Fugemørtel på fliser
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-05 21:30

Jeg har lagt nye fliser på badeværelset og har ikke fået vasket fliserne
ordentligt af da jeg fugede. Hvordan tager jeg bedst det af der sidder på
fliserne?

Jeg ved godt at jeg er et fjols....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-09-05 21:56

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> ordentligt af da jeg fugede. Hvordan tager jeg bedst det af der sidder på

Hej Michael

Jeg har stået i samme situation og blev anbefalet følgende af en murer:
En MEGET tynd opløsning af saltsyre, og jeg mener virkelig MEGET tynd.
Vask gulvet i opløsningen, og tør af med kluden så overfladen næsten er helt
tør. Efter en timed tid tøres gulvet grundigt af med en klud og rigeligt
vand.
Jeg fik det flotteste gulv, og ingen kunne se at det "bare" var en amatør
der havde lagt det.

HUSK!! Denne opløsning må ikke bruges hvis det er marmor eller
lignende.......

MVH
Lars Hansen

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-09-05 21:55

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-05 22:13

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt
> tør. Efter en timed tid tøres gulvet grundigt af med en klud og rigeligt

Fugerne skal vel forvandes så de ikke tager skade?

Fra : Lars Hansen

Dato : 18-09-05 08:09

> [...]
> "Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
>

> Fugerne skal vel forvandes så de ikke tager skade?

Det gjorde jeg ikke, men det vil nok ikke skade at gøre det.

MVH
Lars Hansen