[Sims 2] Spøgelser
Fra : Kate

Dato : 18-09-05 09:42

Min fyr døde, han skulle reparere stereoanlægget, men fik stød og
kradsede af. Nu er der så flyttet en anden fyr ind, men den gamle
beboers urne står midt i stuen og irriterer, men ikke nok med det så
går han også igen. Faktisk generer han min nye fyr så meget at han lige
har tisset i bukserne af skræk...mega griner iøvrigt Nå, men nogen
her som ved hvordan jeg får spøgelset uddrevet? Jeg har kigget i
tlflisten, men kan ikke se nogen som kan komme og uddrive spøgelser.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : René Lønstrup

Dato : 18-09-05 10:52

Kate wrote:
> Nå, men
> nogen her som ved hvordan jeg får spøgelset uddrevet? Jeg har kigget i
> tlflisten, men kan ikke se nogen som kan komme og uddrive spøgelser.

Så vidt jeg husker skal du bare sælge urnen (på samme måde du
køber/sælger andre ting), så skulle spøgelset gerne følge med væk (men
det er længe siden jeg selv er blevet hjemsøgt, så hukommelsen er lidt
rusten på det punkt ;) )

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Kate

Dato : 18-09-05 11:29

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> wrote in

> [...]
> (men det er længe siden jeg selv er blevet hjemsøgt, så
> hukommelsen er lidt rusten på det punkt ;) )

Okay, jeg vil prøve. Hvis jeg bare klikker på den kan jeg nemlig kun
vælge at min nye beboer skal sørge og det er forsøgt i håbet om at jeg
så blev spøgelset kvit. Kæresten til ham i urnen gik iøvrigt totalt
amok over den da hun besøgte min nye fyr. Hun hylede i vilden sky og
ingen kunne trøste hende, næste gang hun kom, ænsede hun ikke urnen
Jeg har ikke selv haft tid til at spille i nogle måneder, så selvom jeg
faktisk har haft spillet i et årstid har jeg ikke spillet ret meget,
men jeg synes det er så sjovt

Fra : Kate

Dato : 18-09-05 17:38

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in