Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyttig Knipserier
Fra : ksk

Dato : 19-09-05 00:04

Fra : Per

Dato : 19-09-05 10:04

"ksk" <61678029@mobil.dk> wrote in message
news:432df264$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://www.american-pictures.com/gallery/usa/DK-index3.htm
>

> KsK

? Er det dig der er Jacob Holdt eller hvad?

Fra : ksk

Dato : 19-09-05 10:25

ja det er ikke mig det er Jacob læse dog tekst på hjemmeside
KSK

Fra : Per

Dato : 19-09-05 12:24

> ja det er ikke mig det er Jacob læse dog tekst på hjemmeside
> KSK

Ok, du ikke lige forstå hvad gå ud på?

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-05 10:36

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.american-pictures.com/gallery/usa/DK-index3.htm

Tror du ikke, vi i forvejen er bekendt med Jacob Holdt og hans "Amerikanske
Billeder"? Hvad prøver du at fortælle os med dit ukommenterede link?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : ksk

Dato : 19-09-05 12:45

> Tror du ikke, vi i forvejen er bekendt med Jacob Holdt og hans
> "Amerikanske Billeder"? Hvad prøver du at fortælle os med dit
> ukommenterede link?

hvordan kan du taler for alle andre ??? det er måske dig der afgør hvad man
må send her ???
der er vel komme ny til der ikke ha set ,, men tag du et foto af din
jeg prøve ikke at fortælle dig noget der er vel andre end dig her !!!

KsK

Fra : ksk

Dato : 19-09-05 12:51

> [...]

må send her ???
der er vel komme ny til der ikke ha set ,,
prøv ikke at fortælle dig noget der er vel andre end dig her !!! og for
øvrigt ha du plonk mig for længe side

KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-05 13:13

> hvordan kan du taler for alle andre ??? det er måske dig der afgør
> hvad man må send her ???

Nej, det står i fundatsen for gruppen. En fundats, du tydeligvis ikke har
gidet bruge fem (eller 30) min. på at læse. Skulle lysten komme over dig,
kan du læse den her: http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Hvis du havde fulgt lidt med i gruppen, ville du bl.a. vide, at det ikke er
velset at poste ukommenterede links.

> der er vel komme ny til der ikke ha set ,,

Så du har tænkt dig at poste alverdens links til alle de nye, der ikke
kender dem i forvejen? Sig mig - hvor har du tænkt dig at starte og ikke
mindst slutte?

> prøv ikke at fortælle dig noget der er vel andre end dig her !!!

Ja, det er der. Du fører dig godt nok frem, som om der kun er dig i denne
gruppe. Hvor længe er det, du har været aktiv her? To måneder? Det eneste,
du har opnået, er at gøre dig gevaldigt upopulær hos de fleste. Det har ikke
fået dig til at tænke dig om, så jeg er efterhånden overbevist om, du
fuldstændigt er uden for pædagogisk rækkevidde.

> og
> for øvrigt ha du plonk mig for længe side

Jeg plonker ingen i offentlighed, så det ved jeg ikke, hvor du har fra. Jeg
fravælger at læse og svare på visse skribenters indlæg, men har altid ment,
at offentlig udbasunering af hvem man har liggende i sit kill-filter, alene
er for svagpissere, der bare skal have stivet egoet af.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/17/05)

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-09-05 16:10

Jens Bruun wrote:

> [...]
> har altid ment, at offentlig udbasunering af hvem man har liggende i
> sit kill-filter, alene er for svagpissere, der bare skal have stivet

Og så fik vi svagtpissere den!

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-09-05 13:22

ksk skrev:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>hvordan kan du taler for alle andre ???

Jeg er enig med Jens B. Det er Jan Vestergaard åbenbart også.

>det er måske dig der afgør hvad man må send her ???

Nej. Det er gruppens almindelige holdning.

Du har efterhånden skabt dig så tosset her, at <plonk!>
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Per

Dato : 19-09-05 22:06

> Tror du ikke, vi i forvejen er bekendt med Jacob Holdt og hans
> "Amerikanske Billeder"? Hvad prøver du at fortælle os med dit
> ukommenterede link?
>
> --

Jeg var nu ikke bekendt med manden eller siden, men derfor burde der stadig
følge en forklaring med til et link.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-09-05 23:32

Per wrote:

> Jeg var nu ikke bekendt med manden eller siden, men derfor burde der stadig
> følge en forklaring med til et link.

Så bør du kræve at få dine skolepenge tilbage...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-09-05 10:51

ksk wrote:
> http://www.american-pictures.com/gallery/usa/DK-index3.htm

Og hvad mener så DU med det ?

Et link bør aldrig postet uden kommentarer - så skal det ihvertfald være i
dk.opslag-grupperne.

Jan

Fra : ksk

Dato : 20-09-05 18:40

> Og hvad mener så DU med det ?
>
> Et link bør aldrig postet uden kommentarer - så skal det ihvertfald være i
> dk.opslag-grupperne.
>
> Jan

mener nu også jeg ha skrevet i emme " nyttig knisperiere

KsK

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-05 01:02

ksk skrev den 20-09-2005 19:40:

> mener nu også jeg ha skrevet i emme " nyttig knisperiere

Nyttig hvordan?

På hvilken måde syntes du, at billederne er fotografisk nyttige?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : ksk

Dato : 25-09-05 22:51

synes nu den afspejler verden i godt og ondt måske mest ondt tænk der er
folk der stadigvæk rend rundt med hætte over hobed og tror at den hvide race
er kløgtig og overleger mennesker

KsK

Fra : ksk

Dato : 20-09-05 18:43