T-4
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 03:47

I mine drømme fik jeg et syn:

Jeg tog min gamle Bibelen og åbnede den, men den indeholdt IKKE
alle mine notater. Den var blank.

Men så så jeg et stort, klart og tydeligt 4-tal og derefter
(4-tallet var nu forsvundet) et stort, klart og tydeligt T-bogstav.

Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30

Profetien - hvis man kan kalde den det - drejer sig højst sandsynligvis om
Iran (givetvis om 4 dage).

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 08:39

To the people of Iran
c/o Embassy of Iran to Denmark

Copy: news:dk.livssyn.kristendom

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30
>
> Profetien - hvis man kan kalde den det - drejer sig højst sandsynligvis om

I don't know anything about what's gonna happen, but - in case of an strong
earthquake - You better warn the iranian people, so that they can stay
alive.

Expected impact-time:
Thursday 2005-09-22, GMT 02:30

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4388

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-09-05 08:44

Hvis der så ikke sker noget, dropper du så din tro?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-09-05 09:46

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev
i en meddelelse news:wU8Xe.10$_X4.0@news.get2net.dk...
> Hvis der så ikke sker noget, dropper du så din tro?

ROTFL!

--
ahw

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 14:28

"Søren Kjeldsen" skrev

> Hvis der så ikke sker noget, dropper du så din tro?

Godt spørgsmål, Søren ...

Jeg har før taget fejl med sådanne "forudsigelser". Se fx. ...
(The WTC-letter)
1139 news:36XJb.66659$jf4.4293805@news000.worldonline.dk

Det afgørende - for mig at se - er ikke *om* jeg får ret eller ej (apropos
profeten Jonas i GT-beretningen).

Derimod - dersom fx. et jordskælv indtræffer og mange mennesker omkommer
(og jeg intet havde gjort for redde dem); da ville jeg have en rigtig dårlig
smag i munden. Jeg vil faktisk ikke kunne se mig selv i spejlet med en god
samvittighed.

Og på Dommedag° vil jeg i så fald endvidere blive krævet til regnskab for
denne min *undladelsessynd*.

Så hellere en alarm for meget end en alarm for lidt.

-

Men der er en forskel denne gang:

"Forudsigelsen" ikke er tilvejebragt på baggrund af skøre tal-beregninger
(som tidligere). Denne gang var der tale om et direkte syn (apropos
Joel.3,1-2 dk-versionen).

Derfor er der ekstra god grund til at tage "varslingen" alvorligt.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4392

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-09-05 18:30

Ok... Jeg venter spændt så... 3 dage tilbage ikke?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 21:05

"Søren Kjeldsen" skrev

[ ... file 4392 ... ]
> Ok... Jeg venter spændt så... 3 dage tilbage ikke?

Øh ... tidspunktet skulle være torsdag 22 sep. klokken 04:30 dansk
sommertid.

Dvs. Counter = ca. 3 døgn og 8 timer (her klokken 20:30)

Dog er der i mellemtiden sket det, at der allerede er kommet et jordskælv i
nærheden (Indien), se fil ...
4395 news:h%eXe.68145$Fe7.229466@news000.worldonline.dk

-

Øh ... det lader til, at du muligvis er en fornuftig *seriøs*
kristendomskritiker ...

Kanske du kunne hjælpe mig med en seriøs og forhåbentlig også gerne
*konstruktiv* kritisk bedømmelse:

Du bør nok lige vide lidt om min personlige indfaldsvinkel:
Jeg er en praktisk mand. Jeg tror godt nok på noget overnaturligt (den
kristne tro), men jeg vil ikke tilskrive en hændelse som værende
overnaturlig, dersom vi kan forklare hvad-der-skete udfra en videnskablig
logik.

Sagen er følgende:

(Øh ... det er faktisk blevet min info-fil nu, opdateret i går)

Subject: Re: SETI - Perhaps the first prove
4382 news:WBSWe.68045$Fe7.229435@news000.worldonline.dk

=== citat start (fil 4382) ===

7 dage *før* Tsunami-katastrofen, indtraf der en højst besynderlig hændelse:

Newsgroups: dk.politik
Date: Sunday, December 19, 2004 11:53 PM (DK-sommertime 2005)
Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes (Jakarta,
Indonesia)
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Søn 19 Dec (2004, CET) 21.34.36

Eksplosion menes ar være meteorit

En mægtig eksplosion hørtes over den
indonesiske hovedstad Jakarta søndag,
efter, hvad der menes at have været en
meteorit, var blevet set trækkende en
stribe efter sig hen over himlen.

Der blev slået alarm efter eksplosio-
nen, der kommer netop som landet er i
nært forestående terrorangreb, skriver
Ritzau.

Men astronomer siger, at braget sand-
synligvis skyldes en stor meteorit, som
eksploderede nær jorden

19. dec 08:20 (CET, red.)

=== citat slut ====

En tilfældighed ?

eller ...

Kunne der være tale om et varsel, som vi blot ikke forstod at tyde
(dengang) ?

-

Indenfor videnskab siger man (vist nok), at den mest simple og enkle
forklaring som oftest er den rigtige.

Sandsynligheden for at der var tale om en tilfældighed, er yderst ringe.
Hændelsen var ret usædvanlig. Under kold-krigen kunne dette jo have udløst
en atomkrig!

Vi kan også så godt som udelukke, at Homo sapiens var involveret, fordi man
jo i sagens natur endnu ikke (her på jorden) er i stand til at forudse disse
jordskælv. Og havde man kunnet det, mon ikke man så ville have advaret
menneskene i området.

Tilbage står den teoretiske mulighed, at aliens (Liv-2) "placerede"
meteoret.

På den foranledning besluttede jeg mig for at gøre et eksperiment:

Lørdag aften den 2. april 2005 annoncerer jeg på
news:dk.livssyn.kristendom - med kort varsel - at en yderst interessant
film, Independence Day, nu vises på Dansk TV, se evt. ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk
(benyt http://www.google.dk/grphp idet indlægget nu er forældet på serveren)

Denne film er tidligere blevet brugt symbolsk, se evt. i arkivet:
Searchstring: 99-02-25.IRA
Letter to Iran feb. 1999
1617 news:DgP0c.102635$jf4.6168631@news000.worldonline.dk

> Code "Independence day, tape-time:
> 1:37:16-1:38:37":

Klokken 22:06 samme aften - præcis da filmen on-line går fra den 3/7 til den
4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det østlige
Danmark af et meteor. Se evt. dokumentation ...
3810 news:omx4e.109919$Vf.4166079@news000.worldonline.dk

Mit spørgsmål til dig lyder:

Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
bag disse meteor-hændelser ?

=== citat slut (fil 4382) ====

Jeg antager, at der bag disse hændelser - såfremt intet modbevis
foreligger - vitterlig er tale om ET, aliens, Liv-2 eller hvad vi nu skal
kalde dem.

Men ... har jeg overset noget ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4399

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-09-05 21:23

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en
meddelelse
> [...]
>
> Dvs. Counter = ca. 3 døgn og 8 timer (her klokken 20:30)
>
> Dog er der i mellemtiden sket det, at der allerede er

Men det er jo ikke det, der blev forudsagt, vel? Der skete
også en tragisk trafikulykke på Fyn - men det blev jo heller
ikke forudsagt - hvorfor mon?

Formentlig fordi din drøm ikke har noget med virkelighedens
kommende hændelser at gøre - men kan tolkes på alle mulige
måder.
--
ahw

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 23:50

"Arne H. Wilstrup" skrev

[ ... ]

> [...]
>
> Formentlig fordi din drøm ikke har noget med virkelighedens
> kommende hændelser at gøre - men kan tolkes på alle mulige

Nu var det på ingen måde en art "ophavsret" jeg søgte at opnå gennem min
beretning, Arne.

Det var blot en oplysning om, at der allerede på nuværende tidspunkt er
konstateret ustabilitet i området, hvorfor sandsynligheden for, at der
kommer flere jordskælv indenfor et kort tidsinterval er betydenlig øget.

Sammenligner vi det med fx. en ildebrand, kan man billedlig talt sige, at nu
er ildebranden nået helt frem til min nabo, så måske bør jeg tage truslen
*alvorligt* og forlade mit hjem og dermed undgå at blive slået ihjel.

Men lad os nu se, hvad der sker på torsdag.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4401

Fra : AF

Dato : 18-09-05 09:39

Jesus-loves-you skrev i news:5R8Xe.68102$Fe7.229466@news000.worldonline.dk

> To the people of Iran
> c/o Embassy of Iran to Denmark
>
> Copy: news:dk.livssyn.kristendom

Hold din korrespondance med det iranske folk ude af dette forum. Privat
korrespondance har intet at gøre her!

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 14:28

"AF" skrev

[ ... ]
> Hold din korrespondance med det iranske folk ude af dette forum. Privat
> korrespondance har intet at gøre her!

Din kristne medmenneskelighed overfor dine iranske brødre og søstre i Herren
bosiddende her i Danmark med pårørende bosiddende i deres hjemland Iran, er
desværre ikke just noget at råbe hurra for ...

EOD herfra.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4391

Fra : AF

Dato : 18-09-05 22:14

Jesus-loves-you skrev i news:6YdXe.68137$Fe7.229746@news000.worldonline.dk

> Din kristne medmenneskelighed overfor dine iranske brødre og søstre i
> Herren bosiddende her i Danmark med pårørende bosiddende i deres hjemland
> Iran, er desværre ikke just noget at råbe hurra for ...

Så skriv direkte til dem, eller find en nyhedsgruppe eller debatforum hvor
der er en rimelig sandsynlighed for at nogle af dem læser med.

Det er mere end stærkt usandsynligt at nogen af dem læser med i denne
nyhedsgruppe.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 15:40

"Jesus-loves-you" skrev
4388 news:5R8Xe.68102$Fe7.229466@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> [...]
> strong
> earthquake - You better warn the iranian people, so that they can stay

News (from Norway):

=== citat start ===

123 TV2 TEXT Søn 18.sep (2005, CET) 16:24:47

Jordskjelvpanikk i India

Bare timer etter at India ble rammet
av det femte jordskjelvet på under en
måned, beveget grunnen seg på ny.
Søndagens siste jordskjelv hadde en
styrke på mellom 5,8 og 6,1 på
Richters skala, og skapte panikk flere
steder ved Indias grense mod Burma, og
kunne også føles i Bangladesh. det er
ikke meldt om betydelige stader eller
tap av liv.

=== citat slut ====

Please ... no panik!

But stay out of houses around the expected impact-time.

Un-identified voice came, perhaps from 2304:
(2005-09-18, CET 16:38:04)
- "Report (OUTPUT)

Yes, Sir!

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4395

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 15:54

"Jesus-loves-you" skrev
4395 news:h%eXe.68145$Fe7.229466@news000.worldonline.dk

[ ... 1. earthquake warning ... ]

DADDY-Break:
(2005-09-18, CET 16:50:49)
- "Min vrede er blusset op."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4396

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 09:38

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> I don't know anything about what's gonna happen, but - in case of an
> strong earthquake - You better warn the iranian people, so that they can

Hmm ... mig bekendt kom der IKKE et iransk jordskælv, i hver fald ikke et af
nogen særlig betydning, hvorfor konklusionen må være, at der har været tale
om en *falsk* alarm (min antagelse var forkert).

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4452

Fra : AF

Dato : 22-09-05 10:05

Jesus-loves-you skrev i news:64uYe.68572$Fe7.231179@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Hmm ... mig bekendt kom der IKKE et iransk jordskælv, i hver fald ikke et
> af nogen særlig betydning, hvorfor konklusionen må være, at der har været
> tale om en *falsk* alarm (min antagelse var forkert).

Mon der så er en chance for at vi fremover kan slippe for flere af den slags
nonsens-indlæg fra din side?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 13:15

"AF" skrev

[ ... ]

> Mon der så er en chance for at vi fremover kan slippe for flere af den
> slags nonsens-indlæg fra din side?

Jump venligst ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4455

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 12:19

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... T-4 ... ]

Øh ... måske kan andagtsteksterne for torsdag give os nogle oplysninger ...
let's find out:

Heaven-break:
(2005-09-18, CET 09:54)
- "Den skal med (ucb)."

Input www.ucb.dk

(side 19)

=== citat start ===

TORSDAG 22. SEPTEMBER - TAG ET STANDPUNKT!

"Tal kun om ting, der er opbyggende og til hjælp for dem, I taler
med. " Ef.4:29 (Bogen)

Sladder er destruktiv, uanset hvor berettiget den så end måtte være, og den
er en sygelig form for underholdning - faktisk er den et udpræget tegn på
usikkerhed! "Kundskab er magt", siges det, og hvis vi skal være ærlige, så
føler vi, at sladderen giver os magt.

En studerende, som var genstand for ondskabsfulde rygter, skrev: "Jeg
husker det, som var det i går. Kvalmen, tårerne, de sårede følelser. Jeg
troede, jeg skulle kaste op, da jeg gik i knæ på det kolde betongulv. Det
gjorde det på ingen måde lettere at vide, at det, der skete, var helt
ufortjent. Jeg følte det, som om jeg ikke havde en eneste ven i hele verden
og alt sammen på grund af sladder." Gud siger: "... løgneren spidser ører,
når samtalen er ond." (Ords.17:4, Bogen). Sladder er ikke uskyldig - den er
helt igennem ond! Hvordan skal vi reagere, når der bliver hvisket i vort
øre: "Har du hørt at den og den ... ?"

a) Fortæl vedkommende hvad din holdning til sladder er. "Uden brændsel
går ilden ud; uden sladder dør striden ud". (0rds.26:20, Bogen) Sig til dine
venner på en venlig, men bestemt måde, at du synes, at sladder er
destruktiv. Hvis det ikke hjælper, så vis dem, at du mener, hvad du siger,
ved at gå!

b) Tænk på konsekvenserne og brug hjernen! De kloge ved, at hvis du
siger noget ufordelagtigt om andre til dem, så kan de også forvente, at du
vil sladre om dem! Og hvad mere er, du vanærer Gud og trækker dit
vidnesbyrd ned. Bibelen siger: "Og I skal aldrig, hverken sige eller
foretage jer noget, uden at gøre det i Jesu navn, for så takker I Gud Fader
gennem ham." (Kol.3:17, Bogen) Tænk lige på hvem, det er, du repræsenterer.

c) Vær med til at opmuntre andre. Paulus formaner os til, at "lade alt
hvad du siger være en opmuntring". Når du hører noget sladder, så begynd at
tale om noget andet og sig noget opmuntrende i stedet for.

Bibellæseplan: Salme 83, Lukas 4, Jer. 14-15

=== citat slut ====

Hmm ... Uden brændsel går ilden ud.

Hør det minder mig om ...
4368 news:F4AWe.67966$Fe7.229390@news000.worldonline.dk

Main-target er derfor givetvis Iran.

Internal crossreference:
Lukas 4 (position 2, same syntax as ... see file 4322)

22 TORSDAG
4322

22 ? ...

22-Memory (Last "official" step) ...
4092 news:Iydbe.114518$Vf.4198342@news000.worldonline.dk

"Programmet" er muligvis blevet "inficeret". For more information, jump ...
4389 news:b1cXe.68123$Fe7.229696@news000.worldonline.dk

4322 + next step (count down) = 4321

Code identified!

-

Input www.blr.dk

(side 43)

=== citat start ===

Torsdag 22. Hebr 5,11 - 6,8

Mælk eller fast føde

(own break: Input Hebræerbrevet fra Bibelen på hverdagsdansk:)

(side 291)

Åndelig modenhed

11 Der er meget mere at sige om det, at
Jesus er vor ypperstepræst, men det er
vanskeligt at forklare jer, for I er blevet
så sløve fil at høre. 12 I har nu været
kristne i lang tid, og I burde kunne
undervise andre; men i stedet trænger I
til at blive undervist helt forfra i den
kristne tros sandheder. Ja, I er som små
børn, der kun tåler mælk og ikke fast
føde. 13 Det menneske, som lever af
mælk, kan ikke vurdere, hvad der er
rigtigt, og hvad der er forkert. Han er
stadig på spædbarnsstadiet. 14 Men den
faste føde er for de voksne og modne,
som gennem øvelse har lært at skelne
mellem godt og ondt.

(Kap. 6)
1 Vi vil ikke til at begynde forfra med
at lære jer om Kristus, men i stedet gå
videre med vor undervisning af jer, så I
kan blive modne og voksne. Det skulle
ikke være nødvendigt at lære jer det
elementære, at man frelses ved tro og
ikke ved døde gerninger, 2 og det skulle
også være overflødigt at komme ind på
emnerne dåb, håndspålæggelse, opstan-
delse fra de døde og evig dom. 3 Hvis
Gud tillader det, vil vi derfor gå videre
og lære jer om andre ting.

Advarsel mod frafald

4 Når et menneske har forstået evan-
geliet og nydt godt af Guds velsignelser,
og når det har haft del i Helligånden 5 og
har erfaret, hvor godt Guds ord er, og
oplevet den kommende verdens mægti-
ge kræfter, og så alligevel falder fra, da
kan man ikke føre dette menneske tilba-
ge til Herren. 6 Et sådant menneske
korsfæster Guds Søn igen, idet han
åbenlyst udleverer ham til spot for
mennesker.

7 Når bonndens jord har fået tilstræk-
keligt med regn og en god høst er i
vente, er jorden under Guds velsignelse.
8 Hvis den derimod bærer tidsler og
tjørne, er den ikke noget værd. Nej, den
er en forbandelse nær; for det ender
med, at man brænder den af.

(END of own break)

De sidste vers i kapitel 5 er slet og ret en opsang. Mælk er til spædbørn.
Fast føde til fuldvoksne. Hvem vil kaldes spædbarn? I vers 13 finder vi,
hvad "spædbørnene" ikke har begrebet. De er uden erfaring, når der tales om
retfærdighed. I oversættelsen fra 1948 er det udtrykt som "Ikke at forstå
rigtig tale". Problemet for hebræermenigheden var altså, at de vaklede i
forståelsen af læren om retfærdighed. Vel havde de hørt, at Guds
forjættelser var opfyldt i Kristus, men de havde ikke sluppet tanken om, at
vi ved egen kraft skal hjælpe til for at få del i Guds retfærdighed. At Gud
for Jesu skyld har skrevet "Retfærdig" i den troendes karakterbog, det havde
hebræerne ikke set den fulde betydning af. Det er alvorligt at være ulydig
mod loven, men langt mere alvorligt at være ulydig mod evangeliet.

Kapitel 6 er både sjælesørgeriske ord til opmuntring, men også alvorlig
advarsel mod frafald. Det er ikke hensigten at tage modet fra læserne, men
at opmuntre til tro. Beskrivelsen af den frafaldne, som ikke igen kan føres
til omvendelse, er tydeligt beskrevet i personen Esau i 12,17. Han søgte
anledning til at omvende sig. Men han fik ikke velsignelsen tilbage. Han
ville ikke omvende sig fra sin egen vej til Gud.

Til eftertanke: "Nu er jeg fri, så hør og giv agt: Synden på verdens
frelser blev lagt."
(Ole Brattekaas).

=== citat slut ====

Hmm ... Ordene 'det ender med, at man brænder den af' kunne hentyde til:

4385 news:m72Xe.68091$Fe7.229654@news000.worldonline.dk

> Det er dumt at lege med ilden, Ahmadinejad. Det ender som oftest med, at
> man brænder sig!

Main-target er derfor her ligeledes givetvis Iran.

Ordene 'mælk' og 'spædbarnsstadiet' kan være en klar indirekte hentydning
til:

3865 news:xT56e.110984$Vf.4174792@news000.worldonline.dk
3935 news:aZ_7e.112942$Vf.4178626@news000.worldonline.dk
3938 news:9De8e.113083$Vf.4179638@news000.worldonline.dk
4165 news:Whqce.430$Fe7.14310@news000.worldonline.dk
4198 news:kTqee.1440$Fe7.30979@news000.worldonline.dk
4231 news:7wNfe.4125$Fe7.49574@news000.worldonline.dk
4252 news:yBEge.4891$Fe7.55974@news000.worldonline.dk

> Konklusionen er (fortsat, såfremt der er noget om snakken):

Dvs. at "Programmet" ligeledes her muligvis er blevet "inficeret"!

Muligvis - uden at øve al for megen vold på teksten - siger *de*:

Problemet for den údemokratiske regering i Iran er altså, at de
vakler i forståelsen af at skelne mellem godt og ondt (apropos
retfærdighed).

Last Memory irt. Justice:
4378 news:rZPWe.68021$Fe7.229492@news000.worldonline.dk

> ... Request for international arrestorders

I think the T-4 not only is a global-syntax. It's a Rom.13,3a
*Universal*-syntax!

-

Input Andaktsbok 'Kildevann', af Oddvar Nielsen, Filadelfiaforlaget A/S,
ISBN 82-534-06827:

(side 233)

=== citat start ===

GJENREISNING

" ... så det kunne gjenreises på sitt gamle sted,"
Esr.2,68.

Stedet der Guds hus er reist, er for så vidt uten betydning. Gud kan tilbes
både i Jerusalem og på Garisim, og vi behøver ikke å være noen av disse
stedene heller for å tilbe ham. Jesus sa at det som er nødvendig, er at vi
ber i ånd og sannbet. Det går an uansett hvor vi er. Gud har ikke bundet
seg til et geografisk område, der han har tilsagt sitt nærvær mer enn andre
steder.

Likevel ligger det noe av en bibelsk lov for det åndelige livet i dagens
vers. Det bibelske budskapet er egentlig meget gammeldags og konservativt.
Gang på gang leser vi oppfordringer om å følge de gamle stier, vende tilbake
til veien som fedrene gikk på. Denne formen for konservatisme vil ikke si
det samme som at man ønsker å konservere noe bare for å beholde det i sin
opprinnelige form. Kristendom må aldri bli et slags museumsforetagende. Da
har den mistet sin oppgave i samfunnet. Det hele blir noe som bevares for
at det ikke skal bli borte, i likhet med folkeminnetradisjoner. Kristendom
er liv og derfor ekspansiv utfoldelse. Kristendom passer inn i enhver
tidsepoke. Men den er konservativ på den måten at det er lagt en grunn i
Guds ord som ikke kan bli bedre, det er satt opp et program som er like
aktuelt i dag som for tusener av år siden.

Guds hus skal gjenreises på sitt gamle sted! Gudstjenesten skal være i
overensstemmelse med de bibelske idealer. Den kraft og velsignelse som
preget den første tidens kristenliv, skal gjenfødes i hvert nytt slektledd i
den situasjon man til enhver tid står oppe i.

=== citat slut ====

Ordet 'GJENREISNING' kan muligvis hentyde til Jer.49,38a:

"Jeg rejser Min trone i Elam."

-

Input Løsensbogen www.lohse.dk

(side ?)

=== citat start ===

Neh.10,1.29-40

(own break: Input Nehemias' Bog, Dk-version: 1931:)

(Headline: Folket forpligter sig til at holde loven)

(I henhold til alt dette ind-
går vi med navns underskrift
en urokkelig pagt, og den
beseglede skrivelse er underskrevet
af vore øverster, levitter og præster)

Heaven-Break:
(2005-09-18, CET 13:01)
- "Amen."

(END of own break)

Sl. 130,7

(own break: Input Salmernes Bog, Dk-version: 1931:)

Israel, bi på HERREN! Thi hos HER-
REN er miskundhed, hos Ham er for-
løsning i overflod.

(END of own break)

1.Tess. 1,4-5

(own break: Input 1. TessalonikkerBog, Dk-version: 1931:)

Brødre, elskede af Gud! vi ved, at
I er udvalgte;

thi vort evangelium kom ikke til jer
i ord alene, men i kraft og i Hellig-
ånd og fuld vished; I ved jo også,
hvordan vi for jeres skyld optrådte i-
blandt jer.

(END of own break)

=== citat slut ====

(NB! Citatet kan være behæftet med fejl.)

NB! Bibelteksten er forskudt i Dk-versionen (minus 1 verse).

Tallet '40' er således "blottet" ... perhaps Jonas-syntax-program ON ( ...
mennesker, som ikke kan skelne højre fra venstre, godt fra ondt).

Hmm ... Ordene 'en úrokkelig pagt' kan godt knyttes til Jer.49,38a.

Ordene 'beseglede' kan godt minde lidt om Ezekiel 9,4 ... perhaps interface
Exodus 12,7.

Endvidere tales der muligvis *internt* til menighederne° i Iran.

Internal Keyword:
Forløsning.

OUTPUT, DAD ?

Un-identified voice came, perhaps from 2304:
(2005-09-18, CET 13:09)
- "Ja, hvad havde du ellers regnet med ?"

All right, Sir ...

DADDY-Break:
(2005-09-18, CET 13:11)
- "Det må du gerne ... (OUTPUT) ... med hilsen fra Mig."

Øh ... 09 ... 11 ?

Hentyder Du til, Far, at der var en connection between Iran and 911 (WTC) ?

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4390

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-05 12:37

> [...]
>

> Øh ... 09 ... 11 ?
>

> Hentyder Du til, Far, at der var en connection between Iran and 911

Er din DADDY englænder eller amerikaner, siden jeres korrespondance
tilsyneladende for en stor del sker på engelsk? Har du en fortid som
engelsklærer eller lign., inden du blev syg?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 14:41

"Jens Bruun" skrev

[ ... ]
> Er din DADDY englænder eller amerikaner, siden jeres korrespondance
> tilsyneladende for en stor del sker på engelsk? Har du en fortid som
> engelsklærer eller lign., inden du blev syg?

Hej Jens,

Du ... jeg mangler *fortsat* en kommentar fra dig:

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-05 17:02

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... T-4 ... ]

> Input www.blr.dk
>
> (side 43)
>
> === citat start ===
>
> Torsdag 22. Hebr 5,11 - 6,8

Found error:

Input www.blr.dk

(side 42)

=== citat start ===

Onsdag den 21. Hebr. 4,14-5,1

=== citat slut ====

Should have been Hebr. 4,14-5,10

4388 news:5R8Xe.68102$Fe7.229466@news000.worldonline.dk

> Expected impact-time:
> Thursday 2005-09-22, GMT 02:30

US-time (East-coast):
Wednesday 2005-09-21, Washington 22:30

Input last official (ET ?) responce:
4410 news:65RXe.68336$Fe7.230358@news000.worldonline.dk

> CNNTEXT P126 Mon 25 Apr. (2005, CET) 19:57:51
>
> A meteor shower Sunday night sparked a
> flurry of frantic phone call to
> police departments across New England
[ ... ]
> Vi bemærker STRAKS nøgleordet:
>
> New England
>
> (apropos de *demokratiske* frihedstanker)

Code (0 = zero) identified!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4444

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-05 18:58

"Jesus-loves-you" skrev
4444 news:GufYe.68501$Fe7.230996@news000.worldonline.dk

[ ... T-4 ... ]
> Found error:
>
> Input www.blr.dk
>
> (side 42)
>
> === citat start ===
>
> Onsdag den 21. Hebr. 4,14-5,1
>
> === citat slut ====
>
> Should have been Hebr. 4,14-5,10
[ ... ]
> Wednesday 2005-09-21, Washington 22:30
[ ... ]
> Code (0 = zero) identified!

Øh ... foruden the-missing-0 er der en anden markør: Ordet *den*.

Andagtsteksthæftet dækker perioden Juli, August og September.

I alle de andre dage (ca. 90 stk.) UDELADES ordet *den*.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4446

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-05 19:33

"Jesus-loves-you" skrev
4446 news:4bhYe.68509$Fe7.231121@news000.worldonline.dk

[ ... T-4 ... ]

[ ... ]
> Øh ... foruden the-missing-0 er der en anden markør: Ordet *den*.

DADDY-Break:
(2005-09-21, CET 20:18)
- "Den skal med (citat input from www.blr.dk )."

=== citat start ===

Onsdag den 21. Hebr. 4,14-5,1

Own-break:

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm
or ...
(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

END-of-own-break.

Vi er her ved noget af det mest centrale i kristendommen. Jesus som
ypperstepræst. Forhistorien har vi fra Gamle Testamente, hvor
ypperstepræsten en gang om året skulle skaffe soning for folkets synder ved
ofringer i templets rum, Det Allerhelligste. Ingen andre havde adgang der.
Kommentaren her vil understrege Jesu betydning som ypperstepræst.

Først opmuntres den svage tro til at gribe fast i det sikre: vi har en
ypperstepræst, som har forliget os med Gud. Du og jeg har nu direkte adgang
til nådens trone. Jesus har som ypperstepræst en gang for alle sonet og
bortskaffet vor synd. Forhænget til Det allerhelligste revnede, da Jesus
døde på korset - og kender vi ham som den nye ypperstepræst, da er der nu
ingen begrænsninger i adgangen til Gud
(10,20). Hverken fald, skrøbelighed eller træthed kan hindre adgangen. Jesus
kendte ved egen erfaring til skrøbelighed. Hele hans liv var en lang
oplæring i lydighed og uddannelse som ypperstepræst. Først gennem lidelsen
på egen krop, kunne han have medfølelse med vore skrøbeligheder.
Forberedelsen gik gennem fristelsen i ørkenen og til bønnekampen i
Getsemane, hvor han i angst svedte blod. Engle styrkede ham til at stå
lidelsen igennem. Da var han endelig præst på Melkisedeks vis.

I kapitel 7 får vi en nærmere forklaring på, hvem "Retfærdighedskongen"
Melkisedek er.

=== citat slut ====

Hmmm ... noget af det mest centrale i kristendommen.

Let's find out.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4447

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-05 20:58

"Jesus-loves-you" skrev
4446 news:4bhYe.68509$Fe7.231121@news000.worldonline.dk

[ ... T-4 ... ]

[ ... ]
> Øh ... foruden the-missing-0 er der en anden markør: Ordet *den*.

Therefore ...

Expected impact-time:
Thursday 2005-09-22, GMT 02:30

Maximum-interval:

2005-09-22, CET 00:00 until 2005-09-22, CET 05:59:59
2005-09-21, GMT 22:00 until 2005-09-22, GMT 03:59:59

New England (see file 4410):
2005-09-21, ET 18:00 until 2005-09-21, ET 23:59:59

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4448

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-10-05 09:54

"Jesus-loves-you" skrev
4444 news:GufYe.68501$Fe7.230996@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Onsdag den 21. Hebr. 4,14-5,1
>
> === citat slut ====
>
> Should have been Hebr. 4,14-5,10

Øh ... der er også en anden mulighed:

9 (10-1) missing verse (2005-09-30, Thursday ET-time ?)

ET (?):
(2005-10-01, CET 10:27)
- "Report!"

Yes, Sir:

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s122 Lør 01 Okt (2005, CET) 09.58.35

Eksplosioner i russisk våbendepot

Omkring 7.500 mennesker blev evakueret
i Kamtjatka i det østlige Rusland efter
en række eksplosioner i et af flådens
våbenlagre. Ingen kom noget til.

Ifølge flådestationens pressechef var
det en brand, der udløste eksplosioner-
ne. Depotet indeholder ingen atomvåben,
understregede han. Enorme røg- og
støvsøjler kunne ses 60 kilometer væk,
skriver nyhedsbureauet RIA-Novosti.
Politiet oprettede en sikkerhedszone om
våbendepotet på 15 kilometer. Strømmen
blev afbrudt i de nærliggende
bilogområder, og politifolk overvågede
de forladte huse.

01. okt 09:24 (CET, red.)

=== citat slut ====

Ifølge Norge2 skete hændelsen i går fredag i landsbyen Yuzhanaya Koriakiya i
Kamakatcha-regionen. Smellet kunne høres 6 mil unna.

Memory on:

Letter to Russia 1996
1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk

> 96-09-11.RU1
[ ... ]
> And thanks God for that, Mr. Chernomyrdin!
>
> Jeres atom-aftale med Iran er et hazard-spil. Hvad man sår, må man og-
> så høste. Nu har I fået et hazard-spil! - Russisk-roulette!

I think ET wants his wife - no matter what !!!

Therefore:

Please stop Your anti-Semitism now, Russia.
(include the nuclear-deal with Iran)

10:39
- "Det skal du (send copy of this news to Russia)."

RETURN-address:
4543 news:x0W_e.69310$Fe7.233468@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4550

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 18:16

"Jesus-loves-you" skrev
4550 news:X8s%e.69434$Fe7.234205@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> [...]
> I think ET wants his wife - no matter what !!!
>
> Therefore:
>
> Please stop Your anti-Semitism now, Russia.

Non Maskable Interrupt from (HQ) ...
(2005-10-03, CET 18:59:10, delay 0)
4543 news:x0W_e.69310$Fe7.233468@news000.worldonline.dk

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s155 Man 03 Okt (2005, CET) 19.01.23

USA: Rusland må droppe atomprojekt

Verdens lande må nedfryse deres samar-
bejde med Iran omkring atomteknologi.

Sådan lyder opfordringen fra USAa rege-
ring - opfordringen er klart rettet til
Rusland, der opfører en civil atom-
reaktor til seks milliarder kroner i
Bushehr i Iran
"Vi mener, at det er selvindlysende, at
når", Det Internationale Atomenergi-
agentur vil indklage Iran for FNs Sik-
kerhedsråd, "så bør ingen regering til-
lade overførsel af atomteknologi, og
alle løbende nukleare projekter bør
nedfryses", siger USAs viceminister for
våbenkontrol, Stephen Rademaker.

03. okt 18:06

=== citat slut ====

And ?

2304, perhaps ET (?), break:
(2005-10-03, CET 19.07.23
- "Det får du at vide senere."

19:15
- "Trust me."

Yes, Sir!

With kind regards,
Info: 4568 news:vF70f.69647$Fe7.235068@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4578

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 16:45

"Jesus-loves-you" skrev
43 87 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

Interrupt:
2005-09-18, CET 17:41:5x

Was listning to the music: "All things are possible"
1410 news:c1wTb.83364$jf4.5300924@news000.worldonline.dk
Markpointer: 01:06 minus some seconds

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4397

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-09-05 16:55

"Jesus-loves-you" skrev
4397 news:xYfXe.68156$Fe7.229752@news000.worldonline.dk

> Interrupt:
> 2005-09-18, CET 17:41:5x

Syncronizerüng:

17:51:00 Danish TV-clock through cable net (some seconds delay)
17:51:56 My clock

So the interrupt came around CET 17:40:5x+4 second (17:40:54-17:41:04)

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4398

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-09-05 09:47

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... ]

DADDY-Break:
(2005-09-19, CET 10:43:5x-3, delay -:0:00:54)
- "Da svor Jeg ... (classified) ..."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4403

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-09-05 21:23

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... ]

I dag legede jeg med mine tanker ... you know: simulering

Jeg sad i et bombefly og tælleren gik 4321 ... jeg nærmede mig mit mål og
ønskede at armere våbnene.

Men af en-eller-anden grund sagde jeg i mine tanker: "Disarming ?"

I mine tanker blev jeg da afbrudt af et ...

Un-identified voice came:
(2005-09-19, CET 12:54:32)
- "Protest!"

Hmm ... tænkte jeg: Noget kunne tyde på, at våbene måske allerede ér
armerede.

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4405

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-09-05 00:28

"Jesus-loves-you" skrev
4405 news:87FXe.68280$Fe7.230468@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Interrupt:
2005-09-20, CET 01:24 ... (classified).

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4407

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-09-05 00:30

"Jesus-loves-you" skrev
4407 news:eQHXe.68302$Fe7.230431@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Interrupt:
2005-09-20, CET 01:28 ... (classified).

With kind regards,

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 09:40

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30
>
> Profetien - hvis man kan kalde den det - drejer sig højst sandsynligvis om

Der indtraf IKKE et jordskælv, se evt. "rapport"...
4452 news:64uYe.68572$Fe7.231179@news000.worldonline.dk

De sidste "opsnappede" krydsreference-informationer (the crossreference)
knyttede synet til *New England* i USA, dvs. hypotesen om Liv-2's eksistens,
se evt. ...
4444 news:GufYe.68501$Fe7.230996@news000.worldonline.dk

.... hvorfor man med god grund kunne forvente en Liv-2 responce.

-

Erfaringsmæssig har det vist sig, at der er et vist informations-delay på
dette område. Et (muligvist) *konkret* eksempel herpå er 2½ år, se ...
3654 news:HmaZd.104495$Vf.3998674@news000.worldonline.dk

Delay'et i 2005-04-02-meteor-hændelsen var på ca. 2 dage, se evt.
3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk

-

Hvad der *uofficielt* er sket i de enkelte lande, bliver vanskelig at få
efterretning om, idet man jo nok ikke kan forvente, at diktaturstater
frivilligt rapporterer om evt. (Liv-2) straffe-ekspeditioner.

-

Mht. dødeopvækkelser kan der ligeledes være et informations-delay. Se evt.
et *konkret* eksempel herpå (ca. 5 måneder) ...
0105 news:soFt9.170883$Qk5.5969502@news010.worldonline.dk

Selve beretningen (og dets budskab) kan læses på:
0595 news:3iRsa.45419$y3.3298664@news010.worldonline.dk

-

Last memory:
4447 news:5IhYe.68511$Fe7.231111@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4453

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 15:11

"Jesus-loves-you" skrev
4453 news:p5uYe.68573$Fe7.231280@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Last memory:
> 4447 news:5IhYe.68511$Fe7.231111@news000.worldonline.dk

> [ ... ]

"News":

=== citat start ===

BBC WORL(D) P114 22 Sep (2005, GMT) 1352:36

(CET 15:52:36)

Iran and Iraq remember conflict

Iran and Iraq are remembering their
eight-year war in the 1980s, exactly 25
years after the conflict began.
=== citat slut ====

(denne side af sagen vidste jeg ikke)

Hmm ... tankevækkende (apropos et sonoffer)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4460

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 18:46

"Jesus-loves-you" skrev
4460 news:AYyYe.68613$Fe7.231289@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> BBC WORL(D) P114 22 Sep (2005, GMT) 1352:36
[ ... ]
> Iran and Iraq are remembering their
> eight-year war in the 1980s, exactly 25
> years after the conflict began.

Øh ... i søndags (da skriften kom "på væggen") var andagtsteksten fra
Bibellæser-Ringen ( www.blr.dk ):

(side 41)

=== citat start ===

Søndag 18. Salme 25

=== citat slut ====

Noget kunne godt tyde på (pga. 25-talsymbolet) at *primær*-objektet er
Iran-Irak krigen i relation til ...

*Forsoning* (musalaha) med Gud og sine medmennesker ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4462

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-05 00:51

"Jesus-loves-you" skrev
4462 news:_5CYe.68628$Fe7.231363@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Noget kunne godt tyde på (pga. 25-talsymbolet) at *primær*-objektet er
> Iran-Irak krigen i relation til ...

"Retfærdighedskongen Jesus" står der udfor dagen (21/9-05).

Hmm ... retfærdighed (Rom.13,3-4) ?

Måske er der også tale om et spørgsmål:

Hvorledes undgår vi som Menneskehed en gentagelse af psykopater som Saddam
Hussein og deres meningsløse krige ?

Det eneste realistiske svar, jeg kender, er ...

0305 news:7144a.89530$Hl6.8231197@news010.worldonline.dk

> Nødvendigheden af at retsforfølge diverse massemordere.

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4469

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-05 09:44

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... T-4 ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s127 Fre 23 Sep (2005, CET) 10:11:37

40 kvæstet af terrorbombe

36 kvæstede cafégæster er stadig ind-
lagt på sygehuset i Vitebsk i Hviderus-
land, hvor en bombe i aftes eksplode-
rede foran en café.

Politiets undersøgelser peger på, at
kriminelle bander formentlig stod bag
bomben, som bestod af en sprængladning
pakket sammen med metalskrot.

I alt 40 mennesker kom til skade i
Vitebsk, der ligger tæt på grænsen til
Rusland og tidligere har oplevet
bombeattentater.

23. sep 09:22

=== citat slut ====

Forklaringen kan også være, at *diktator* Lukashenko frygter Øvrigheden°. I
et desperat forsøg på at klamre sig til magten, terror-bomber han nu
civilbefolkningen for herigennem at kunne legalisere elimineringen af
oppositionen.

Heaven-Break (2304, ET ?):
(2005-09-23, CET 10:10:30, delay 0)
- "Amen."

Memory on:
3391 news:glhqd.71512$Vf.3456608@news000.worldonline.dk
3392 news:VChqd.71528$Vf.3456684@news000.worldonline.dk
3914 news:C0B7e.112638$Vf.4178244@news000.worldonline.dk

OUTPUT-string (3391):
> (2004-11-28,
[ ... ]
> DADDY-Break to Belarus:
> 10:55:43, delay -00:00:07
> - "Jeg kommer til dig (Belarus) med draget sværd (44) og holder Dom°."

Hva' ... er der nogen nyheder, du ikke ønsker at fortælle os andre ?

Old memory (1996):
1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk

> 96-09-09.RUS
[ ... ]
> Politiken bragte en kort meddelse om et silo-uheld lørdag aften i
> Hviderusland. Der var vist nok tale om en brand. Den var endnu ikke
> slukket i går aftes. Der skulle ikke være kernevåben i silo'en, da den
> vist nok være nedlagt.

HERREN straffe dig, usling !

Regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4473

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-05 09:50

"Jesus-loves-you" skrev
4473 news:OhPYe.68674$Fe7.231429@news000.worldonline.dk

[ ... T-4, Lukashenko ... ]

Sorry ... Den smuttede. Den skulle have været sendt til news:dk.politik

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4475

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-10-05 13:45

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Jump venligst (og dets Link's) ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4610

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-10-05 10:01

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> (4-tallet var nu forsvundet) et stort, klart og tydeligt
> T-bogstav.
>
> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30

Pakistansk jordskælv 7,6 i går lørdag 08:50 lokal tid (CET 04:50)
(mere end 18.000 frygtes døde i Pakistan, Afghanistan og Indien)

2005-09-18, CET 04:30, day 261
2005-10-08, CET 04:50, day 281

Delta = 20 dage ... hmm (T=20)

Have You make *nuclear-deals* with Iran, Sir (Jos.6,18; 7,26) ?

I så fald bedes du venligst *fjerne* dine "bæklatter".

-

DADDY-Break:
(2005-10-09, CET 10:54)
- "Det skal du (send file 4615 to the government of Pakistan)."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4615

Fra : Jesus-loves-you

136 NRK-tekst Sø 09. okt (2005, CET) 13:41:52

(Rundt 45 kraftige etterskjelv)
Mindst fire av etterskjelvene målte mer
enn 5,5 på Richters skala. Et etter-
skjelv søndag kl 11 norsk tid ble målt
til hele 6,0 på Richters skala.

=== citat slut ====

Hmm CET 11 ... das war nicht so gut ...

[ ... ]

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4619

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-10-05 18:15

To the government of Pakistan

Copy: news:dk.politik

Reminder no 1:

"Jesus-loves-you" wrote
4615 news:f152f.70238$Fe7.238474@news000.worldonline.dk

[ ... 4 and T ... ]

> [...]
>

> Have You make *nuclear-deals* with Iran, Sir (Jos.6,18; 7,26) ?
>
> I så fald bedes du venligst *fjerne* dine "bæklatter".

Found "Bæklat-aktivitet":

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-08-06 08:07

"Jesus-loves-you" skrev
4622 news:Rlx2f.70370$Fe7.239691@news000.worldonline.dk

> To the government of Pakistan
>
> Copy: news:dk.politik
>

> Reminder no 1:
>

> "Jesus-loves-you" wrote
> 4615 news:f152f.70238$Fe7.238474@news000.worldonline.dk
>
> [ ... 4 and T ... ]

> Found "Bæklat-aktivitet":

Iran.
> 3266 news:YG1nd.65702$Vf.3289199@news000.worldonline.dk
> [...]

ET-Break:
(2006-08-23, CET 21:52:30, delay 0)
- " ... (classified) ... "

News:

MetroXpress skrev onsdag den 23. aug 2006

=== citat start ===

Pakistan

Den skandaleombruste, pakistanske atomforsker, Abdul Qadeer Khan har fået
konstateret prostatacancer, oplyste den pakistanske regering i går.

Ritzau/AFP

=== citat slut ====

Tja ... man fristes til at tænke:

"I samme nu slog en Herrens engel
ham, fordi han ... (begik synd).
Og han ... (døde).
(Ap.G.12,23)

2006-08-23, CET 08:57
- " ... (classified) ... "

Hmm ... The Terninator-program ?
5225 news:7klRf.8545$Cl2.136929@news000.worldonline.dk

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Info: 5522 news:T1j6g.15372$Is7.4300@news.get2net.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5637

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-09-07 08:52

"Jesus-loves-you" skrev
5637 news:YecHg.6$_e.1@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> [...]
>
> Den skandaleombruste, pakistanske atomforsker, Abdul Qadeer Khan har fået
> konstateret prostatacancer, oplyste den pakistanske regering i går.

News:

=== citat start ===

TV2 TEXT (p124) Søn 09. sep (2007, CET) 09:25:30

USA frykter atomvåpentrussel

Ifølge kilder som Sky News har vært i
kontakt med, er det en reel frykt i
Det hvite hus for at al-Qaida skal få
tak i atomvåpen fra Pakistan. -Jeg
tror det er en reel trussel at dersom
Musharraf (Pakistans leder) mister
makten eller blir drept, kan en
radikal islamistisk regjering ta
kontrollen, sier tidligere
FN-ambassadør John Bolton som tror at
atomvåpnene dermed kan bli brukt til
terror.

=== citat slut ====

Det har fra starten af været hul-i-hovedet, det glade vanvid, at navnlig
Cannibal-istan (China) hjalp et u-land som Pakistan (med rigtig mange
religiøse fanatikere) med anskaffelse af atomvåben, endskønt de havde
underskrevet ikke-spredning af atomvåben-aftalen, NPT.

Cannibal-istan burde straffes (også) for denne deres ondskab...

ET-Break:
(2007-09-09, Sunday, CET 09:46, GMT 07:46)
- "Ja!"

CET 09:46
- "Come with me."

CET 09:47
- "I wanna show you something."

?

-

Last file-OUTPUT:
6953 news:FauEi.11$po5.2@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD6.4@news.get2net.dk File-number: 6954

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-10-05 17:02

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> Have You make *nuclear-deals* with Iran, Sir (Jos.6,18; 7,26) ?
>
> I så fald bedes du venligst *fjerne* dine "bæklatter".

DR 1 S134 søn 16 okt (2005, CET) 07:31:27

04:35

RUSSERE BAG IRANSKE RAKETTER

Forhenværende russiske militærfolk har
i al hemmelighed hjulpet Iran med at
skaffe sig ny teknologi, så landet kan
ramme de store europæiske hovedstæder
med sine raketter, skriver den britiske
avis Sunday Telegraph.

Bladet citerer "vestlige efterretnings-
kilder" for, at russiske militærfolk
har været mellemmænd i en stor million-
dollar-handel mellem Iran og Nordkorea.

Aftalen betød, at Teheran modtog
regelmæssige ladninger af top-hemmeligt
raketudstyr smuglet gennem Rusland.

Den nye teknologi betyder, at iranerne
kan bygge raketter med en rækkevidde på
3.500 kilometer, skriver bladet.

=== citat slut ====

Hmm ... 4 ... måske skal "koden" læses bagfra (i tid) ?

1. Pakistan
2. Russia

Memory on:
1616 news:uqO0c.102431$jf4.6164613@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995

Emne: Russisk hjælp til Iran

NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale
om at fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den
Persiske Bugt. Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er
tale om en kontrak til fem milliarder kroner. Oprindelig begynd-
te to tyske firmaer i 1974 under shah-styret på byggeriet af
Bushehr-værket. Under krigen mellem Irak og Iran blev der anret-
tet voldsomme ødelæggelser på anlægget. (Reuter)

=== citat slut ====

3. NorthKorea
4. Iran and/or Cannibal-istan (China)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4650

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-09-05 16:43

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Netop lige nu oplyste DR P1 "Orientering", at IAEA-mødet i går blev afbrudt
pga. strømafbrydelse.

Er der nogen af jer som ved, *hvornår* afbrydelsen kom ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4416

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-09-05 20:44

News:

=== citat start ===

DR1 s146 tir 20 sep (2005, CET) 21:16:40

20:09

The Times: Iran bag vold i sydlige Irak

Den britiske avis The Times skrev
tirsdag, at der er kraftig mistanke om,
at nabolandet Iran står bag
optrapningen af volden i det sydlige
Irak

Avisen skriver, at mistanken går på, at
Iran ikke alene forsøger at styre
volden, men også bidrager med våben til
de muslimske militser.

Området regnes for at være et relativt
roligt område, men de seneste uger har
britiske soldater oplevet større
modstand fra de lokale militser.

Britiske embedsmænd formoder, der er
landets hårdere linje over for Irans
omstridte atomprogram, der er årsagen.

=== citat slut ====

Hvilket blot understreger nødvendigheden ...

Un-identified voice came, perhaps ET:
(2005-09-20, CET 21:28:15-7, delay 0)
- "Enig."

(Øh ... jeg må lige skrive færdig)

Hvilket blot understreger nødvendigheden af, at Iran under ingen
omstændigheder må få anskaffet atomvåben.

Lyt til et godt råd fra en "brandmand":

Det hænder ind-i-mellem, at man - for at forhindre ildebrand i at sprede
sig - antænder kontrollerede ildebrande (og dermed skaber et brandbælte).

Lidt tidligere på aftenen spurgte jeg:

Skal Iran have lov til at smadre jorden ?

I det samme blev jeg afbrudt af ...

Un-identified voice came, perhaps ET:
(2005-09-20, CET 19:44:3x-4, delay 0)
- "Nej."

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4422

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-05 09:47

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

et desperat forsøg på at klamre sig til magten, terror-bomber han nu
civilbefolkningen for herigennem at kunne legalisere elimineringen af

[ ... ]
> [...]
> - "Jeg kommer til dig (Belarus) med draget sværd (44) og holder Dom°."

Hva' ... er der nogen nyheder, du ikke ønsker at fortælle os andre ?

[ ... ]
> [...]
> Hviderusland. Der var vist nok tale om en brand. Den var endnu ikke
> slukket i går aftes. Der skulle ikke være kernevåben i silo'en, da den

HERREN straffe dig, usling !

Regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4474

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-09-05 19:48

"Jesus-loves-you" skrev
4474 news:OhPYe.68674$Fe7.231429@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> OUTPUT-string (3391):
> [ ... ]
>

> Hva' ... er der nogen nyheder, du ikke ønsker at fortælle os andre ?

Interrupt from (HQ) ...
4543 news:x0W_e.69310$Fe7.233468@news000.worldonline.dk

News:

ET (?):
(2005-09-29, CET 20:27:4x-5, delay 0, through cablenetwork)
- "Da svor jeg ved den levende Gud ... "

Means (something like):
ET (?) gave the living God a promisse about ...

I was reading news from Belarus about the dictatorship, when the voice came.

The news was this:

=== citat start ===

TV3 DK (p131) tor 29 sep (2005, CET) 20:33:07

Hviderusland stopper kritisk avis

Myndighederne i Hviderusland
forhindrer nu landets eneste
uafhængige avis 'Folkets vilje' i at
udkomme. Avisens redaktør Yosif
Seredich siger til AP, at han sent
onsdag fik besked om, at det statslige
trykke- og distributionsselskab
opsiger avisens kontrakt, og eftersom
staten har monopol på trykning og
distribution af aviser, kan 'Folkets
vilje' ikke længere udkomme. "Det, der
sker, er statsterrorisme mod
ytringsfriheden," siger Seredich

29. SEP 18:00 (CET, red.)

=== citat slut ====

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4544

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 20:51

"Jesus-loves-you" skrev
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.229658@news000.worldonline.dk

[ ... Iran, T-4 ... ]

A Deadline (?):
4551 news:nMs%e.69445$Fe7.234106@news000.worldonline.dk

-

Memory on:
4550 news:X8s%e.69434$Fe7.234205@news000.worldonline.dk

> Eksplosioner i russisk våbendepot

News:

(Gratisavisen Urban, tirsdag den 4. okt. 2005, side 16)
=== citat start ===

Ingen gas til Tyrkiet efter eksplosion

Ankara - En større eksplosion i en gasrørledning mellem
Iran og Tyrkiet standsede i går strømmen af gas til Tyrki-
et, sagde en talsmand for selskabet Botas, der driver rør-
ledningen.
En tyrkisk embedsmand sagde, at eksplosionen sandsyn-
ligvis skyldes en utæthed eller lækage i rørledningen.
Det blev ikke oplyst, præcis hvor eksplosionen fandt
sted.

Ritzau

=== citat slut ====

Hmm ... der kan også have været en menneskelig sabotage bag eksplosionen,
men ligeså vel kan der være tale om en "un-identified" tilkendegivelse:

4470 news:_CNYe.68662$Fe7.231421@news000.worldonline.dk

> Altså skulle der - teoretisk set - være gode chancer for at gennemføre
> handelsboykot, handelsblokader m.m.

[ ... file 4550 ... ]
> I think ET wants his wife - no matter what !!!
[ ... ]
> RETURN-address:
(2005-10-04, CET 21:41)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4586

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-10-05 10:50

"Jesus-loves-you" skrev
[...]

DR1 s135 tir 11 okt (2005, CET) 11:28:01

01:27

Irak: Ministre jages for korruption

I Irak er der udstedt en arrestordre på
finansministeren og fire andre ministre
i den tidligere regering under premier-
minister Iyad Allawi.

De tidligere ministre og en række
embedsmænd mistænkes for at have
tilegnet sig over seks milliarder
kroner gennem fupkontrakter, hvor
ubrugeligt militærudstyr blev købt til
overpris.

Mange af de eftersøgte menes at opholde
sig i udlandet, bl.a. den tidligere
forsvarsminister Hazem Shaalan, som
rejste til Jordan, straks efter at den
nye regering tog over.

=== citat slut ====

"Fatwa"-OUTPUT-ordre:
(2005-10-11, CET 11:19:38-40, delay -0:00:54)

Ethvert land som skjuler de mistænkte er *bandlyst* (Jos.6,18; 7,26).

Crime does NOT pay !

Input memory (from Norway):
=== citat start ===

134 TV2 TEXT Ons 05.okt (2005, CET) 00:53:21

Jordansk jagerfly kolliderte

To piloter ble drept da to fly fra
det jordanske luftforsvaret kolliderte
i forbindelse med trening tirsdag. En
tredje pilot overlevde krasjet som
skjedde i luften klokken 08.15 norsk
tid. Ulykkesflyene var spanskbygde fly
av typen Kasa. Årsaken til ulykken
var tirsdag under etterforskning,
melder Associated Press.

=== citat slut ====

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4623

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-10-06 10:32

"Jesus-loves-you" wrote
> [...]

> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30
>
> Profetien - hvis man kan kalde den det - drejer sig højst sandsynligvis om

Program found ...

Jump ...