Ondt i foden !!!
Fra : André S H

Dato : 18-09-05 11:00

Video
Især vild med, at han siger til manden, det ikke er slemt
Warning, disturbing
http://www.big-boys.com/articles/bikeanklebreak.html

André S Hansen
GS500E

Fra : Hekto

Dato : 18-09-05 11:15

In article <432d3987$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
rottefjerndette@mail1.stofanet.dk says...
> ideo
> Især vild med, at han siger til manden, det ikke er slemt
> Warning, disturbing

Så ka' han sq da bare lade være med at fjolle rundt på den måde!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Peter Wolff

Dato : 18-09-05 11:27

For h....... hvor det ikke passende at smide ind i den her nyhedsgruppe.!!!!

- Wolff

Fra : MKS - 74

Dato : 18-09-05 11:38

On Sun, 18 Sep 2005 12:27:07 +0200, "Peter Wolff"
<peterwolff@vip.cybercity.dk> wrote:

>For h....... hvor det ikke passende at smide ind i den her nyhedsgruppe.!!!!

Sikkert rigtig nok, men du kunne vel næppe være i tvivl om hvad det
(antageligt) viser, så hvorfor ikke bare springe det morbide skidt
over (det gjorde jeg), lidt sent at være forarget bagefter .

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Hekto

Dato : 18-09-05 11:41

In article <432d40f1$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
peterwolff@vip.cybercity.dk says...
> For h....... hvor det ikke passende at smide ind i den her nyhedsgruppe.!!!!

.... føler du dig trådt på idealerne - eller hva'?

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 18-09-05 11:54

Peter Wolff wrote:
> For h....... hvor det ikke passende at smide ind i den her
> nyhedsgruppe.!!!!

Hvad snakker du om? Tværtimod er det et yderst instruktivt klip, der viser
hvad der kan ske hvis man vil være med blandt de andre STUNTZ RIDAZ (og
specielt uden noget udstyr på).
Og OP'en skrev jo også "Warning, disturbing", så spis nu en kiks.

Fra : André S H

Dato : 18-09-05 12:40

"Mikkel Hansen" <mikkel@-FJERNMIG-hansen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> specielt uden noget udstyr på).
> Og OP'en skrev jo også "Warning, disturbing", så spis nu en kiks.

Yep husk støvler, og resten af udstyret, det vil jeg huske nu, selv om det
tager lidt tid, at tage udstyr på

André S Hansen
GS500E

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-09-05 13:07

André S H wrote:

> Yep husk støvler, og resten af udstyret, det vil jeg huske nu, selv om det
> tager lidt tid, at tage udstyr på

Lige præcis... Jeg havde støvler på da jeg styrtede...

og i følge kirugen var det årsag til at jeg IKKE fik revet min fod helt
af. Fodkirugen sagde "Det var godt du havde dine motorcykelstøvler på
ellers skulle ambulancefolkene have været i gang med at lede.."

Thore

Fra : Calle Nielsen

Dato : 18-09-05 13:19

SmaRTrxxv wrote:
> og i følge kirugen var det årsag til at jeg IKKE fik revet min fod helt
> af. Fodkirugen sagde "Det var godt du havde dine motorcykelstøvler på
> ellers skulle ambulancefolkene have været i gang med at lede.."

Av av... Hvor galt gik det så med støvler?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-09-05 21:39

Calle Nielsen wrote:
> SmaRTrxxv wrote:

> Av av... Hvor galt gik det så med støvler?

Den tog faktisk ikke så meget skade..

Det ene af de tre velcroremme blev revet over, ellers var der ikke noget
at se på støvlen. Trods det at jeg fik revet alle sener over i ankelen
og ca 10 cm langt kødsår...

Thore

Fra : Calle Nielsen

Dato : 18-09-05 22:27

SmaRTrxxv wrote:

> Den tog faktisk ikke så meget skade..
>
> Det ene af de tre velcroremme blev revet over, ellers var der ikke noget
> at se på støvlen. Trods det at jeg fik revet alle sener over i ankelen
> og ca 10 cm langt kødsår...

Jeg mente nu også foden :) Kan godt se min formuleringen var lidt ringe.
Altså hvor stor en forskel støvlen har gjort.
Lyder som en stor forskel, selvom ødelagte sener og kødsår bestemt
heller ikke kan være behageligt...

Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-09-05 13:56

"André S H" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Yep husk støvler, og resten af udstyret, det vil jeg huske nu, selv om det
> tager lidt tid, at tage udstyr på
>
> André S Hansen
> GS500E

Uh ja - mindst 3 minutter hvis det er fuldt ornat! Og det skal jo bare vejes
op mod et liv som mulig invalid :-/

ScooterBo

Fra : Hekto

Dato : 18-09-05 14:23

In article <432d5120$0$4820$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
rottefjerndette@mail1.stofanet.dk says...
> Yep husk støvler, og resten af udstyret, det vil jeg huske nu, selv om det
> tager lidt tid, at tage udstyr på

.... og lad være med at tro at han så havde klaret den med bare et par
blå mærker!

Fra : Carl Dragert

Dato : 18-09-05 16:00

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531
"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
> In article <432d5120$0$4820$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
> rottefjerndette@mail1.stofanet.dk says...
>>
> ... og lad være med at tro at han så havde klaret den med bare et par
> blå mærker!

Næh, men han havde måske undgået at få snavs i det åbne benbrud.

Fra : Hekto

Dato : 18-09-05 16:16

In article <432d80f7$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
fornavn@efternavn.danmark says...
> Næh, men han havde måske undgået at få snavs i det åbne benbrud.

*LOL*
Ja; men han tager det nu meget pænt, og det bløder jo næsten ikke!

Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-09-05 18:34

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> In article <432d80f7$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> fornavn@efternavn.danmark says...
>>
> *LOL*
> Ja; men han tager det nu meget pænt, og det bløder jo næsten ikke!

Jeg syntes nu ham gutten der står og holder benet, OG ringer efter hjælp er
den der tager det pænt - jeg ville nok blive en kende svimmel

ScooterBo

Fra : Hekto

Dato : 18-09-05 18:51

In article <432da4fa$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kok.b.nielsen@privat.dk says...
> Jeg syntes nu ham gutten der står og holder benet, OG ringer efter hjælp er
> den der tager det pænt - jeg ville nok blive en kende svimmel

Når man lige står i det, tager man det 'rimeligt' roligt!
Når det er overstået, kan det godt være der kommer grimme billeder, hver
gang man prøver at falde i søvn!

-Og, selvfølgelig siger man til manden at det ikke er så slemt, for han
skulle jo nødigt gå mere i check end højst nødvendigt. Så begynder det
for alvor at blive kritisk.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-09-05 20:21

> -Og, selvfølgelig siger man til manden at det ikke er så slemt, for han
> skulle jo nødigt gå mere i check end højst nødvendigt. Så begynder det
> for alvor at blive kritisk.

grundlæggende lektion i et hvert førstehjælpskursus!

ScooterBo

Fra : StoneCold

Dato : 18-09-05 13:04

> [...]
> Video
> Især vild med, at han siger til manden, det ikke er slemt

Fu.. ! det er klamt..... - det må sq da gøre herrer nas..

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Pizzabager

Dato : 18-09-05 16:14

"André S H" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Video
> Især vild med, at han siger til manden, det ikke er slemt
> Warning, disturbing

Hmm må vist snart få købt nogen støvler jeg kan holde ud og have på.. dem
jeg har bruger jeg alligevel aldrig da de er møg ubehaglige.. :( også
beskytter de jo ikke meget ...

Fra : anders majland

Dato : 18-09-05 19:48

> Hmm må vist snart få købt nogen støvler jeg kan holde ud og have på.. dem
> jeg har bruger jeg alligevel aldrig da de er møg ubehaglige.. :( også
> beskytter de jo ikke meget ...

Prøv et par FreyDaytona - hundedyre men måske pasformen er ok for dig

/A

Fra : dots

Dato : 18-09-05 16:34

> [...]
> Video
> Især vild med, at han siger til manden, det ikke er slemt

Avavav =
Føj for pokker!

Så er det man siger til sig selv, aldrig mere køre i træsko....

dots