HL2 savegames?
Fra : Søren

Dato : 18-09-05 15:34

hvor kan jeg finde savegames til HL2.
jeg har lige haft formateret også glemte jeg dem.
der er deromkring, hvor man kommer tilbage til torvet(og får nogle
hjælperer), jeg er kommet til.
(det samme torv som man starter ved).

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 23:11

> [...]
> jeg har lige haft formateret også glemte jeg dem.
> der er deromkring, hvor man kommer tilbage til torvet(og får nogle

Start forfra, det er da bedre, så ser man nogle andre ting i spillet.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Søren

Dato : 19-09-05 16:31

"Kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Start forfra, det er da bedre, så ser man nogle andre ting i spillet.

jow, men så sjovt er det nu heller ikke.

Søren

Fra : HHH

Dato : 19-09-05 16:47

Prøv følgende sti: C:\Programmer\Valve\Steam\Steamapps\Dit navn\half-life
2\hl2\Save. Så skulle de ligge der.

Mvh
hh

Fra : HHH

Dato : 19-09-05 16:51

Hovsa! Ser lige at du har formateret din disk - så kan stien jo være
ligegyldig, for du finder jo aldrig noget dér med en ren disk. Sorry!
Jamen, så vil jeg da tilslutte mig ideen med at starte forfra - det gjorde
jeg selv og det går hurtigere anden gang.

Fra : Janus

Dato : 19-09-05 17:21

Søren wrote:
> [...]
> jeg har lige haft formateret også glemte jeg dem.
> der er deromkring, hvor man kommer tilbage til torvet(og får nogle

Det kan også være du ikke har overskrevet de spor dine save games lå i,
så kan du lave recovery på dem. Hvis du har lyst til at prøve, så skrive
din mailadresse og jeg kontakter dig.

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799