og vrikke med
den så der bliver et smalt hul (han graver ikke jord op) så sætter han
planten (barrodet) ned og træder jorden hårdt til.

Hilsen Aksel

Fra : jvj

Dato : 20-09-05 06:24

Aksel skrev:
> [...]
> den så der bliver et smalt hul (han graver ikke jord op) så sætter han
> planten (barrodet) ned og træder jorden hårdt til.

Ja det ved jeg/har hørt før. Men hvilken ukrudtsdug er det?

hilsen jørgen

Fra : Aksel

Dato : 20-09-05 19:32

> Ja det ved jeg/har hørt før. Men hvilken ukrudtsdug er det?
>
> hilsen jørgen

Prøv at spørge Knud

Hilsen Aksel

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-05 00:12

> [...]

> Er alle ukrudtduge ens ... priserne er forskellige
>
> Og er der nogen der har erfarring med at plante en rosenhæg i en

Vi har brugt "Plantex havedug (Grå)" for ca 1 år siden fra jem og fix tilbud
199kr. for 1m x 15 m
det er effektivt og godt.

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
____ Hilsen Robert _____