Hvor skal jeg købe reservedele til min sko~
Fra : Jan Pedersen

Dato : 17-09-05 18:46

Hvor skal jeg købe resevedele til min bil ?

Det er en skoda octavia 1,6 LX 1999

Jeg skal bruge:

bremse klodser til for og bag
Udstødning ... gerne noget tun

Hvor er det billigst ?

venlige hilsner
Jan Pedersen

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-09-05 18:57

"Jan Pedersen" <danishmarine@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor skal jeg købe resevedele til min bil ?
>
> Det er en skoda octavia 1,6 LX 1999

Prøv ham her :
http://www.twa.dk/
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-09-05 18:59

Jan Pedersen wrote:
> Hvor skal jeg købe resevedele til min bil ?
>
> Det er en skoda octavia 1,6 LX 1999
>

> Jeg skal bruge:
>
> bremse klodser til for og bag
> Udstødning ... gerne noget tun

Prøv hos:
http://www.hoyer-autodele.dk/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Bo Velschow

Dato : 17-09-05 19:40

"Jan Pedersen" <danishmarine@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor skal jeg købe resevedele til min bil ?
>
> Det er en skoda octavia 1,6 LX 1999
>

> Jeg skal bruge:
>
> bremse klodser til for og bag

_Altid_ originalt (dvs. hos Skoda)! Blot min mening... diverse undersøgelser
har vist, at bl.a. uoriginale bremsedele er/kan være en rigtig dårlig ide.
Jeg ville simpelthen ikke risikere noget, bare for at spare et par kroner...

> Udstødning ... gerne noget tun

Har selv planer om en Remus (rustfri) bagpotte (giver nok mindst 2-3 HK
mere! ), når den originale snart er slidt op (den har da også
efterhånden holdt 6 år/200000 km). Sådan én kan jeg få til 3000 inkl.
montering hos Point-S.

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 18-09-05 10:14

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

diverse undersøgelser
> har vist, at bl.a. uoriginale bremsedele er/kan være en rigtig dårlig ide.

Jeg har god efaring med Hoyer skiver og klodser til Skoda, især deres
"sports-skiver". Men husk "anti-hyl pads" til uorg klodser for an.

> Har selv planer om en Remus (rustfri) bagpotte (giver nok mindst 2-3 HK
> mere! ),

OHH det vil rykke helt viiildt,og så skal du sidde i den larm på motorvejen
;). Jeg har hørt at de ikke er så sa... rusfrie igen, at især svejsningerne
ruster. Nogen har fået dem ombyttet.

Fra : Bo Velschow

Dato : 18-09-05 13:34

> OHH det vil rykke helt viiildt,og så skal du sidde i den larm på
> motorvejen ;). Jeg har hørt at de ikke er så sa... rusfrie igen, at især
> svejsningerne ruster. Nogen har fået dem ombyttet.

Hehe... ja, der er sikkert ikke grænser for, hvad man kan få ud af en
1.8'er, bare ved at sætte ny udstødning på! Det var nu mest pga. det
rustfri, at jeg ville have fat i sådan én - og så vil det heller ikke gøre
noget, at bilen lyder _lidt_ "pænere". Mht. larm på motorvejen tror jeg dog,
det stadig vil være dæk- og vindstøj, der er den dominerende støjkilde.

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 15:56

> [...]
> undersøgelser har vist, at bl.a. uoriginale bremsedele er/kan være en
> rigtig dårlig ide. Jeg ville simpelthen ikke risikere noget, bare for at

Så giver svaret jo også sig selv hvor DU skal købe stumper henne

--
Tom