Skift af pakninger i forgaffler (honda)
Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 07-06-01 16:45

Min mekanikker har brændt mig af . Vi skulle idag have skiftet pakninger
i forgaflerne og jeg skulle kører i wee-enden. Jeg har købt pakninger og
olie - men har hverken fostand eller værkstedsfaciliteter. Er der nogle der
kan hjælpe mig med dette - mod gode ord og betaling? - Skriv evt. på
Baldrian@get2net.dk...

Jeg har muligheder hele week- og flytter mig gerne. Bor i København - så
det skal være i en rimelig radius!!

Hans

Fra : Armand

Dato : 08-06-01 00:09

HANS LYNGBÆK BALDRIAN <baldrian@get2net.dk> skrev i en
> [...]
nogle der
> kan hjælpe mig med dette - mod gode ord og betaling? - Skriv evt. på

" (Honda) ", er lige lovligt uspecifikt!!

Hvilken model drejer det sig om??

--
Armand.