Joint Ops TR kan ikke godkende CD key efte~
Fra : MV

Dato : 18-09-05 16:57

Hej

For nogen måneder siden købte jeg et nyt grafikkort og fik sammen
med dette spillet Joint Operations Typhoon Rising som jeg har spillet
en hel del på nettet.
Idag fik jeg så at vide at spillet skulle opdateres før jeg kunne få
lov til at spille online, så det lod jeg spillet gøre og det gik da
også fint nok. Der er bare lige det lille problem at jeg ikke kan
få lov til at logge på. Brugernavn og password går fint nok, men
så spørger den efter en CD key. Denne står på en label på CD'en
og den har virket fint indtil nu, men nu kan den ikke længere
godkendes af Novalogic's server. Og ja, jeg har tjekket flere gange
at jeg har skrevet CD key'en korrekt af.

Kan det virkeligt passe at efter en opdatering fungerer mit spil
ikke længere ? Bevares, jeg har jo fået det gratis, men alligevel.
Så kunne Novalogic vel i det mindste have oplyst at OEM versioner
af spillet ( det er vel det det er ) ikke ville virke efter
opdateringen.

mvh Mogens

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 18-09-05 17:25

> [...]
> godkendes af Novalogic's server. Og ja, jeg har tjekket flere gange
> at jeg har skrevet CD key'en korrekt af.
[...]
> mvh Mogens

Mogens, post lige løsningen, hvis du finder den - eller svaret fra
selskabet, hvis du får sådan et. På forhånd tak.

--
Rønnelund
The Sims 2 Nightlife (PC) anmeldelse, første i DK

Fra : MV

Dato : 18-09-05 17:57

On Sun, 18 Sep 2005 18:25:19 +0200, "Morten Rønnelund"
<usenet@tv-afdelingen.dk_fjern> wrote:

>Mogens, post lige løsningen, hvis du finder den - eller svaret fra
>selskabet, hvis du får sådan et. På forhånd tak.

Nå, du har måske samme problem ?

mvh Mogens

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 18-09-05 18:33

> Nå, du har måske samme problem ?
> mvh Mogens

Det kan jeg *få*, hvis jeg opdaterer... Så det venter jeg lige med.

Fra : MV

Dato : 18-09-05 18:57

On Sun, 18 Sep 2005 19:33:29 +0200, "Morten Rønnelund"
<usenet@tv-afdelingen.dk_fjern> wrote:

>Det kan jeg *få*, hvis jeg opdaterer... Så det venter jeg lige med.

Vil det sige at du godt kan spille online nu ?
Og hvis du kan, hvilken version af spillet har du så?

For det kunne jeg ikke få lov til inden jeg opdaterede.
Jeg fik besked om at opdateringen var nødvendig for
at jeg kunne få lov til at spille online.

mvh Mogens