Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang fototips
Fra : BB

Dato : 17-09-05 09:16

Hej med jer
Jeg er ny indenfor digital fotografering og søger derfor et link til en side
helst dansk der forklarer lidt om det fototekniske, blændeværdier og andre
ting der indvirker på billedet, jeg så engang en side med nogle racerbil
billeder der viste lidt om det.
Hilsen og tak
Bent

Fra : Flemming Thorsager

Dato : 17-09-05 11:19

"BB" <mig@selv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre ting der indvirker på billedet, jeg så engang en side med nogle
> racerbil billeder der viste lidt om det.

Prøv http://www.akam.dk/guider

Venlig hilsen
Flemming

Fra : BB

Dato : 17-09-05 12:37

Hej med dig
Jeg vil takke for hjælpen mht. linket.
Hilsen Bent

Fra : Reidar Solberg

Dato : 17-09-05 23:24

> [...]
> andre ting der indvirker på billedet, jeg så engang en side med nogle
> racerbil billeder der viste lidt om det.

Om det går greit å lese norsk, se litt på : http://www.fototips.no

Reidar

Fra : Lars Troels

Dato : 19-09-05 17:24

> ting der indvirker på billedet, jeg så engang en side med nogle racerbil
> billeder der viste lidt om det.

http://www.knl-dtp.dk/

Hilsen

Lars T.