Hjælp søges 3DMark2k scores ... igen
Fra : Jens Christensen

Dato : 06-01-01 20:59

Mit setup:

amd k6-3 450@500 mHz
geforce2 mx core: 200 mHz mem: 190 mHz
aopen ax59pro
192 mb ram (128 mb pc133, 64 mb pc100)

3DMark2k score 1120 ...

På madonions hjemmeside kan jeg se at andre med samme setup får scorer på
3700 og nedefter ...

Er der ikke nogen der kan give en guide til opsætning af geforce2 mx-kortet?
Det er trods alt et af de mest solgte kort for tiden, og jeg kan da ikke
være den eneste der har problemer?

På forhånd tak

Jens

Fra : Thomas Schultz

Dato : 06-01-01 21:42

Hej Jens

Er du sikker på at du har de nyeste drivere til dit bundkort ?
Her er nogle drivere som skulle kunne bruges :
http://aoaen.aopen.com/tech/download/mbdrv/via.htm
Jeg havde samme problem med mit gamle Asus P5A, meget lav score i 3DMark 2k
i forhold til andre. Jeg fandt de nyeste drivere til bundkort og agp port og
problemet var løst, håber det hjælper

Med venlig hilsen
Thomas Schultz

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 06-01-01 21:44

Sørg for at "AGP aperture size" er mindst 64 inde i din BIOS.