Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Bridge 1.02
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-09-05 19:01

Hej,

Er der nogen herinde med CS2, som har oplevet, at punktet 'Opdateringer'
i menuen Hjælp inde i Bridge selv finder 1.02-opdateringen? Min har ikke
gjort det hverken under Windows eller OS X. Begge steder påstår Bridge
1.01, at der ingen opdateringer er tilgængelige, men det er der altså.

<http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2968>.
<http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2969>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John Sahl

Dato : 18-09-05 19:03

Thomas G. Madsen wrote:
> Er der nogen herinde med CS2, som har oplevet, at punktet
> 'Opdateringer' i menuen Hjælp inde i Bridge selv finder
> 1.02-opdateringen?

Min har lige selv opdateret til 1.02 tidligere i dag.

--
John Sahl,
Støt op om legal streetrace. Kom til race i Køge - Lovligt!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-09-05 19:51

John Sahl skrev:

> Min har lige selv opdateret til 1.02 tidligere i dag.

Hmm, mystisk. Jeg prøvede at gå ind i Hjælp > Opdateringer lige inden
jeg sendte <news:dgkh2b.33c.1@tgm.dyndns.dk> på min Windows-computer,
men svaret var blot, at der ingen opdateringer var tilgængelig.

Har lige prøvet fra min Mac og den finder heller ikke noget trods det
at den pt. kun kører med 1.01.

--
Hilsen
Madsen

Fra : RoJo

Dato : 19-09-05 07:03

On 18/09/05 20:51, in article dgkjvp.3n0.2@tgm.dyndns.dk, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> men svaret var blot, at der ingen opdateringer var tilgængelig.
>
> Har lige prøvet fra min Mac og den finder heller ikke noget trods det

Der er ingen opdateringer til min Mac - den står til 1.0.0.545 (kigger jeg
det forkerte sted?)
Det eneste jeg har under updates er "stock photos"

Mvh RoJo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-09-05 08:57

RoJo skrev:

> Der er ingen opdateringer til min Mac - den står til 1.0.0.545
> (kigger jeg det forkerte sted?)

Prøv at kigge her:
<http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=108&platform=Macintosh>.
Du har ikke engang 1.01-opdateringen inde så.

> Det eneste jeg har under updates er "stock photos"

Opdateringsfunktionen er åbenbart ikke meget bevendt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : enrico

Dato : 19-09-05 11:27

Der har været problem med overhovedet at køre Bridge under Windows
XP, hvis man ikke har opdateret til ver. 1.02

Jeg måtte også finde opdateringen manuelt, før Bridge virkede.

Normalt kan man opdateringe Adobe programmer i stifinderen under
programmer - fællesfiler - Adobe - updater, men det virkede heller
ikke for mig i dette tilfælde.

Den skulle hentes manuelt.

-enrico

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-09-05 13:01

enrico skrev:

>Normalt kan man opdateringe Adobe programmer i stifinderen under
>programmer - fællesfiler - Adobe - updater, men det virkede heller
>ikke for mig i dette tilfælde.

Ja, det er jeg også nødt til. Inde i PS eller Bridge får jeg en
fejlmeddelelse. Men det virkede heller ikke hos mig i dette tilfælde
(eng./am. PS CS på dansk Win Xp home).
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-09-05 11:53

enrico skrev:

> Der har været problem med overhovedet at køre Bridge under Windows
> XP, hvis man ikke har opdateret til ver. 1.02

Jeg har ikke oplevet de store problemer med hverken 1.0 eller 1.01
under WinXP, men det skal så godt nok også siges, at jeg langt fra
har været alle funktioner igennem endnu.

Derimod har jeg opgivet InDesign CS2. Det er godt nok noget af det
mest ustabile stykke software, jeg nogensinde har siddet med, og
det gælder både på Windows og Mac.

> Normalt kan man opdateringe Adobe programmer i stifinderen under
> programmer - fællesfiler - Adobe - updater, men det virkede heller
> ikke for mig i dette tilfælde.

Det har jeg ikke prøvet, men det ville sikkert heller ikke virke her,
når det ikke gjorde hos dig.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-09-05 22:14

Thomas G. Madsen skrev:

> Derimod har jeg opgivet InDesign CS2. Det er godt nok noget af det
> mest ustabile stykke software, jeg nogensinde har siddet med, og
> det gælder både på Windows og Mac.

Heldigvis, så ser det ud til at have hjulpet gevaldigt med 4.01-
opdateringen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-11-05 14:39

Thomas G. Madsen skrev:

> Er der nogen herinde med CS2, som har oplevet, at punktet
> 'Opdateringer' i menuen Hjælp inde i Bridge selv finder
> 1.02-opdateringen? Min har ikke gjort det hverken under Windows
> eller OS X.

Og det samme er i øvrigt tilfældet med 1.03-opdateringen, som
blev frigivet d. 16/11. Den finder opdateringsfunktionen i Bridge
heller ikke her. Adobe Updater Service virker pt. ikke med Bridge,
har jeg lige fået at vide i Adobes Bridge-forum.

http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=108&platform=Windows